בניית קישורים טבעיים

זמן קריאה: 2 דקות
כל מי שמתעסק עם שיווק באינטרנט היום וקידום אתרים בכלל יודע מה החשיבות של קישורים לאתר שלו, עם דגש כמובן על בניית קישורים מאתרים גדולים וסמכותיים שגוגל אוהב. אבל בניית קישורים לכשעצמה לא מספיקה וצריך לוודא שאנחנו בונים קישורים טבעיים.

יש כמה דברים שצריך בשביל להשיג קישורים טבעיים בצורה נכונה וכמה דברים שצריך להימנע מהם.

בואו נתחיל:

אל תעמיסו: המטרה היא כמובן לבנות כמה שיותר כמה שיותר קישורים רלוונטיים מאתרים גדולים וסמכותיים אבל צריך מאוד להיזהר שלא להעמיס את מנועי החיפוש באלפי לינקים חדשים ביום אחד. זה משהו שאמור לקחת זמן וכדאי לעשות את זה בצורה הדרגתית ונכונה.

תגוונו את מקורות הקישורים: גם אם יש לכם המון קישורים לאתר, זה לאו דווקא יעזור לכם במידה ויש הרבה קישורים שמגיעים מאותה כתובת IP. ז”א שגם אם הקישורים מגיעים מאתרים עם URL שונה אבל אותו IP גוגל יוריד מערכם כי הוא יבין שיש קשר בין האתרים. נסו לגוון כמה שיותר את מקורות הקישורים.

גיוון טקסט עוגן: עוד משהו שהרבה אנשים מתעלמים ממנו כשהם בונים קישורים. זה נכון שטקסט העוגן צריך לכלול את הביטויים שאותם אנחנו רוצים לקדם, אבל… אם תעשו את זה לכל הקישורים שלכם, זה פשוט יתריע לגוגל שמדובר פה בבעיה חמורה. תנסו לגוון את טקסט העוגן שייראה כמה שיותר טבעי. לדוגמא: (הביטוי שאתם רוצים לקדם, שם האתר שלכם, וקראו עוד וכו’)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן