חווית משתמש

שיווק סלולרי בפלאפונים חכמים

זמן קריאה: 4 דקות

אנשים רבים קוראים את המאמר הזה באמצעות מכשיר נייד או טאבלט. למעשה, כיום יש יותר מ -7.2 מיליארד מכשירים ניידים ברחבי העולם ומספר זה ממשיך רק לגדול. לפני שלושים שנה לא היו שום מכשירים מסוג זה והטכנולוגיה שלהם גם לא הייתה קיימת.

פלאפונים חכמים הפכו לשחקן גדול ומרכזי בחיינו בהווה. לצד שיחות והודעות טקסט יש לנו היום אפשרות להשתמש בפלאפונים החכמים גם לשם ניטור בריאותנו, האזנה למוסיקה, משחקים, וקניות כמובן. על פי נתונים סטטיסטיים אחרונים, השימוש מבדיה ניידת כיום גבוהה משמעותית יותר ממחשב שולחני, ב 51% לעומת 42%, ו -80% ממשתמשי האינטרנט יש טלפון חכם.
מכשירי סמארטפון וטאבלט הם 45% מכלל תעבורת המסחר האלקטרוני בבריטניה, ו -90% מקוני טלפונים חכמים משתמשים בטלפון שלהם לפעילויות טרום קנייה, כמו השוואות מחירים.
העלייה החדה בשימוש בסמארטפונים ובטאבלטים השפיעה באופן חזק על היבטים רבים של שיווק דיגיטלי במשך השנים האחרונות. המסכים של הגולשים הולכים ונעשים קטנים יותר כך שטווח הקשב שלנו נעשה קצר יותר. אמצעי השיווק שלנו צריכים להתמקד באסטרטגיות שיווק סלולריות יותר מתמיד.

עסקים שאין להם אסטרטגיית שיווק ניידת מחושבת היטב מפספסים קהל שלם של לקוחות פוטנציאליים. יש הרבה מה לקחת בחשבון כשמדובר בעתיד הוכחת אסטרטגיית השיווק הניידת שלך.

במאמר זה תוכלו לבנות אסטרטגיית שיווקית מעולה לקידום העסק שלכם

נתוני לקוח ותובנות

אין טעם בפיתוח אסטרטגיה שיווקית ניידת המבוססת על המאמצים הסלולריים המוצלחים של מותג אחר אם למותג שלך אין שום קשר עם התעשייה של המותג המקורי ואין לכם אותו קהל לקוחות. כל המטרה של האסטרטגיה שלך צריכה להתבסס על הצרכים והרצונות של הלקוחות שלך.
לפני שאתם  הולכים לשנות ולרענן האסטרטגיה הניידת שלכם, כדאי לכם לדבר עם הלקוחות שלכם ולנסות לראות את המותג שלכם מנקודת המבט שלהם. אתם יכולים לשלוח סקר או שאלון פשוט ולבקש משוב על האסטרטגיה הניידת הנוכחית שלכם וגם לשאול את הלקוחות שלכם מה הם היו רוצים לראות בעתיד.
עליכם להקפיד ולמדוד את ההתנהגות אות המעורבות הנוכחית של לקוחותיך בגלישה דרך הנייד, ולרכוש נתיבים ורעיונות חדשים לדרכים בהן אתם אתם יכולים להשתפר. תוכלו להתאמן לאיזה כיוון השיווק הסלולרי שלכם צריך להיות ולהתמקד בזה.

חוויית משתמש – שיווק סלולרי

שיווק סלולרי

השימוש בסמארטפון שונה מהשימוש במחשבים זעירים, ויש הרבה מאוד דברים שמחשב נייד יכול לעשות  ושסמארטפון או טאבלט לא יכולים. כל קטעי וידאו, טקסט, או תמונות  שמשולבים בתוך אסטרטגית שיווק התוכן שלכם לא צריכות לשנות כאשר מדובר בשיווק סלולארי.
במקום זאת, עסקים צריכים לשמור על גודל מסך מכוון בכל העת כאשר בוחנים את התוכן המוצג באתר האינטרנט שלהם. אם האתר שלך נראה מבולגן או מבולגן יותר מדי אז לוקח לו יותר זמן להיטען (כאן תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם) ואז רוב הסיכויים שהמשתמש יהיה מתוסכל ויעזוב את האתר שלך באופן מידי.
עיצוב גמיש צריך לשחק תפקיד עצום בבניית אסטרטגית שיווק סלולרי ניידת.  מחקר מ iAquire מצא כי 40% מהאנשים יבחרו תוצאה אחרת אם האתר שלך לא ידידותי לנייד
(כאן תוכלו לבדוק אם האתר שלכם מותאם לסלולר).

אם אתה רוצה שהצרכנים שלך ייהנו ממסע קל באתר שלך אז אתה צריך לבצע בדיקות ללא הרף עבור כל תוכן שאתה יוצר ומעלה לאתר. ככל שהבדיקה שלך תהיה יסודית יותר עכשיו כך אתה פחות אתה צפוי להיתקל בבעיות בעתיד.

התוכן שלך צריך להיות טרי ודינמי, וצריך להיות קל לניווט מכל מכשיר על כל ערוץ. המטרה היא להיות עקבי ככל האפשר לאורך כל זמן השימוש של המשתמש שלך באתר, כך שהם לא ייצאו מהאתר שלך בכל עת, והם בסופו של דבר בסופו של דבר יהפכו ללקוחות של המרה – כלומר ללקוחות בפועל.

לפרטים נוספים חזרו אחורה לדף הבית שלנו קידום אתרים בגוגל



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support