קידום אתרי תיירות – כך תעשו זאת צעד אחר צעד

קידום אתרי תיירות – תוכן, תוכן ועוד קצת תוכן

הארץ והעולם יפיפיים ושופעים מקומות מרתקים, וכשאנו מסייעים לעסק לקדם אתר תיירות מטרתנו היא להעניק לאנשים לא רק ידע אלא חוויה.
אחד היתרונות של תחום התיירות הוא שבדרך כלל לא חסר מה לכתוב על אתרי תיירות ייעודים ברחבי העולם- החל מהאי פלוואן בפיליפינים ועד להרי הקראפטים ברומניה.
גם מי שלא ביקר מעולם במקומות הללו, יכול למצוא ברשת אינספור מדריכים, המלצות על מלונות, גלריות ומידע רב.
לא משנה באיזה תחום בחרתם- בין אם בחרתם באתר שהוא מעין בלוג בתחום התיירות,
ובין אם במנוע חיפוש להשוואות מחירים, תמיד תצטרכו הרבה תוכן איכותי כדי לקדם את האתר.

קידום אתרי תיירות

קידום אתרי תיירות- בחירת נישה לקידום

אם ברצונכם לקדם פורטל צימרים או לחלופין מנוע השוואת בתי מלון, התהליך יהיה מורכב ומאתגר.
כדי להתברג בתחומי התיירות במקומות טובים בגוגל ולאורך זמן, נדרש תקציב די גבוה.
כדי לא לכלות את התקציב שלכם על ביטויים לא רלוונטיים,
עדיף לבחור נישה ספציפית מאשר לנסות להתפרס על רשימת מילות מפתח שאינה נגמרת.
כדי להחליט על נישה, תוכלו לחפש את יעדי התיירות הפופולריים ביותר בשנים האחרונות (הנתונים ככל הנראה השתנו בתקופת הקורונה, אז שימו לב),
לבדוק באתרים של חברות התעופה, לבדוק את הטרנדים העדכניים בגוגל טרנדס ועוד.

קידום אתרי תיירות

שימוש במילות מפתח עונתיות

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של קידום אתרי תיירות, זו העונתיות של מילות המפתח.
חיפושים ליעדי תיירות מסוימות הם גבוהים בהרבה בזמנים מסוימים של השנה, כמו למשל “מלונות באילת” או “חופשה ביוון”.
היעדים הללו ידועים כיעדים שנהנים מתיירות בחודשי הקיץ, כאשר בחודשי החורף בדרך כלל הביקוש שלכם יורד באחוזים משמעותיים,
ולכן קידום מילות המפתח בצורה האורגנית כגון “מלונות באילת” או “טיסות ליוון” צריך להיות בזמן המתאים ביותר, ובהכנה לעונת השיא מבחינה תיירותית.

קידום אתרי תיירות

חווית שימוש טובה במחשב ובמובייל

בכל אתר הפרט הזה הוא חשוב מאוד, ובפרט באתרים בתחום התיירות שאמורים לספק מידע נגיש ועדכני.
באתר התיירות שלכם אל תשלבו טפסים ארוכים ומייגעים, ועדיף שרוב מסכי יצירת הקשר יהיו מספרי טלפון או קישורים לוואטסאפ.
כדי להנגיש את האתר שלכם, אפשרו לגולש לחסוך זמני ארוכה מול מזכירות ומרכזיות ואפשרו לו להגיע ישירות אליכם.

דגשים חשובים נוספים:

  • היעזרו בטפסים קצרים וברורים עם אופציה ליצירת קשר ידני
  • שלבו באתר “פירורי לחם” bread crumbs)) כדי שהגולש ידע בכל רגע באיזה חלק באתר הוא נמצא.
  • השתמשו בגלריות פשוטות כדי שלאחר מכן תוכלו להסיר או להוסיף תמונות בקלות
  • שלבו באתר רשימה של יעדים פופולריים כדי שכל גולש יוכל לאתר בקלות את מבוקשו.

מעוניינים שנסייע לכם לקדם את אתר התיירות שלכם בצורה אורגנית ובטוחה? רוצים להתייעץ לגבי הקמת אתר תיירות חדש? צרו עמנו קשר ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן