8 טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת קופירייטינג

כתיבה שיווקית מנצחת – 8 טיפים בקטנה

 כתיבה שיווקית זמן קריאה: 5 דקות 

כתיבה שיווקית – 8 טיפים מטורפים שיגרמו לך לכתוב יותר טוב כבר עכשיו

כתיבה שיווקית או קופירייטינג, היא סוג של אמנות, כזו שמצריכה שנים של ניסיון והתמדה.
לכל קופירייטר יש את הטיפים שלו שמאפשרים לו ליצור את התוכן שעושה מבחינתו את העבודה, תהיה אשר תהיה.

טיפים לכתיבה שיווקית טובה משתנים מקופירייטר לקופירייטר, מה שאומר שבסופו של דבר כולם מגיעים למסקנות על איך הם עושים את הכתיבה השיווקית בעצמם.
מגיעים למסקנות על איך הם עושים את הכתיבה השיווקית בעצמם.

לקופירייטרים הטובים ביותר היום יש נטייה להשתמש באותה נוסחה שעובדת עבורם, אז הנה זה בא:

1.  תבצע מחקר – אחד האבות של הקופירייטינג, דיוויד אוגילבי, אמר פעם שככל שתדע יותר, ככה תכתוב טוב יותר. כשאתה מרגיש שסיימת לחקור על הנושא שאותו אתה כותב, תחקור עוד קצת. זה ייתן לכם את היתרון התחרותי על פני כותבים אחרים. הרעיון בקופירייטינג הוא שככל שתשאב יותר השראה, ככה יהיה איכות המוצר הסופי שלך.

2. תסקרן – זה לא מובן מאליו. כתיבת תוכן מעניין זה יותר מסתם לכתוב משהו שמושך קהל. כדי שהתוכן שלך יהיה באמת משכנע, אתה צריך לכלול דברים שיגרמו לקורא שלך "ללחוץ על הכפתור". בעולם המודרני, שבו טווח הקשב שלנו קצר יותר, פיתוח תוכן מרתק דורש שהתוכן יהיה קצר יותר וקל יותר לעיקול כך שהקוראים יוכלו להבין מיד במה מדובר. זה לא קל לכתוב תוכן מעולה, אבל אין ספק שזה ישתלם לך אם תצליח.

3. תשלב את האישיות שלך – יצירת אישיות שדרכה אתה יכול להגיע אל הקהל הוא דבר חשוב שאנו באים לעסוק בכתיבה שיווקית. בכל הנוגע לטיפים של כתיבה שיווקית, זה אחד הדברים היותר חשובים היום מהסיבה שהרבה אנשים חושבים שקופירייטינג זה קצת "מעאפן". יש להם סלידה מהניסיון שלנו, ככותבים, למכור להם משהו. על ידי פיתוח אישיות, אתה קופץ מעל המשוכה הזו על ידי יצירת אינטראקציה עם הקהל שלך שאומרת להם מה הם יכולים להרוויח מהמוצר שלכם. פיתוח יחס קרבה עם הקהל הוא מרכיב חשוב שעוזר לך לסגור את העסקה – וכתיבה שיווקית מעולה עושה בדיוק את העבודה הזו.

4. תבנה כותרות מושכות – משתמשים רבים פשוט סורקים את הכותרת עם העיניים שלהם, והרוב המכריע שלהם פשוט מדלגים על התוכן שכתבת אם הכותרת לא מספיק מושכת בעיניהם (מישהו אמר משעממת?). קופירייטרים מקצועיים רבים מקפידים על יצירת כותרות מושכות כחלק מהטיפים שלהם לקופירייטינג. כדי להגיע לקהל שלך, אתה צריך לכתוב כותרות שהקוראים שלך ירצו לקרוא. אפשר לעשות זאת על ידי כתיבת התוכן קודם ואז להוציא משם את הביטויים החזקים ביותר וליצור באמצעותם כותרות. מבחן מעולה כדי לגלות עד כמה הכותרת מעניינת: אם היית רואה את הכותרת בצורה מסויית של פרסום עם מספר טלפון ליד, האם היית מתקשר?

5. אל תהיה מורכב מדי – תשאיר את זה פשוט, טיפשי. בקופירייטינג, המטרה היא לא לעשות את זה דבילי ככל האפשר אלא להפוך את זה למושך לקהל שהוא מספיק רחב. זה ברור שאם תצליח לבלבל את הקורא כבר במשפט הראשון, סביר להניח שהוא לא ימצא את הדחף המטורף הזה להמשיך ולקרוא את מה שכתבת :). אתה בראש ובראשונה כותב, מה שאומר שהמסר שלך צריך להיות ברור ומתומצת. בדרך הזו אתה תוכל לוודא שהקורא שלך מצליח להבין את מה שיש לך להגיד לו.

6. תספרו סיפור – החשיבות בלספר סיפור כשכותבים קופירייטינג טוב היא גדולה מאוד. רוב הכותבים המקצועיים יכללו בטיפים שלהם נקודה שבה הם מספרים כמה הנושא של לספר סיפור חשוב כדי לעורר תגובה רגשית מהקוראים שלהם. לספר סיפור מאפשר לך לתקשר עם הקהל שלך ולתת לו משהו שהוא רוצה. תציע להם מקום בסיפור משלהם שמדבר לרגש שלהם ומניע אותם לעשות משהו. לספר סיפור זו הדרך היעילה ביותר לעורר תגובה רגשית אצל הקורא.

7. תתמקד ביתרונות, לא במחירים  – פעם, אם היית צריך לעשות כתיבה שיווקית לעסק מסוים, ולא היית מציין בתוכן עד כמה המחירים שלהם מעולים, סביר להניח שבעל העסק לא היה מאשר את המאמר שלך. היום, עקב העובדה שאנשים לא אוהבים שמוכרים להם, המחיר פחות חשוב להם. יותר חשוב הם להבין ל-מ-ה הם צריכים לשלם את מה שאתה מבקש שהם ישלמו. תייצר ביקוש למוצר ואז תראה איך אנשים עומדים בתור כדי לקנות אותו.

8. תתחיל עם הנקודה החזקה ביותר שלך – אחד הדברים הראשונים שלומדים בשחמט הוא שהכוח של ההתקפה שלך תלוי בכוח של החייל הכי חזק שלך. זה בדיוק אותו דבר בקופירייטינג. הנקודה עם הטיעון החזק ביותר שלך צריכה להיות הנקודה המובילה שלך. תשתמש בכוח שלה כדי לשכנע את הקוראים באמינות שלך.

 

כתיבה שיווקית

לסיכום

הטיפים לקופירייטינג שכללנו כאן מייצגים אוסף של רעיונות מהקופירייטרים הטובים ביותר בכל הנוגע ליצירת תוכן שיווקי טוב, מעניין ויעיל. ניסינו את כולם בעצמנו.

ככל שתבלה יותר זמן בעולם של קופירייטינג וכתיבה שיווקית, אתה תפתח טיפים ושטיקים משלך כדי ליצור תוכן שיווקי שמוכר. הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת לך הוא ללמוד מההצלחות ומהכישלונות שלך באותה מידה. זה יעזור לך להתפתח כקופירייטר, ואפילו, אני מעז לומר, יהפוך אותך למקצוען.

SeoWho קידום אתרים בגוגל



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support