קידום מקומי נכון

איך מבשלים קידום מקומי עם ארבעה מרכיבים

זמן קריאה: 4 דקות

השינויים האחרונים בשיטה בה גוגל מדרג את האתרים נותנים הרבה משמעות למיקום של העסק ביחס למיקום של הגולש המחפש אותו, במיוחד מאז שרבים מהחיפושים מתבצעים בזמן אמת מהסלולר או מהטאבלט. אנשים שמחפשים מסעדה סינית, או חברת הובלות מעדיפים לראות תוצאות מקומיות מהעיר בה הם נמצאים, ולרב סדר התוצאות הוא בתאם למרחק של הגולש מהעסק.

קידום מקומי אז איך מגיעים לדירוג גבוה בגוגל עבור מרבית הגולשים שלכם המחפשים אתכם בחיפוש מקומי?

ראשית מומלץ לבדוק שהעסק מופיע בגוגל מפות. תוכלו להוסיף כל עסק לשירות המפות של גוגל מכאן.

 

על מנת לנבא אילו עסקים גוגל יציג קודם עבור כל ביטוי חיפוש, יש לבחון את הפרמטרים השונים שגוגל משתמש על מנת לתת את התוצאות הטובות ביותר לגולש. אתר LSA Insider בחן באמצעות ניתוח של עשרות אלפי אתרים את

הפרמטרים הרלוונטיים ביותר לחיפוש מקומי ב 2016 ומסקנתו היא שישנם ארבעה פרמטרים משמעותיים איך לוודא קידום מקומי נכון :

קידום מקומי

 

  1. פרטי העסק כפי שהם מופיעים באתרי אינדקס שונים – אתרים רבים נותנים מידע כללי אודות עסקים, כמו שם העסק, כתובת, פרטי התקשרות כטלפון ואי-מייל ועוד. בארץ אתרי האינדקס הבולטים הם שתוצאותיהם מופיעים במקומות הראשונים בגוגל הם –
  2. דפי זהב , אתר 144 של בזק, אתרי מכירות כמו יד 2 (נסו למשל לחפש מורה לגיטרה ללא ציון מיקום או מחו"ל – התוצאה הראשונה הנופיעה היא יד 2), אתר winwin, ואתרי אינדקס המיועדים לתחום הספציפי שלך לדוגמה מורים פרטיים, מובילים ועוד.
  3. דירוג העסק – הביקורות הניתנות על העסק מיועדות לא רק לקידום העסק באופן מקומי, אלא גם משפיעות על כמות הטלפונים שתקבל מגולשים שמצאו את העסק, עם זאת, בחינה של כמות הביקורות החיוביות שהעסק קיבל ב Google Reviews עבור תוצאות חיפוש שונות מראה את המשמעות שיש לפרמטר הזה עבור גוגל. ביקורות פקטיביות של כותבי ביקורות מקצועיים שקיבלו תשלום לכתוב ביקורות כבר לא עוזרות כיוון שגוגל מנתחים את כמות הביקורות שנכתבה על ידי אותו אדם, ומזהים דפוסים של פעילות בתשלום שנועדה להעלות את הדירוג. קיימות מגוון דרכים לתגמל את הלקוחות שלכם על מנת שיכתבו ביקורת חיובית, ניתן לקרוא אותן בפוסט שהקדשנו לנושא קבלת ביקורות חיוביות אמיתיות מלקוחות
  4. שימוש ברשתות חברתיות – מעבר לציון כל פרטי העסק ברשת החברתית, כמות הפעילות ברשתות החברתיות, מבצעים ופוסטים, כמות לייקים ועוקברים, כל אלה משפיעים גם על דירוג האתר מבחינת קידום מקומי. מומלץ להתמקד ברשתות הבאות:
  • גוגל פלוס – כתיבה של פרטי העסק הנכונים, כולל כל פרטי ההתרשקות ותמונות אטרקטיביות של העסק מבפנים ומבחוץ, יצירת קשרים רבים באמצעות מעגלים שונים, גם עם לקוחות.
  • פייסבוק – פרופיל הכולל את פרטי העסק, כתובת העמוד (https://www.facebook.com/seowhoisrael/) הכוללת את תחום העיסוק והעיר (לדוגמה MosheMovingTelAviv), שימוש בתחרויות שונות להוספת חברים ועוקבים, ושימוש בסרטוני וידיאו ותמונות שמציגות את העסק באופן חיובי.
  • טוויטר – נסו להגיע למספר רב של עוקסים המתענייינים התחום העיסוק שלכם, ותרו על עוקבים מאסיה שאינם דוברים את השפה שלכם, והם רק פוגעים בדירוג.
  1. לינקים מתוך אתרים לוקליים – לינקים נכנסים לאתר מבלוגרים באיזור בו העסק משווק, או אפילו אזכורים מעיתונות מקומית מסייעים לקדם את האתר באופן לוקאלי. אין מדובר בפרסום באנר המוביל לאתר, אלא בידיעות חדשותיות הקשורות אליו. הזמנה של סלב לעסק שלך, ופרסום ידיעה באתרי רכלויות יכולה לעשות קסמים לעסק וכן שימוש בטכניקות של יחסי ציבור מהתקופה של לפני עידן האינטרנט לצורך יצירת אזכורים און ליין באתרים איכותיים.

חזרה לעמוד הבית שלנו לחצו כאן



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support