מחיר קידום אתרים בשנת 2016 חברות קידום אורגני גרף קידום אורגני הרעיון של קידום אורגני

מחיר קידום אתרים לשנת 2016

זמן קריאה: 7 דקות

כל אתר צריך קידום אתרים, אבל איך אפשר לדעת מהו מחיר קידום אתרים נכון או על מי אפשר לסמוך עם קידום האתר שלנו? במאמר הזה ננסה ללמד אתכם איך לקבוע ציפיות, לזהות מקדמי אתרים מזויפים ולראות חלק מטווחי מחיר קידום אתרים שניתן לצפות לראות היום בשנת 2016 עבור קידום אתרים איכותי.

קידום אתרים היא שיטת שיווק באון ליין שהמטרה שלה היא לייצר מודעות למותג, להזרים תנועה לאתר שלכם ולשפר את הביצועים של העסק או החברה שלכם בכל הנוגע למנועי החיפוש השונים ובמקרה שלנו, בישראל, הכוונה היא לגוגל, שאגב יש עוד המון עסקים בתחום שלכם שרוצים את אותו הדבר בדיוק עבור העסק שלהם, שזה דירוג גבוה בגוגל במילות חיפוש פופולאריים שאמורים להזרים להם עבודה. טוב לא נראה לי שגיליתי לכם את אמריקה כאן.

 

אני מניח שהיתרונות שיש בקידום אתרים הם די ברורים, המחיר של השגת המטרה הזו שנקראת קידום האתר יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם למטרות של החברה או העסק שלכם ובהתאם לאסטרטגיית הקידום. בלי קשר לתקציב שלכם, חשוב מאוד להבין שקידום אתרים הוא השקעה לכל דבר בעסק שלכם, וכמו עם כל השקעה אתם צריכים להתמקד בהחזר ההשקעה הטוב ביותר שיכול להיות עבור הכסף שלכם.

 

לפני שאתם חותמים על כל מסמך, אני מציע לכם בחום לרשום בדיוק מה אתם רוצים להשיג עם התהליך של קידום אתרים באינטרנט. תשתדלו להיות מציאותיים עם המטרות שלכם, מה שיעזור לכם לקבוע תקציב מתאים יותר להשקעה בקידום האתר.

 

קבלו דוגמית: אם המטרה שלכם היא להגדיל את המכירות ב-17% אז תגדירו לכם כמה הייתם מוכנים לשלם בשביל התוצאות האלה ואיך זה ישפיע על תקציב השיווק שלכם בעתיד. בגדול, ככל שתציבו מטרות גדולות יותר, ככה יהיה יותר יקר להשיג אותם. הגיוני.

מחיר קידום אתרים בהתאם למטרות שלכם

אז הגדרנו את מטרות השיווק וקידום האתר, דבר הבא – לדעת לשכור את שירותי הקידום בהתאם למטרות שלנו. כשאתם קונים שירותי קידום אתרים, הדבר הכי טוב לעשות הוא לשקול את כל האפשרויות העומדות לפנינו ואת העלויות הכרוכות בכל אחת מהאפשרויות האלה לפני שמבצעים כל החלטה.

 

אחת האפשרויות יכולה להיות להעסיק מומחה קידום אתרים או קבוצה של מקדמי אתרים כעובדים שכירים בחברה שלכם, או לחלופין לשכור חברה שנותנת שירותי קידום אתרים. הנה כמה נקודות שכדאי לשקול עם כל אחת מהאפשרויות.

 

