הגדרות-פרסום-בפייסבוק הגדרות-חיוב-בפייסבוק אמצעי-תשלום-לפרסום-בפייסבוק מקור-אמצעי-תשלום-לפרסום-בפייסבוק הודעות-אימייל-מפייסבוק

פרסום בפייסבוק למתחילים – חלק 2

זמן קריאה: 3 דקות 
בחלק הקודם של סדרת המאמרים על פרסום בפייסבוק למתחילים, למדנו על האפשרויות הכלליות והיתרונות העצומים שיש לפרסום בפייסבוק על פני פלטפורמות אחרות. בחלק השני של הסדרה, אתם

הולכים ללמוד איך להקים את חשבון הפרסום שלכם בפייסבוק. אנחנו נעבור גם על כל המידע שחשוב לדעת על החשבון שלכם; להבין ולשנות את מגבלת סכום ההוצאות שלכם על תקציב הפרסום, ניהול הרשאות, ומידע נוסף שיעזור לכם לנהל מסע פרסום חכם.

אני מבטיח שאין פה שום דבר קשה במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבור על המאמר הזה גם אם יש לכם כבר נסיון עם פרסום בפייסבוק.

חשוב להבין איך פייסבוק מתנהל בין אפליקציות, עמודים, אירועים ופרסום.

 פרטי חשבון ומידע חסוי

הדבר הראשון שצריך לעשות מן הסתם הוא להגדיר את פרטי החיוב שלכם ולספק לפייסבוק אמצעי תשלום. זה די פשוט והנה התהליך:

קודם כל אתם צריכים לגשת להגדרות הפרסום בפרטי החשבון. לכל חשבון בפייסבוק יש מספר זיהוי משלו שנקרא Account ID שבמקום מספר אפשר גם לתת לו שם שזה יכול להיות שימושי במקרה שיש לך כמה חשבונות ואתה רוצה דרך פשוטה יותר לנהל אותם. מומלץ לתת לחשבון שם במקום מספר, כמו שם החברה או העמוד שלכם.

ניסיוננו בבניית האתרים הוא רב שנים ולכן לנו יש ייתרון רב בעריכת מחקר מקיף לשם יצירת התדמית הנכונה ביותר לאתר שלך. הצוות שלנו נבחר בקפידה. אנו עובדים עם צוות מוכשר כל אחד בתחומו הנותן פתרונות, ייעוץ והכוונה לאורך כל הדרך. אנו מלווים את לקוחותינו ומאפשרים להם מגוון אפשרויות עיצוב עד להגעה לתוצאה הרצויה.כך שלבסוף נגיע ביחד לאתר המייצג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

תקפידו למלא את כל השדות שכן זה ישתמש לצרכי החיוב שלכם אז חשוב לבדוק פעמיים לפני שמאשרים. ניתן גם לשנות את מטבע החיוב אבל צריך להיזהר עם זה כי אחרי שבוחרים את המטבע לא ניתן יהיה לשנות את זה אח"כ.

זהו מבחינת העמוד הזה. תלחצו על שמירה או Save Changes ותעברו למידע החיוב (אפשר לגשת אליו דרך קישור ה Billing בצד שמאל של מנהל המודעות).

אם מעולם לא הוספתם פרטי חיוב או כרטיס אשראי סביר להניח שתראו מסך שנראה ככה:

בואו נוסיף את פרטי כרטיס האשראי לחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק. כשתתחילו לצבור יותר ויותר מסעות פרסום מומלץ להוסיף אמצעי תשלום נוסף כדי שאם התוקף של הכרטיס הראשון שלכם יפוג, או שתגיעו למכסה היומית שהגדרתם לעצמכם מבחינת תקציב, הפרסום שלכם לא יפסק אוטומטית.

אם דבר כזה יקרה, כל הפרסומים שלכם ייעצרו אוטומטית עד שתשלמו את יתרת החוב שלכם.

כדי להוסיף את אמצעי התשלום תלחצו על אפשרויות תשלום או Payment Methods בצד שמאל. בעמוד הבא אתם תראו שאין לכם עדיין אמצעי תשלום במערכת. בואו נוסיף אמצעי תשלום על ידי לחיצה על הוספת אמצעי תשלום חדש או Add New Payment Method בחלק הימני העליון של המסך.

אם אין לכם קופון מטעם פייסבוק אז האפשרויות שלכם הם כרטיס אשראי או PayPal. בהמשך, שתגיעו להוצאות גדולות יותר של תקציב הפרסום שלכם, תוכלו להגיע להסדרי תשלום אחרים עם פייסבוק אבל כרגע בוא נבחר באחת משתי האפשרויות האלו ותזינו את פרטי האשראי או תאשרו לפייסבוק לחייב אתכם דרך PayPal.

אפשר לגשת לעמוד אפשרויות התשלום כדי לערוך את אמצעי התשלום שלכם בהנחה שתרצו לעשות בו שינויים. אפשר לראות בתמונה שיש קישור ליד כל אמצעי תשלום שאפשר להפוך אותו לאמצעי תשלום ראשי (Make Primary) קחו בחשבון שאי אפשר למחוק אמצעי תשלום ראשי כך שאם תרצו למחוק אותו תצטרכו להוסיף אחד אחר במקומו ולהפוך אותו לראשי.

איך ומתי מתבצע החיוב

פייסבוק עשתה שינוי לאחרונה בצורה שבה אתם מחוייבים על מנת לעשות את זה מעט ידידותי יותר למשתמש. הרעיון הוא שתחויבו בכל פעם שאתם מגיעים למכסה מסויימת. גובה המכסה ישתנה בהתאם להיסטוריית התשלום שלכם.

בהנחה שאתם רק מתחילים, אז המכסה הזו תהיה יחסית נמוכה ($30 בערך) ואתם תחוייבו כל פעם שתוציאו $30 במודעות פייסבוק. כשתתחילו להוציא יותר המכסה תעלה בהתאם במדרגות של $50, 250$ וכן הלאה עד ל-$750.

חשוב להבהיר שאין למכסות האלו שום השפעה על הקמפיינים שלכם; הם פשוט משפיעים על התדירות שבה תחוייבו. היתרון הגדול בזה שתהיה לכם מכסה גדולה הוא שתצטרכו להתמודד עם כמות קטנה יותר של חשבוניות. אתם תמיד יכולים לשנות את המכסה אם תתעורר בעיה על ידי פניה לתמיכה של פייסבוק.

 הישארו מעודכנים

פרסום חכם ומצליח בפייסבוק מצריך זמן ותשומת לב לפרטים. אתם צריכים להיות עם היד על הדופק ולבדוק מה קורה עם הקמפיינים שלכם, אם הביצועים הם לשביעות רצונכם, או אם קורה משהו שאתם צריכים לדעת עליו. ההודעות של פייסבוק הם דרך טובה "להיות בקשר" עם הקמפיינים שלכם למרות שהם יכולים להציף לכם את האימייל, אז כדאי לשנות את התדירות שבה אתם מקבלים הודעות מפייסבוק. אפשר לעשות את זה דרך עמוד הגדרות החשבון.

זה די פשוט. מעבר לכך, באותו עמוד אתם תמצאו 2 אזורים נוספים שתוכלו לנהל את ההודעות שלכם: אחד עבור האימייל ואחד עבור פייסבוק. פשוט תסמנו או תבטלו את הסימון של הדברים הרלוונטיים עבורכם. אני מציע לבטל את הסימון של "Ad Approved" כי זה באמת יכול להציף לכם את המייל. אל תדאגו, אתם עדיין תקבלו אימייל אם המודעה שלכם לא תאושר על ידי פייסבוק.

אתם מוכנים לצאת לדרך!

חשבון המודעות שלכם עבור פרסום בפייסבוק סוף סוף מוכן והגיע הזמן ליצור את הקמפיין הראשון שלנו! בחלק הבא של המדריך אנחנו נגלה מה הם סוגי הפרסום שאפשר ליצור בפייסבוק.



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    בן גוריון 4 , נס ציונה - הבית האדום

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support