פרסום בפייסבוק למתחילים – חלק 2

תוכן עניינים

זמן קריאה: 3 דקות 
בחלק הקודם של סדרת המאמרים על פרסום בפייסבוק למתחילים, למדנו על האפשרויות הכלליות והיתרונות העצומים שיש לפרסום בפייסבוק על פני פלטפורמות אחרות. בחלק השני של הסדרה, אתם

הולכים ללמוד איך להקים את חשבון הפרסום שלכם בפייסבוק. אנחנו נעבור גם על כל המידע שחשוב לדעת על החשבון שלכם; להבין ולשנות את מגבלת סכום ההוצאות שלכם על תקציב הפרסום, ניהול הרשאות, ומידע נוסף שיעזור לכם לנהל מסע פרסום חכם.

אני מבטיח שאין פה שום דבר קשה במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבור על המאמר הזה גם אם יש לכם כבר נסיון עם פרסום בפייסבוק.

חשוב להבין איך פייסבוק מתנהל בין אפליקציות, עמודים, אירועים ופרסום.

 פרטי חשבון ומידע חסוי

הדבר הראשון שצריך לעשות מן הסתם הוא להגדיר את פרטי החיוב שלכם ולספק לפייסבוק אמצעי תשלום. זה די פשוט והנה התהליך:

קודם כל אתם צריכים לגשת להגדרות הפרסום בפרטי החשבון. לכל חשבון בפייסבוק יש מספר זיהוי משלו שנקרא Account ID שבמקום מספר אפשר גם לתת לו שם שזה יכול להיות שימושי במקרה שיש לך כמה חשבונות ואתה רוצה דרך פשוטה יותר לנהל אותם. מומלץ לתת לחשבון שם במקום מספר, כמו שם החברה או העמוד שלכם.

ניסיוננו בבניית האתרים הוא רב שנים ולכן לנו יש ייתרון רב בעריכת מחקר מקיף לשם יצירת התדמית הנכונה ביותר לאתר שלך. הצוות שלנו נבחר בקפידה. אנו עובדים עם צוות מוכשר כל אחד בתחומו הנותן פתרונות, ייעוץ והכוונה לאורך כל הדרך. אנו מלווים את לקוחותינו ומאפשרים להם מגוון אפשרויות עיצוב עד להגעה לתוצאה הרצויה.כך שלבסוף נגיע ביחד לאתר המייצג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

תקפידו למלא את כל השדות שכן זה ישתמש לצרכי החיוב שלכם אז חשוב לבדוק פעמיים לפני שמאשרים. ניתן גם לשנות את מטבע החיוב אבל צריך להיזהר עם זה כי אחרי שבוחרים את המטבע לא ניתן יהיה לשנות את זה אח”כ.

זהו מבחינת העמוד הזה. תלחצו על שמירה או Save Changes ותעברו למידע החיוב (אפשר לגשת אליו דרך קישור ה Billing בצד שמאל של מנהל המודעות).

אם מעולם לא הוספתם פרטי חיוב או כרטיס אשראי סביר להניח שתראו מסך שנראה ככה:

בואו נוסיף את פרטי כרטיס האשראי לחשבון הפרסום שלכם בפייסבוק. כשתתחילו לצבור יותר ויותר מסעות פרסום מומלץ להוסיף אמצעי תשלום נוסף כדי שאם התוקף של הכרטיס הראשון שלכם יפוג, או שתגיעו למכסה היומית שהגדרתם לעצמכם מבחינת תקציב, הפרסום שלכם לא יפסק אוטומטית.

אם דבר כזה יקרה, כל הפרסומים שלכם ייעצרו אוטומטית עד שתשלמו את יתרת החוב שלכם.

כדי להוסיף את אמצעי התשלום תלחצו על אפשרויות תשלום או Payment Methods בצד שמאל. בעמוד הבא אתם תראו שאין לכם עדיין אמצעי תשלום במערכת. בואו נוסיף אמצעי תשלום על ידי לחיצה על הוספת אמצעי תשלום חדש או Add New Payment Method בחלק הימני העליון של המסך.

אם אין לכם קופון מטעם פייסבוק אז האפשרויות שלכם הם כרטיס אשראי או PayPal. בהמשך, שתגיעו להוצאות גדולות יותר של תקציב הפרסום שלכם, תוכלו להגיע להסדרי תשלום אחרים עם פייסבוק אבל כרגע בוא נבחר באחת משתי האפשרויות האלו ותזינו את פרטי האשראי או תאשרו לפייסבוק לחייב אתכם דרך PayPal.

אפשר לגשת לעמוד אפשרויות התשלום כדי לערוך את אמצעי התשלום שלכם בהנחה שתרצו לעשות בו שינויים. אפשר לראות בתמונה שיש קישור ליד כל אמצעי תשלום שאפשר להפוך אותו לאמצעי תשלום ראשי (Make Primary) קחו בחשבון שאי אפשר למחוק אמצעי תשלום ראשי כך שאם תרצו למחוק אותו תצטרכו להוסיף אחד אחר במקומו ולהפוך אותו לראשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838