קידום אתרי אינטרנט למשרד עורכי דין

עריכת דין הוא מהמקצועות הנפוצים בישראל, כאשר ההערכות כיום מדברות על עורך דין 1 על כל 150 אזרחים, כאשר אם מתקרבים לתל אביב היחס גדל ל- 1:30(!), נתונים שהפכו את ישראל למדינה עם אחוז עורכי הדין הגבוה ביותר בעולם כולו.

כאשר באופן טבעי ההשלכות של ריבוי כל כך גדול של עורכי דין, הן תחרותיות בלתי נגמרת, צורך להתבלט ולהשפיע, כמו גם להיות תמיד מודע לשינויים והתמורות שחלות על השוק.

קידום אתרים לעורכי דין: קבלו סרטון עם מספר טיפים מעשיים עבור קידום עורכי דין באינטרנט:

כל 3 ההיבטים הללו באים לידי ביטוי בהקשר של קידום אתרים לעורכי דין, כאשר למעשה מתבצעות פעולות ישירות על מנת לקדם משרד עורכי דין ולייצר לו חשיפה וירטואלית שנועדה לסייע לו ליצור קשר עם קהל היעד שלו ולהגדיל את מאגר הלקוחות.

כמו כן, החשיבות שבביצוע קידום עורכי דין באינטרנט כהלכה היא דרמטית, שכן מדובר בכלי שבאמצעותו יכול כל איש מקצוע לזכות ב”זמן מסך” יקר ושמשקלו היחסי הולך וגודל ככל שהזמן עובר.

במאמר הקרוב נעסוק באופן בו מתבצע קידום משרד עורכי דין, כמו גם נקודות חשובות בתהליך עצמו ⚖️

קידום אתרי עורכי דין

שיווק משרד עורכי דין באינטרנט – מה זה קידום אתרים ואיך זה רלוונטי למשרד עורכי דין?

בהמשך לכך, הסיבה שלשמה חשוב כל כך לבצע קידום אורגני וקידום אתרים לעורכי דין, היא שקידום אורגני מאפשר בדיוק לנותני שירות ואנשי מקצוע שפועלים במקצועות ותעשיות כדוגמת הענף המשפטי בישראל, להתבלט ולייצר קהל לקוחות בהיקפים גדולים ובעלויות ומאמץ פחותים משמעותית מאשר הישגים אלו הגיעו בעבר.

הסיבה לכך היא שכיום גדול וגדל המשקל שאנחנו כחברה מערבית נותנים לשימוש באמצעיים וירטואליים כדוגמת גוגל בפרט והאינטרנט בכלל, ככלי לפתרון בעיות או מציאת ידע הכרחי ושימושי בהינתן צרה או תקלה.

כלומר, אם בעבר כשהיה קורה לנו משהו שמצריך סיוע חיצוני, בין אם משפטי ובין אם רפואי, מקצועי, או כל דבר באשר הוא, היינו פונים להתייעצות עם קרובים כשלב ראשוני או מבקשים הפנייה ממכר לבעל דעה או בר סמכא.

היום הפעולה הראשונית שאדם עושה היא חיפוש ווירטואלי אל עבר אתר או נקודה בה יוכל לקבל מושג אודות מה שמצפה לו.

ההשפעה של קידום אורגני על אתרי משפט

משמעות המיקום בגוגל עבור משרד עורכי דין

לכן, להתברגות גבוה באותם מנועי חיפוש, כאשר אתר של משרד עורכי דין נמצא בתוצאות הראשונות בגוגל ומהווה הכתובת הראשונה בה נתקלים גולשים שמחפשים מענה לצרותיהם השונות יש משקל עצום וערך מוסף ענקי לכל משרד באשר הוא, בין אם מדובר במפגש לא נעים עם רשויות האכיפה השונות, ובין אם תהיות ושאילתות בנוגע לענייני גירושין או ירושה.

כמו כן, הסטטיסטיקה בנוגע לממוצע החיפושים מצדיקה ומחדדת את החשיבות שבהחזקה במיקום גבוה בדיגיטל, כאשר 32.5% מכלל הגולשים בגוגל נכנסים לתוצאה הראשונה שתעמוד בפניהם.

כאשר לתוצאה ה- 4 כבר נכנסים רק 8.1%, ולתוצאה ה- 10 אך ורק 2.4%, כאשר מדובר במנוע החיפוש שעושים בו שימוש 92.6% מכלל המשתמשים באינטרנט בכדור הארץ.

