מחיר קידום אתרים

מחיר קידום אתרים – אז כמה עולה קידום אתרים?

כל אתר צריך קידום אתרים, אבל איך אפשר לדעת מהו מחיר קידום אתרים נכון או על מי אפשר לסמוך עם קידום האתר שלנו?

עלות קידום אתרים היא דבר דינמי. בכל זאת, במאמר הזה ננסה ללמד אתכם איך לקבוע ציפיות, לזהות מקדמי אתרים מזויפים ולראות חלק מטווחי העלויות שניתן לצפות להן עבור קידום אתרים איכותי היום בשנת 2023.

?בסרטון הבא אני מסביר כמה עולה קידום אתרים?:

לפני שניגע בשאלת השאלות “כמה עולה לקדם אתרים” נסביר קצת על קידום אתרים. קידום אתרים בגוגל היא שיטת שיווק באון ליין שהמטרה שלה היא לייצר מודעות למותג, להזרים תנועה לאתר שלכם ולשפר את הביצועים של העסק או החברה שלכם בכל הנוגע למנועי החיפוש השונים ובמקרה שלנו, בישראל, הכוונה היא למנוע החיפוש של גוגל, שאגב יש עוד המון עסקים בתחום שלכם שרוצים את אותו הדבר בדיוק עבור העסק שלהם, שזה דירוג גבוה בגוגל במילות חיפוש פופולאריים שאמורים להזרים להם עבודה באמצעות קידום אורגני. טוב לא נראה לי שגיליתי לכם את אמריקה כאן.

אני מניח שהיתרונות שיש בקידום הם די ברורים, המחיר של השגת המטרה הזו שנקראת קידום האתר יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם למטרות של החברה או העסק שלכם ובהתאם לאסטרטגיית הקידום.

בלי קשר לעלות קידום אתרים שהתקציב שלכם מאפשר, חשוב מאוד להבין שקידום אתרים הוא השקעה לכל דבר בעסק שלכם, וכמו עם כל השקעה אתם צריכים להתמקד בהחזר ההשקעה הטוב ביותר שיכול להיות עבור הכסף שלכם.

? לפני שאתם חותמים על כל מסמך, אני מציע לכם בחום לרשום בדיוק מה אתם רוצים להשיג עם התהליך של קידום אתרים בגוגל. תשתדלו להיות מציאותיים עם המטרות שלכם, מה שיעזור לכם לקבוע תקציב מתאים יותר להשקעה בקידום האתר.

קבלו דוגמית: אם המטרה שלכם היא להגדיל את המכירות ב-17% אז תגדירו לכם כמה הייתם מוכנים לשלם בשביל התוצאות האלה ואיך זה ישפיע על תקציב השיווק שלכם בעתיד מתוך ההבנה שככל שתציבו מטרות גדולות יותר, ככה יהיה יותר יקר להשיג אותם. הגיוני. במיוחד כשמדובר בדף התוצאות של גוגל.

כמה עולה לקדם אתרים?
כמה עולה לקדם אתרים?

קידום אתרים מחיר בהתאם למטרות

אז הגדרנו את מטרות השיווק וקידום האתר, דבר הבא – לדעת לשכור את שירותי הקידום בהתאם למטרות שלנו. כשאתם קונים שירותי קידום, הדבר הכי טוב לעשות הוא לשקול את כל האפשרויות העומדות לפנינו ואת העלויות הכרוכות בכל אחת מהאפשרויות האלה לפני שמבצעים כל החלטה.

אחת האפשרויות יכולה להיות להעסיק מומחה קידום אתרים בגוגל או קבוצה של מקדמי אתרים כעובדים שכירים בחברה שלכם, או לחלופין לשכור חברה שנותנת שירותי קידום אתרים.