  • להעסיק מקדם אתרים: העסקת מקדם אתרים או קבוצה של מקדמי אתרים כחלק מהארגון או העסק שלכם יכולה להיות הוצאה די גדולה בהתחלה בעיקר בגלל עלויות הכשרה, אבל אם יש לכם חברה גדולה או רשימה ארוכה של מטרות שיווק, אז זו יכולה להיות אפשרות מאוד ריאלית בהסתכלות לטווח רחוק. לפני שאתם מעסיקים מקדם אתרים בחברה שלכם תוודאו שיש להם מגוון כישורים שיעזרו לו לבצע את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר כגון: ידע וניסיון בבניית קישורים, הבנה טכנית של קידום אתרים, שיווק תוכן, התמצאות בכל הנושא של שיווק ברשתות חברתיות וחשיבה אנליטית טובה גם לא תזיק לעניין.קחו בחשבון שזה יכול להיות סיפור לא זול כי מקדם אתרים עם פז"מ של 7-8 שנים יכול להגיע למשכורות של 15000 ₪ בחודש. בנוסף סביר להניח שבארגונים גדולים אתם תצטרכו להעסיק צוות של מקדמי אתרים כי לרוב, להפיל את כל הנושא של קידום הארגון במנועי החיפוש על אדם אחד יכול להיות רעיון לא כל כך טוב.חברות קידום אורגני
  • חברות קידום אתרים: חברות קידום אתרים מתמקדות בעיקר אם לא רק בנושא של קידום אורגני ויש להם לרוב, את הכי הרבה ניסיון בתעשייה והם מיישמות את כל הטכניקות הכי עדכניות של קידום אתרים יום אחרי יום לאורך הרבה סוגים של תעשיות. חברות גדולות יותר לקידום אתרים מעסיקות צוותים גדולים של אנשים שמתמחים במספר אזורים, מה שיכול להבטיח שהם לרוב יצליחו לפתור את כל האתגרים שתציבו בפניהם בכל הנוגע לקידום האתר שלכם.אה, וחוץ מזה, החברות האלה מציעות מגוון של שירותים וסוגי תמחור שונים כדי לספק את הצרכים של החברה או העסק שלכם. SeoWho מתמחה בקידום אתרים עם דגש על שיפור יחסי המרה, תוכן ובניית מערכי קישורים.

 

נו אז מהו מחיר קידום אתרים ומה המודלים הקיימים היום לתשלום

העלות של קידום אתרים לעסק או לחברה שלכם ישתנה באופן משמעותי בהתאם לצרכים של העסק שלכם או לרמת הניסיון והיכולת של נותן השירות שבחרתם, אבל בגדול אלו טווחי המחירים שאתם אמורים לצפות לשלם בהתאם לסוג השירות שבחרתם:

 

ריטיינר חודשי ומה אתם אמורים לקבל:

שיטת העבודה הנפוצה ביותר בישראל בכל הנוגע לקידום אתרים ושיווק באינטרנט והעלות עולה בהתאם לצרכים של העסק שלכם (נתמקד רק בה לצורך הפוסט הזה).

 

(2000 ₪ לחודש):

 

בהנחה שאתם חברה קטנה עם אתר ממש קטן וכמעט בלי תחרות בכלל, אז אני מציע לכם להיזהר מאוד מחברות שמציעות לכם שירותי קידום מתחת ל-2000 ₪ לחודש. רוב החברות שמתמחרות את השירותים שלהם בפחות מזה עובדות כמעט על אוטומט בכל הנוגע לבניית קישורים, משתמשים באנשים מחו"ל שייצרו עבורם את התוכן ועושים רק עבודה בסיסית על האתר שלכם.

 

אם יש לכם פיצריה בגבעת שמואל (רק לדוגמא כן?!) ואתם רוצים להיות ממוקמים גבוה כשמישהו מקליד את השם שלכם אז יכול להיות שזה יהיה לכם סבבה אבל אם המטרות שלכם זה להיות במיקומים טובים בביטויים תחרותיים אז כנראה לא יהיה הפתרון האידיאלי עבורכם.

 

(3000 ₪ – 5000 ₪ לחודש):

 

זה בערך טווח מחיר קידום אתרים לחברות קטנות יותר עם תחרות קטנה או בינונית ואתרים לא מורכבים במיוחד. קחו בחשבון שמחירים באזור הנמוך יותר של הסקאלה הזו יכולים להצביע על חוסר ניסיון או מחסור בתוצאות מוכחות. קידום אתרים מחייב יצירת תוכן איכותי באופן קבוע ולאורך זמן, תהליך בניית קישורים איכותי והתמקדות אמיתית בחוויית משתמש, שיפור יחס המרה ונגישות; יהיה קשה למצוא חברה שתבצע את כל זה עבורכם בצורה איכותית במחיר הנמוך יותר של הסקאלה הזו אלא אם כן אתם עובדים עם חברה שהעובדים שלה עושים קידום אתרים לאורך זמן ועם הרבה ניסיון ויודעים לייצר תוכן איכותי בקנה מידה גדול (SeoWho היא חברה כזו אם יורשה לי לומר). שכירת חברה קטנה או פרילנסר במחירים האלו גם יכול להיות פתרון טוב אבל בד"כ זה בא על חשבון איכות או כמות העבודה שנעשית כל חודש; אבל זה יכול להיות לא פשוט למצוא ולבדוק פרילנסרים כאלו.

 

(5000 ₪ – 10,000 ₪ לחודש):

 

במחירים כאלה אתם אמורים לצפות ולמצוא חברות קידום מבוססות יותר עם היסטוריית הצלחות מוכחת בשווקים תחרותיים מאוד. טווח מחיר קידום אתרים כזה אמור לתת לחברה שלכם גישה לצוות קידום אתרים ייעודי לכם שמעסיק קופירייטרים מקצועיים, מנהלי תוכן, אנשים שמתמחים בהמרות, מומחי ווב, אנשים שהייעוד שלהם הוא בניית קישורים ומנהלי תיקי לקוחות שיוודאו שאתם מקבלים את התמורה לכסף שלכם ושאתם מצליחים במה שרציתם להשיג.

(10,000 ₪ – 20,000 ₪ לחודש):

 

כן יש גם מספרים כאלה, לחברות שאפתניות במיוחד שרוצות לעבוד עם שותפי קידום שינהלו את כל התהליך מהתחלה ועד הסוף. בתקציבים כאלו החברה שלכם תקבל גישה לא רק למקדמי אתרים עם המון המון ניסיון, אבל סביר להניח שהשקעה כזו תניב תוצאות משמעותיות שכן כל הפרויקט ממומן כמו שצריך, מה שמאפשר למקדם האתר שלכם יותר הזדמנויות לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב.

 

אם השוק שאתם מנסים להיכנס אליו הוא שוק מאוד תחרותי אז יש מצב שהשקעה כזו תידרש לפחות בשנה הראשונה. אני באופן אישי מכיר חברות שמשלמות את הסכומים האלה ואף יותר עבור קידום אתרים והסיבות לכך ברורות לדעתי (אם לא, יש תגובות למטה, תרגישו חופשי).

 

העסקת עובדים In-House

 

יש חברות שיש להם צרכים מיוחדים והם חייבים שמקדמי האתרים שלהם ישבו אצלם בחברה כי אין דרך אחרת. במצב כזה, העסקת מקדם אתרים יכולה להיות הפתרון הכי טוב. משכורת של מקדמי אתרים, בניגוד להרבה תפקידים אחרים, נקבעת בעיקר לפי הניסיון.

 

לדוגמא, מקדם אתרים בכיר עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים יכול להרוויח משכורת של כ-25,000 ₪, מקדם אתרים עם ניסיון של 3-4 שנים יכול להרוויח כ-9,500 ₪ ומקדם מתחיל ירוויח כ-7,000 ₪.

 

יכול להיות שהאפשרויות האלו לא יתאימו לתקציב שלכם ויש מצב גם שהמספרים האלו משתנים מפעם לפעם (אבל זה הממוצע בתעשייה שלנו) אבל חשוב לזכור שלא משנה איזו אפשרות תבחרו, תוודאו שהיא תייצר עבורכם תוצאות בהתאם למטרות שלכם ולבסוף שתייצר כמובן החזר השקעה חיובי.

 

שימו לב לאזהרות שכתבתי למעלה. בחלק מהמקרים זה יכול להיות משתלם להחזיק מישהו במשכורת שידאג לנושא הקידום של החברה אבל אם יש לכם הרבה מטרות אז יש מצב טוב שהמישהו הזה יצטרך להעסיק גורמים חיצוניים (מיקור חוץ) שיעשו חלק מהעבודה בשבילו במיוחד בנושא של קופירייטינג ובניית קישורים כי זו עבודה שמצריכה כישורים, הרבה התמחות ובעיקר ניסיון רב.

 

סיכונים ודברים שצריך לשקול לפני שלוקחים החלטה

 

כשאתם עומדים לבחור את מה שנראה לכם הפתרון האידיאלי עבור העסק שלכם, מומלץ מאוד לשים לב לאזהרות הללו לפני שאתם בוחרים את השותף שלכם לדרך של קידום העסק שלכם במנועי החיפוש:

תוצאות מיידיות או הבטחות גרנדיוזיות

 

לא משנה כמה טובה חכמה ויפה חברת הקידום שבחרתם, היא לא יכולה, ואני מדגיש לא יכולה להבטיח תוצאות מיידיות או התחייבות למיקומים כאלה ואחרים. בבקשה אל תיפלו בפח הזה. קידום אורגני טוב יכול לקחת אפילו 6 חודשים כדי לייצר השפעה אפקטיבית אמיתית לקמפיין שלכם.

 

מקדם האתרים שבחרתם צריך להסביר לכם את הפרטים לגבי התהליך שהוא הולך לעשות כדי להביא לכם את המטרות שהצבתם לעצמכם ולו וגם לתת לכם מסגרת זמן. לקמפיינים מורכבים יותר קחו בחשבון תקופה של 12 חודשים לפני שמתחילים לראות תוצאות משמעותיות.