לכן, להחזקה במקום גבוה בגוגל יש משמעות שוות ערך אם לא משמעותית יותר ממיקומו הממשי של משרד עורכי הדין, כלומר ערך הנדל”ן שלו, כמיקום שמשפיע בצורה גסה על היכולת של משרד לייצר לידים ולקוחות חדשים.

ובהתאם, מטרתו של קידום אתרים לעורכי דין, היא לנסות ולקדם את האתר של אותו משרד גבוה ככל הניתן, בעוד נעשות פעולות שנוגעות לתשתית הטכנית והיבט התוכן של אותו אתר משפטי.

לאור תהליכי ייעול וטיוב שנעשים באתר הדירוג שגוגל מקנה לו, בהתבסס גם על חוות הדעת של גולשים שהצביעו ברגליים וסימנו לגוגל כיצד ואיך הם מעריכים אותו, דירוג האתר משתנה ועולה מעלה, ובהתאם זוכה לחשיפה נרחבת יותר.

החשיבות של מיקום האתר בגוגל

אז קידום אתרים לעורכי דין מייצר יותר כניסות לאתר – מה עוד?

בנוסף לכך, המשמעות של קידום עורכי דין באינטרנט לא נעצרת רק בהגדלת הטראפיק (תנועה) לאתר, כאשר ישנן עוד משמעויות נרחבות ומרחיקות לכת.

כלומר, כחלק מקידום אורגני זוכה בעל האתר לא רק להגדלת החשיפה, אלא גם לשינויים הבאים כדלקמן:

✅ הגדלת מוניטין ומותג המשרד
✅ הגדלת האמינות של המשרד
✅ הוזלת עלויות פרסום בכלים אחרים
✅ לידים איכותיים יותר

חשוב להדגיש: כמעט כל תחום של עריכת דין הוא עם תחרות גבוהה מאד בגוגל – לכן חשוב לבחור מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים שיש להם נסיון משמעותי כולל הצלחות של קידום עורכי דין באינטרנט!

קידום עורכי דין באינטרנט: מבחן הדרך אל מול מבחן התוצאה

מנגד, חשוב להפריד בין מיקום שהושג באמצעות רכישתו באופן מלאכותי לבין מיקום שנובע מעבודת ייעול ושיפור לאתר עצמו.

כלומר, כאשר נעשה קידום אתר עורכי דין באמצעות תשלום לגוגל וקניית מודעה כשלעצמה, כלל היתרונות שנלווים לקידום אורגני לא מתקיימים, כמו גם כי הציבור התרגל להבחין בשוני בין אתרים שרכשו את מקומם לבין כאלו שהרוויחו אותם ביושר, כאשר לרוב מדלגים מעליהם והמוניטין כמו גם האמינות של אתר שנאלץ לקנות את דרכו מכיוון שאתר אינו חזק ואיכותי דיו, עלולים להיפגע באופן אירוני כתוצאה מכך.

לכן, בטרם תקבלו החלטה עצמאית ונחרצת להגיע למקום הראשון בגוגל ויהי מה, חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע רלוונטיים כדי להבטיח שהמהלך יצדיק את עצמו ויניב פירות בהתאם לציפיות.

לעתים קיים צורך בביצוע קידום ממומן, קידום אורגני, ואף לעתים תשלובת בין השניים, בהתאם לצורך ול- ”מצבו הרפואי” של אותו אתר שזקוק למתיחת פנים או עיבוי תשתיות.

שיפור המיתוג והמוניטין של המשרד

הגדלת מוניטין ומותג המשרד

בהמשך לכך, אחת ההשפעות המשמעותיות ביותר שנלוות לקידום אתרים לעורכי דין מצד אחד והחשובות ביותר לתחום הנ”ל מצד שני, היא הגדלת המוניטין וערכו של המותג של המשרד.

כאשר אתר מקודם כהלכה וממקם את פניו של המשרד בעבור כל מונח ו/או ערך משפטי שמחפשים מדי יום עשרות אלפי גולשים בישראל, באופן אוטומטי נלווה לאותו משרד מעמד וסטטוס יוקרתי שיכול לשמש אותו בעתיד הקרוב והרחוק כאחד.

מדובר במוניטין שמייצר גם הוא כשלעצמו יותר לקוחות ושיתופי פעולה עסקיים, אך ורק מפאת העובדה כי למעשה אותו משרד מחזיק בכלי תקשורתי בו הוא יכול לבוא במגע עם אלפים רבים של לקוחות פוטנציאליים, כאלו שיוכל לעשות בהם לאחר מכן שימוש פנימי, או להפנות (או שמא אומר – למכור) למשרד שכן ובכך לנצל את הנכס שלו עד תום.

אותו מוניטין נגזר מהעובדה שגוגל כשלעצמה החליטה לקדם את האתר ולהציב אותו בפרונט, כאשר ריבוי אתרי עורכי הדין דווקא מסייע פה למחזיקים בכתר, שכן מתחדדת ההבנה שמבין כל מלאי הענק של אתרים משפטיים, בחר גוגל למקם דווקא את האתר הנ”ל בעמוד הראשון, כאשר אמינותו של גוגל היא גולת הכותרת, שכן גוגל לעתים רבות מאוד מוצא עבור גולשים את הפתרון המיוחל.

אמינות המשרד

אמינות

בנוסף לכך ובאופן די דומה, מכיוון שמורכב עד קשה מאוד להגיע לטופ בגוגל בכל קטגוריה בכלל ובקטגוריות משפטיות בפרט.

עצם ההגעה גבוה במנוע החיפוש הגדול בעולם מהווה חותמת ותעודת יושר מסוימת שמקנה לכל עסק ובמיוחד כאשר מדובר בנותן שירות משפטי – אמינות וביטחון מצד הלקוחות כי כל אשר הם עתידים להיחשף אליו ( קרי – תוכן האתר), עבר סינון ותחת עיניהם הרואות של אלפי הגולשים לפניהם כמו גם גוגל כשלעצמו.

לכן, קל הרבה יותר לשכנע ולרתום גולשים שנכנסו כבר אל האתר שלכם כאשר האתר מדורג גבוה, פשוט כי הם יותר מאמינים ורתומים לכל מה שאתם מנסים להסביר להם.

בין אם מדובר בסדר פעולות הגיוני בעת תאונת דרכים או מעצר משטרתי, ובין אם מדובר בהגשת תביעת גירושין והכרעת מרוץ הסמכויות, המיקום הגבוה מהווה מבחן מקצועיות סמוי שבין אם נודה ובין אם לא – משפיע על כל גולש במידה מסוימת.

הורדת עלויות הפרסום

הוזלת עלויות פרסום

כמו כן, השלכה עקיפה אך כבדת משקל של קידום אתרי עורכי דין היא שכאשר נעשה קידום אורגני, קרי קידום שמאפשר לאתר לייצר לקוחות ולידים חדשים מדי יום ביומו, כמו גם כזה שאינו מתייקר בצמוד למדד, כלומר העלויות שלו לא גדלות לנוכח הישגים או הצלחות שנרשמות בעקבותיו, היא היכולת של משרד עורכי דין לקצץ ולהקטין עלויות שקשורות לשיווק ופרסום.

כלומר, ענף עורכי הדין בישראל עמוס וצפוף לעייפה, כאשר כתוצאה מכך רבים עורכי הדין אשר מכתתים רגלם לפרסום בכל כלי שיווקי באשר הוא, ממקומונים ועיתונים, דרך מודעות בפורומים משפטיים באינטרנט עצמו ועד להופעות אורח בכתבות ממומנות או תוכניות טלוויזיה.

לכן, באמצעות קידום אורגני שלמעשה מייתר ואינו מצריך עוד את המאמץ ובעיקר המשאבים שמושקעים באותם כלים פרסומיים, יכול אותו משרד לחסוך עלויות עתק שאינם מצדיקות את עצמם בהיבט עלות – תועלת.

לידים איכותיים

לידים איכותיים יותר

זאת ועוד, כי גורם נוסף שמצדיק את קיומו של קידום אתרי עורכי דין, הוא העלאת ערכם של לידים שמגיעים לדלתותיהם של אותם משרדי עורכי דין.

כאשר גולש נחשף לתוכן שקיים באתר והתרשם ממנו בעודו קורא אודות פסקי דין ועתירות שהוגשו, כמו גם תהליכים מסוימים שמבוארים עד תום ובאופן נגיש ונוח לקורא הממוצע, כאשר לבסוף השתכנע והתרצה אותו גולש – שיחת הטלפון ו/או דליית הפרטים ממנו מחזיקה ביחס המרה הרבה יותר גבוה מכל ליד אחר.