הנה כמה נקודות שכדאי לשקול עם כל אחת מהאפשרויות:

להעסיק מקדם אתרים

העסקת מקדם אתרים או קבוצה של מקדמי אתרים כחלק מהארגון או העסק שלכם יכולה להיות הוצאה די גדולה בהתחלה בעיקר בגלל עלויות הכשרה, אבל אם יש לכם חברה גדולה או רשימה ארוכה של מטרות שיווק, אז זו יכולה להיות אפשרות מאוד ריאלית בהסתכלות לטווח רחוק.

✔️ לפני שאתם מעסיקים מקדם אתרים בחברה שלכם תוודאו שיש להם מגוון כישורים שיעזרו לו לבצע את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר,
כגון: ידע וניסיון בבניית קישורים, הבנה טכנית של קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש השונים, שיווק תוכן, התמצאות בכל הנושא של שיווק ברשתות חברתיות וחשיבה אנליטית טובה גם לא תזיק לעניין.

✔️ קחו בחשבון שזה יכול להיות סיפור לא זול כי מקדם אתרים עם פז”מ של 7-8 שנים יכול להגיע למשכורות של 15000 ₪ בחודש.
בנוסף סביר להניח שבארגונים גדולים אתם תצטרכו להעסיק צוות של מקדמי אתרים כי לרוב, להפיל את כל הנושא של קידום הארגון במנועי החיפוש על אדם אחד יכול להיות רעיון לא כל כך טוב.

לשכור שירות של חברות קידום אתרים

חברות קידום אתרים מתמקדות בעיקר אם לא רק בנושא של קידום אורגני ויש להם לרוב, את הכי הרבה ניסיון בתעשייה והם מיישמות את כל הטכניקות הכי עדכניות של קידום בגוגל יום אחרי יום לאורך הרבה סוגים של תעשיות.

חברות גדולות יותר לקידום אתרים מעסיקות צוותים גדולים של אנשים שמתמחים במספר אזורים, מה שיכול להבטיח שהם לרוב יצליחו לפתור את כל האתגרים שתציבו בפניהם בכל הנוגע לקידום האתר שלכם. אה, וחוץ מזה, החברות האלה מציעות מגוון של שירותים וסוגי תמחור שונים כדי לספק את הצרכים של החברה או העסק שלכם.

? SeoWho מתמחה בקידום עם דגש על שיפור יחסי המרה, תוכן ובניית מערכי קישורים #רקאומרים

עוד קצת על מחירי קידום אתרים:

כמה עולה קידום אתרים?

אז מהו מחיר קידום אתרים? עלות קידום אתרים לעסקים קטנים או לחברה שלכם ישתנה באופן משמעותי בהתאם לצרכים של העסק שלכם או לרמת הניסיון והיכולת של נותן השירות שבחרתם, אבל בגדול אלו טווחי המחירים שאתם אמורים לצפות לשלם בהתאם לסוג השירות שבחרתם. אז קבלו אותו, מחירון קידום אתרים:

עלות קידום אתרים בריטיינר חודשי ומה אתם אמורים לקבל:

שיטת העבודה הנפוצה ביותר בישראל בכל הנוגע לתחום של קידום אתרים אורגני ושיווק באינטרנט והעלות עולה בהתאם לצרכים של העסק שלכם (נתמקד רק בה לצורך הפוסט הזה).

? קידום אתרים במחיר של 2,000 ש”ח בחודש

בהנחה שאתם חברה קטנה עם אתר ממש קטן וכמעט בלי תחרות בכלל, אז אני מציע לכם להיזהר מאוד מחברות שמציעות לכם שירותי קידום מתחת ל-2000 ₪ לחודש. רוב החברות שמתמחרות את השירותים שלהם בפחות מזה עובדות כמעט על אוטומט בכל הנוגע לבניית קישורים, משתמשים באנשים מחו”ל שייצרו עבורם את התוכן ועושים רק עבודה בסיסית על האתר שלכם.