גרף קידום אורגני

 

שיטות מוזרות וחשודות לבניית קישורים

 

תיזהרו מכל מיני שיטות בניית קישורים שמבקשות ממכם לרכוש כמויות גדולות של קישורים, לייקים או אימיילים של אנשים. לטווח הקצר זה יכול להיות טוב ולהביא לכם מיקומים במהירות, אבל בטווח הרחוק, לרוב, זה יעשה לכם נזק עצום לאתר.

 

גוגל מחפשת באופן שיטתי אחר פעולות כאלה של קידום שנקראות בעגה המקצועית "קידום שחור" ולרוב גוגל מוצאת את אותם "עבריינים" (טוב זה גוגל, הם יכולים לעשות כמעט הכל) ומענישה את אותם אתרים ובחלק מהמקרים אפילו מסירה אותם לחלוטין מגוגל. תוודאו שמקדם האתרים שבחרתם יודע להתמודד עם סיטואציות כאלה או יותר חשוב, יודע איך להימנע מהם ועדיין לתת לכם שירות טוב ואיכותי.

 

אגב, זה די נפוץ שמתחרים שלכם יישמו את השיטות האלה של קידום שחור דווקא נגד האתר שלכם. חברת קידום טובה תדע להגן עליכם מפני הסיטואציות האלו וגם אם הגרוע מכל קרה, הם צריכים לדעת איך להוציא אתכם מהתסבוכת הזו.

 

אפשרויות של קידום אתרים מתחת למחיר השוק

 

למרות שהצעות מחיר שנמוכות משמעותית מהמחיר הממוצע והמקובל בשוק יכולות להיראות מאוד מפתות, לרוב הם מעידות שהפרילנסר או חברת הקידום שבחרתם חסרות את הניסיון וההוכחות הנדרשות בתחום (או במקרה הפחות טוב, הם פשוט נוכלים). אבל יש יוצאים מן הכלל, יש פרילנסרים או חברות קידום חדשות שרק מתחילות את דרכם  ומנסים לבנות לעצמם תיק לקוחות ושם טוב על ידי הצעת שירותים במחיר מוזל.

 

תוודאו רק שאתם שואלים אותם את פשר המחיר הזול ואת הניסיון הקודם שלהם עם לקוחות כדי שתוכלו לקבל החלטה בלב שקט.

 

פתרונות יקרים בלי שום הצדקה

 

כמו בכל שירות או מוצר, גם בקידום אתרים אתם יכולים לקבל הצעות יקרות יותר אבל הם חייבות לבוא עם סיבה. כשאתם שוקלים הצעות יקרות יותר מהמתחרים, תשאלו את אותה חברת קידום מה הניסיון הקודם שלה ותחפשו הוכחות להצלחות שלהם עם לקוחות אחרים בתחומים דומים לשלכם. תבקשו מהם הצעה מעמיקה שמבוססת על המטרות שלכם ותבקשו מהם להבהיר לכם למה ההצעה שלהם יותר רלוונטית עבורכם מהצעות אחרות בשוק. אתם בישראל, אז שלא תצאו פראיירים חלילה.

 

זה עבד אצל אחרים

 

הרעיון של קידום אורגני

הרעיון של קידום אורגני

אף פעם, אבל אף פעם אל תחשבו שפתרון מסוים בקידום אתרים יעבוד אתכם רק בגלל שהוא עבד אצל מישהו אחר בתעשייה שלכם. לכל עסק יש צרכים ומטרות ייחודיות לו אז אל תגבילו את עצמכם על ידי כך שאתם נדבקים לפתרון אחד. זו תהיה טעות.

 

דוגמית: זה ששיווק תוכן עבד מעולה לחברת סטארט-אפ בתחום הביוטכנולוגיה ממש לא אומר שהוא יעבוד מעולה באותה טכניקה עבור קמעונאי מראש העין.

 

 

כשאתם באים לבחור פתרון של קידום אורגני, מחיר לא צריך להיות השיקול היחידי. אני יודע ומודע לכך שאנחנו מונעים המון מכל נושא המספרים והכסף אבל עדיין חשוב להבין ולשקול את העלות של קידום אורגני טוב לפני שאתם מבצעים כל החלטה.

רוצים ללמוד קורס קידום אתרים במתכונת אישית של קבוצה עד 6 תלמידים ? 

שלחו לנו מייל ונצרף אתכם לקבוצה המתאימה!



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    בן גוריון 4 , נס ציונה - הבית האדום

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support