רוצה לומר, באמצעות קידום אורגני שיביא את האתר שלכם לתוצאות הראשונות בגוגל, בזכות המיקום תוכלו להיות הראשונים להציע שירות לאדם שזה עתה ביצע חיפוש בגוגל לאור בעיה או קושי משפטי שיש לו, כאשר אם וכאשר ישוכנע אותו גולש כי האתר והמשרד מאחוריו אכן יכולים לסייע לו בקושי לו נקלע, הרבה יותר קל להגיע עימו להתקשרות עסקית.

הסיבה לכך נובעת גם מהתחומים שבהם לרוב נעזרים לקוחות בעורכי דין, כאשר הם עומדים בפני עניין בירוקרטי או עניין שנלוות לו השלכות חמורות ולכן נעזר הציבור הרחב באנשי מקצוע למען ביאור ושיטוח טענותיו וגם מכיוון שכשהגיע גולש לאתר בו הוא מוצא פתרון לבעיה שלו, ושהוא מאמין במהימנות שלו וביכולת שלו לסייע לו, הדרך לחתימה קצרה ופשוטה.

קידום אתרי עורכי דין הלכה למעשה

איך מתבצע קידום אתרי עורכי דין בפועל?

בנוסף לכך, עכשיו משהבהרנו את היתרונות וההשלכות של קידום אורגני בעבור אתרים משפטיים, יש לתת את הדעת על האופן בו אותו קידום מתקיים בפועל, כלומר – מה נעשה לאתר ואיך מגיע אתר לקדמת הבמה האינטרנטית?

התשובה לכך כפי שאזכרנו טרם לכן היא באמצעות בחינת עומק וטיפול בהתאם למצבו הנוכחי של האתר שקיים לאותו משרד, כאשר נעשית הפרדה כללית בין תהליכים שנוגעים לתשתית הטכנית של האתר, לבין עניינים שנוגעים לתוכן הכתוב בו, כאשר בעת שמדובר באתרים משפטיים – המשמעות של האחרון כבדה וחסרת תקדים.

✅ קידום אתרים בהיבט הטכני

בהיבט הטכני האלמנטים שעליהם ניתן דגש ותשומת לב נוגעים לאופטימיזציה שנעשית באתר לאורכו ולרוחבו, כאשר תפקידה של אותה אופטימיזציה היא למעשה להעלות את ציון האתר בעיני גוגל בעיקר בעניינים שנוגעים למהירות העלאת התוכן, הנגשת המידע באתר גם לגרסת מובייל (70% מהשימוש האינטרנטי היום הוא דרך מכשירים ניידים), וכמובן ווידוא כלל מסגרות האבטחה הבנאליות והמתקדמות יותר, החל מתו SSL ועד ל – https.

כמו כן, הקמת תשתית טכנית נוגעת גם ליכולת הקיבולת של האתר עצמו, כלומר עד כמה מהר ובעבור כמה גולשים יכול האתר להציג את התוכן, כאשר לעתים כדי להקל על אותה מהירות יש להרחיק לכת עד לתשתיות ויסודות האתר ולוודא כי הוא בנוי באופן שהולם ומאפשר לאתר למקסם את עצמו.

✅ קידום אתרים בהיבט התוכן

על מנת לכבוש את ראש מצעד אתרי עריכת הדין, כאשר מדובר בתחום צפוף וקשה גם בעולם קידום האתרים כפי שהוא בעולם שמחוץ למסכים, מוכרח האתר להתעסק עמוקות בתוכן ובהעמקתו במסגרת האתר.

כמו כן, למזלם של עורכי דין, עניינים משפטיים סבוכים ומורכבים הם חומר כתיבה נהדר לכל אתר, כאשר באמצעות אתר המשרד יכול כל משרד משפטי להנגיש וליצור קשר עם לקוחותיו הפוטנציאליים ולהסביר להם מול מה הם עתידים להתמודד, כמו גם מה הם שלבי ההמשך ונקודות המפתח בתהליך המשפטי שעומד להם.

בנוסף לכך, כחלק מצליחת אותו מבחן שגוגל עורכת לאתרים, חשובה הטמעת ושזירת מילים מסוימות אשר יאפשרו לאחר מכן לגוגל להבין טוב יותר במה אתם עוסקים, כלומר עבור אילו מונחים רלוונטיים נכון להפנות אליכם גולשים.

✅ דגשים רלוונטיים בעיקר עבור קידום אתרי עריכת דין

בהמשך לכך, בעבור העמקת תוכן קיימים חידודים והבדלים משמעותיים מאוד הרלוונטיים לקידום קידום עורכי דין באינטרנט.