אם יש לכם פיצרייה בגבעת שמואל (רק לדוגמא כן?!) ואתם רוצים להיות ממוקמים גבוה כשמישהו מקליד את השם שלכם אז יכול להיות שזה יהיה לכם סבבה אבל אם המטרות שלכם זה להיות במיקומים טובים בביטויים תחרותיים אז כנראה לא יהיה הפתרון האידיאלי עבורכם.

? קידום אתרים במחיר של 3,000 ש”ח – 5,000 ש”ח בחודש

זה בערך טווח המחירים לחברות קטנות יותר עם תחרות קטנה או בינונית ואתרים לא מורכבים במיוחד. קחו בחשבון שמחירים באזור הנמוך יותר של הסקאלה הזו יכולים להצביע על חוסר ניסיון או מחסור בתוצאות מוכחות.

קידום אתרים מחייב יצירת תוכן איכותי באופן קבוע ולאורך זמן, תהליך בניית קישורים איכותי והתמקדות אמיתית בחוויית משתמש, שיפור יחס המרה ונגישות; יהיה קשה למצוא חברה שתבצע את כל זה עבורכם בצורה איכותית במחיר הנמוך יותר של הסקאלה הזו אלא אם כן אתם עובדים עם חברה שהעובדים שלה עושים קידום לאורך זמן ועם הרבה ניסיון ויודעים לייצר תוכן איכותי בקנה מידה גדול (SeoWho היא חברה כזו אם יורשה לי לומר).

שכירת חברה קטנה או פרילנסר במחירים האלו גם יכול להיות פתרון טוב אבל בד”כ זה בא על חשבון איכות או כמות העבודה שנעשית כל חודש; אבל זה יכול להיות לא פשוט למצוא ולבדוק פרילנסרים כאלו.

? קידום אתרים במחיר של 5,000 ש”ח – 10,000 ש”ח בחודש

במחירים כאלה אתם אמורים לצפות ולמצוא חברות קידום מבוססות יותר עם היסטוריית הצלחות מוכחת בשווקים תחרותיים מאוד. טווח מחיר כזה אמור לתת לחברה שלכם גישה לצוות קידום אתרים ייעודי לכם שמעסיק קופירייטרים מקצועיים, מנהלי תוכן, אנשים שמתמחים בהמרות, מומחי ווב, אנשים שהייעוד שלהם הוא בניית קישורים ומנהלי תיקי לקוחות שיוודאו שאתם מקבלים את התמורה לכסף שלכם ושאתם מצליחים במה שרציתם להשיג.

? קידום אתרים במחיר של 10,000 ₪ – 20,000 ₪ בחודש

כן יש גם מספרים כאלה, לחברות שאפתניות במיוחד שרוצות לעבוד עם שותפי קידום שינהלו את כל התהליך מהתחלה ועד הסוף.

בתקציבים כאלו החברה שלכם תקבל גישה לא רק למקדמי אתרים עם המון המון ניסיון, אבל סביר להניח שהשקעה כזו תניב תוצאות משמעותיות שכן כל הפרויקט ממומן כמו שצריך, מה שמאפשר למקדם האתר שלכם יותר הזדמנויות לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב.

אם השוק שאתם מנסים להיכנס אליו הוא שוק מאוד תחרותי אז יש מצב שהשקעה כזו תידרש לפחות בשנה הראשונה. אני באופן אישי מכיר חברות שמשלמות את הסכומים האלה ואף יותר עבור קידום האתר והסיבות לכך ברורות לדעתי (אם לא, יש תגובות למטה, תרגישו חופשי).

לסיכום, בכל הנוגע לתחום של קידום אתרים מחיר התהליך ישפיע על רווחיות העסק בהתאם לכמות התקציב שתשקיעו בו.

? חשוב לציין שנושא מחירון קידום אתרים הוא נושא מאוד גמיש ותלוי כמו שציינו במי ואיך תבחרו לנהל את התהליך.

אחרי שדיברנו במספרים, בוא נראה איך מתמחרים מחיר קידום אתרים:

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן