גוגל תגובות חיוביות

איך לקבל ביקורות חיוביות אמיתיות מלקוחות?

זמן קריאה: 4.5 דקות

ביקורות חיוביות מגוגל (או Google Reviews) הם חלק בלתי נפרד מקידום עסקים בשנים האחרונות. כיום אחוז ניכר מדירוג האתר במנועי החיפוש מתבסס על כמות הביקורות שניתנה לעסק, במיוחד בGOOGLE ביקורות הקשור ישירות לגוגל מפות. בעבר היה קל מאד לרשום על עצמך ביקורת, להוסיף אותה לאתר האינטרנט שלך, ולהציג 20-30 ביקורות פקטיביות של לקוחות מרוצים. היום הן גוגל והן הלקוחות עצמם פחות נוטים להאמין לביקורות הכתובות באתר אותן לא ניתן לאמת, וכן הביקורות מצד לקוחות אמיתיים עם חשבונות גוגל אמיתיים, פרופיל פייסבוק פעיל ועוד פרמטרים נותנים רמה יותר גבוהה של אמינות.

ביקורות חיוביות מגוגל

ביקורות  חיוביות מגוגל כיצד ניתן לשכנע את הלקוחות המרוצים לכתוב ביקורת כנה ואמיתית?

לצערנו, המצב כיום עגום. לקוחות מרוצים בדרך כלל לא יקדישו דקה מיותרת לכתוב ביקורת חיובית. לעומת זאת, אם נתקלו בכל בעיה שהיא בשירות הלקוחות, בזמן הגעת המוצר לביתם או בבעיה עם אחד מהעובדים שלך – הדבר ידווח מיד גם לאתרי ביקורות, בעמוד הפייסבוק ובכל מקום אליו יוכלו להגיע.

קיימות טכניקות שונות לעודד לקוחות לתת ביקורת חיובית.

 

תמריצים בזמן הקנייה כשהלקוח עוד בטלפון או עדיף ממוקם בעסק עצמו

  • תוכל להשתמש באפשרות להעניק מוצר נוסף במתנה או 25% הנחה על קינוח במסעדה ללקוח שכותב ביקורת חיובית על העסק. כאשר הלקוח נמצא לידך או מדבר עימך בטלפון קל להסביר או לשלוח לינק לטלפון לעמוד העסק בגוגל מפות ולהדריכו כיצד לכתוב ביקורת. ראשית, כמובן, מומלץ לוודא כי מדובר בלקוח מרוצה. הקפידו לבקש לכתוב ביקורת כנה ואמיתית. גם 4 כוכבים יכולים להיות נהדרים עבור העסק שלך, כאשר הם מגיעים מלווים בתיאור אמיתי וכנה של השירות.
  • שימוש בתחרויות והגרלות לנותני ביקורות לעסק יכול להיות תמריץ נפלא לכתוב. הכינו מראש כרטיסי הגרלה, וספרו ללקוחות שלכם על המבצע בתום הקנייה. תופתעו כמה ביקורות תוכלו לקבל בשבוע אחד.

 

תמריצים לאחר הקנייה

לקוחות החברים במועדון לקוחות של העסק הם מקור מצויין לקבלת ביקורת חיובית. במידה ויש באפשרותכם ליצור עימם קשר באמצעות מייל, הזמינו אותם לכתוב ביקורת חיובית על חוויית הקניה, ותגמלו אותם בהנחה על בקנייה הבאה. כך תשמרו על לקוח מרוצה ותקדמו את העסק.

  • אם מדובר במוצר שנשלח לבית או נמצא בשקית, תוכלו לצרך גלויה או כרטיס ביקור עם הזמנה לתת ביקורת, ניתן גם לכתוב זאת על גבי אריזת המוצר או השקית. לקוחות ישמחו להשתתף בהגרלה של מוצרים נוספים תמורת 5 דקות מזמנם.
  • עודדו אנשים לספר על חוויית הקניה שלהם גם ברשתות החברתיות, תוכלו להוסיף למשל #האשטאג רלוונטי עם קונוטציה משעשעת כמו #ליקקתיגלידהבדרלק או #ישליחולצהשלגאפ.

 

שימוש בביקורת החיובית באתר שלכם

למרות שמדובר בתוכן מועתק, תוכלו להוסיף צילום מסך של הביקורות החיוביות שקיבלתם גם לאתר החברה, אין כמו ביקורת אמיתית מהלב על מנת לעודד אנשים להגיע לעסק ולכתוב גם הם ביקורת חיובית.

 

טכניקות אלה ואחרות יעזרו לך להגיע מעלה בתוצאות החיפוש המקומיות, וגם יגבירו את הסיכוי של לקוחות להגיע לעסק. לפי סקר שערכו ZENDESK בארה"ב 88% מהלקוחות בארה"ב הושפעו באופן חיובי מביקורות און ליין לפני ביצוע קניה של מוצר, אז תתחילו לעודד את הלקוחות שלכם לספר לכם כמה אתם נפלאים.

 

 



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support