לדוגמה, אחד מהדגשים החשובים שעושים הבדל גדול עבור הגולשים עצמם, הוא הכנסת תוכן מקצועי ואינפורמטיבי ולא תוכן שיווקי גרידא, כאשר החשיבות פה נוגעת לא רק לייחודיות התוכן כשלעצמו, אלא גם להענקת התחושה שהמטרה באתר היא לא למכור כמה שיותר, אלא לתת ידע ולקנות את אמונם של הלקוחות באמצעות הפגנת מקצועיות ולא שיווקיות.

בנוסף לכך, כאשר אדם בוחר ומודד גורם משפטי שעתיד לייצג אותו ולהכריע בעניינים היקרים לליבו, כפי שעלול לקרות כאשר אדם עומד בפני תביעת גירושין דרמטית או בהליכים אל מול הוצאה לפועל ו/או משטרת ישראל, הוא רוצה לדעת ולהאמין ביכולותיו של אותו משרד.

לפיכך, מומלץ לצרף לאתר תקדימים ופסקי דין שהמשרד היה שותף להם, על מנת להוסיף למוניטין שלו ולהגדיל את האמינות שנלווית לאתר, כזו שכפי שכבר הבהרנו טרם לכן ניתו ורצוי לתרגם לאחר מכן ללקוחות.

✅ היסטוריה של המשרד וביצועיו

על אותו משקל, מומלץ לצרף גם התייחסות לעברו של המשרד כמו גם הפעולות והתיקים שנטל על עצמו בעבר, כעדות להיותו אותוריטה מקצועית בתחום מזה זמן רב ובאופן שיכול לשרת את הלקוחות שיבחרו להיעזר בו, כמו גם כי מדובר בסימוכין שאותו משרד קיים בנוף המקצועי שנים רבות.

בנוסף לכך, לצירוף היסטוריית המשרד ותיקיו המשמעותיים, יש חשיבות וערך מוסף לצירוף חוות דעת וחוויות מצד לקוחות עבר, על מנת לשכנע גולשים כי אלו שהיו באותה נקודת מוצא שלהם בעבר וקיבלו את ההחלטה שהם מתלבטים עליה – שמחים מאוד כי לקחו אותה.

✅ הנעה לפעולה

כמו כן, אדם שהגיע לאתר של משרד עורכי דין לרוב לא עושה זאת מטעמי סקרנות או הרחבת אופקים, אלא דווקא כי הוא נקלע לסיטואציה שמצריכה ממנו סיוע משפטי על מנת להשפיע ו/או להימנע מהשלכות עתידיות.

לכן, לאתרים משפטיים חשובה והכרחית קריאה לפעולה שנועדה להכות בברזל בעודו חם, ולמשוך את אותו גולש ליצור קשר בהקדם האפשרי, כאשר באופן טבעי קל יותר לשכנע ולרתום לקוחות שיש להם בעיה, מיד לאחר שקראו אודות איש מקצוע שהסביר להם כיצד ניתן לפתור אותה ולהסיר את העול הנלווה לה מחייהם.

לסיכום – כל אתר משפטי בישראל חייב להיעזר בשירות קידום אתרים לעורכי דין

כפי שניתן להבחין מן הכתוב לעיל, קידום אתרים הוא כלי שמאפשר לכל בעל מקצוע באשר הוא לייצר חשיפה ומודעות למגוון תחומי עיסוק ומונחי חיפוש שרלוונטיים לעולם המקצועי שלו, כאשר את אותה חשיפה אפשר לתרגם כמו בכל מקום אחר – לשיתופי פעולה עסקיים והגדלת מאגר הלקוחות.

לפיכך, החשיבות בעניין זה אל מול אתרי עורכי דין משמעותית וכבדת משקל, בעיקר לנוכח העובדה כי מדובר בשוק צפוף ומאתגר, וכזה שבו כל יתרון קטן משמעותי ומאפשר למשרד להמשיך להתרחב ולהצליח.

כמו כן, מפאת העובדה כי בגוגל, כמנוע החיפוש הגדול בעולם קיום, למיקום בתוצאות יש משמעות חסרת תקדים בהיבט כמות התנועה והלקוחות שנלווית לה בהתאם.

קידום אתרים לעורכי דין הוא בגדר חובה לכל אתר משפטי באשר הוא, כמו גם מהלך אשר כשנעשה באופן נכון ומדויק לצרכי אותו משרד – מחזיק בסבירות גבוהה מאוד להחזרת ההשקעה בו וכדאיות המהלך.

מדריכים נוספים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן