SEO

טיפים חשובים ל SEO 2016

זמן קריאה: 5 דקות

כל המידע, הטיפים וההמלצות בנוגע ל-3 העדכונים האחרונים של גוגל בתחום ה-seo
כל מי שעוסק בתחום הקידום ולא גר בחדר קטן המנותק מאינטרנט שם לב לכמה דברים משמעותיים וגדולים שקרו בשבועות האחרונים במנוע החיפוש של גוגל.

  1. מודעות השוואה נשאבות בחלק מהנישות לביטויים תחרותיים.
  2. . כבר לא ניתן לראות מודעות בצד הימני של SERPs
  3. גוגל מספקת 4 מודעות בתשלום מעל ה- SERP העליון

איך שינויים אלו השפיעו או יכולים  להשפיע עלייך ועל הקידום של החברה שלך? בדרכים מרובות. דוגמא אחת היא אם ראיתם פחות טראפיק (תנועה) מחיפוש אורגני, אבל האתר שלכם נותר באותן העמדות בדירוג.
ייתכן מאוד שהתרחיש שהוזכר למעלה נראה לכם מאוד מוכר. מקדמים רבים מניחים באופן מידי שהתרחיש קשור לגלישה במכשירים ניידים, שהוא חצי מדויק, אבל זה רק חלק קטן ממנו. זה יכול להיות גם מן שינויי שנובע מן העיצוב החדש של ה- SERPs של גוגל עם ארבע מודעות מעל לתוצאות האורגניות.
ככל שיותר מודעות מופיעות לפני המודעות האורגניות, הגולש צריך לגלול יותר את העכבר בשביל   למצוא מודעות אורגניות. אם נוסיף לכך מידע מקומי כמו להקות מקומיות, מידע אודות טיסות או   ציונים, ספירות או קטעי חדשות פוליטיים, ופריטים אחרים אשר תופסים את השטח שטח, הופך להיות קשה יותר למצוא את הדירוגים האורגניים של האתרים בגלילה. משמעות דבר זה היא פחות תנועה לאתר שלך.

קידום אתרים 2016

PPC כאלטרנטיבה יקרה למודעות השוואה

הגיע הזמן שאולי תשקלו את האפשרות של פרסום באמצעות מודעות PPC. כאשר אתה בוחר מילות מפתח עבור PPC, המטרה שלך היא למצוא דרך ליירט מישהו בתהליך קבלת ההחלטות שלהם. כך אתה יכול להציג את המוצר או את השירות שלך מול לקוחות פוטנציאליים תוך שהם מחפשים אותו. כך תוכל להגדיל את ההמרות או להקטין את עלות לכל רכישה של כל מודעה. תחשוב על איך אתה יכול ליישם את זה לצורות אחרות של התצוגה (כולל רשת התוכן ב- AdWords).

על החשיבות של גילויי פרסום נאות

במצב בו גוגל משחררת אזהרה ישירה נגד האתר לך אתה צריך להיות מודע לכך שאזהרה זאת יכולה לגרום לבעיות עבור אתר האינטרנט שלך. גוגל אוסרת על העברת ביקורות או קבלת פיצוי עבור הזכרה של מותגים. לפני שאתה מתעלם מההתראה הזו, עלייך לשים לב אליה כי היא כנראה בעיה גדולה יותר ממה שאתה חושב.

כל בעל אתר או בלוג חייב לגלות באופן נאות מה מקור הפרסומים שלו. גם אם אתם חושבים שגוגל לא יכול לגלות זאת תופתעו.

גוגל מפות באינטרנט מחפש דפוסים. זהו הבסיס של האלגוריתמים שלהם. הם יכולים למשוך יחסים אלה בהתבסס על הנחות היסוד הבאות (ועוד):
1. תוכן דומה באותן תקופות זמן

  1. באנרים גילויים ומיקומים
  2. קודים או סקריפטים רגילים או רווחים בקישורים
  3. פרמטרים של מעקב בשימוש על ידי חברות יחסי ציבור ושיווק
  4. המיקום של הגילוי על בסיס שבו הוא נמצא הקוד של האתר שלך (בהנחה שאתה מסתיר את זה או אם זה לא נראה בבירור)

זכור, Google משתמשת זחילה אוטומטית וידנית. הסריקות האוטומטיות יכולות לקרוא קוד לתפקידים ואיכות ותוך ביקורות ידניות להסתכל במראה UX הכללי של האתר. זה משאיר המון מקום לטעויות. אם יתברר כי גוגל הולך להעניש אתרים שלא חושפים את מקורות הפרסום שלכם, אנו עשויים לראות כמה אתרים גדולים וקטנים נופלים. אם זה יתברר כעונש גדול, אנו עשויים לראות אלגוריתם חדש יוצא נקרא בלוגר או גילוי.

פוסטים נוספים

 



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    בן גוריון 4 , נס ציונה - הבית האדום

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support