7 דרכים להגדלת מכירות באתר חנות וירטואלית

זמן קריאה: 3 דקות

חנות וירטואלית – 7 טיפים להגדלת מכירות ויותר תנועה

אז בניתם חנות וירטואלית ועכשיו אתם רוצים יותר מכירות ויותר תנועה? ברור שכן. אנחנו ב SeoWho הכנו עבורכם 7 שיטות שיווק יחד עם כלים שיסבירו לכם איך ליישם את כל אחת מהשיטות עוד היום.

אם יצא לכם לשאול את עצמכם מה אתם עושים לא בסדר, או איך לעזאזל אתם מביאים יותר לקוחות שיבצעו קניה בחנות הווירטואלית שלכם, אז כתבנו את הפוסט הזה בדיוק בשבילכם. אנחנו נציג כאן שיטות שכוללות החל מהנחה מיוחדת ללקוחות שעומדים לעזוב את האתר שלכם ועד ליצירת אימיילים ללקוחות שכבר הוסיפו פריטים לעגלה אבל לא קנו שום דבר בסוף (מבאס).

תחשבו על זה ככה: תיישמו במשך השבועיים הקרובים כל יום רק שיטה אחת מהשיטות שנציג כאן ובסוף הספרינט הזה תבצעו הערכה מחדש וספירת מלאי ותראו מה עבד הכי טוב בשבילכם.

1. תבצעו UPSELL (הארנק בחוץ) למוצרים שלכם

“אפשר לעניין אותך בשדרוג הזה?”
רובנו בטוח נתקל כבר בשאלה הזו. זו דוגמא מצוינת ל-UPSELL. זה בעצם ניסיון שלנו, המוכרים, למכור ללקוח מוצר טיפל’ה יקר יותר ממה שהוא רצה לקנות בהתחלה.
עכשיו נחשו מה? זה עובד! Upsell מוכר פי 20 יותר טוב מ Cross Sell (רוצה גם קולה עם הלאפה?) בחנויות וירטואליות. לא קורה שלקוח לא יודע שיש מוצר יותר טוב שהוא יכול לקנות?! קורה.

יש לכם מוצר שעשוי מעור טיפה יותר טוב? או אולי המוצר הזה מעבודת יד? תוודאו שאת  מדגישים את ההבדל ותשאלו את הלקוח אם הוא מוכן לשדרג.

יש 2 מפתחות ל Upsell:

  • תוודאו שה Upsell קשור למוצר המקורי
  • תהיו רגישים לגבי טווח המחירים של הלקוח. אל תציעו לו מוצר משודרג שהוא יותר יקר ב-3000% אבל כן תציעו מוצר שהוא באמת יותר טוב מהמוצר המקורי.

קבלו דוגמא מעולה ל-Upsell:

תראו איך APPLE מוכרת אייפאדים באתר שלה (בתמונה משמאל). בגדול, כל אפשרות בתוך המסגרת הצהובה מייצגת את הנסיון של APPLE לשכנע אותנו להחליף לאייפאד שמרפד עוד קצת את הכיסים העמוקים שלה J

2. תשלבו את Instagram

ערך הזמנה ממוצע כתוצאה משיווק בInstagram- עומד על משהו כמו 250 שקל. יותר מכל רשת חברתית אחרת. חוץ מזה, מחקר מסויים גילה ש-Instagram נותנת למותגים כמעט 30% יותר אנגייג’מנט מאשר כל רשת חברתית אחרת. אם תצליחו לגרום לאנגייג’מנט (מעורבות) עם הקוראים שלכם ב-Instagram אז עשיתם את רוב העבודה. תמונות שהקוראים שלכם העלו הם דרך מעולה לשווק שם. לקוחות פוטנציאלים רואים שאנשים בדיוק כמוהם קנו אצלכם, אז למה לא בעצם?! תתמידו ברשת החברתית הזו ותקצרו את הפירות.

דוגמא מעולה למעורבות גולשים ב-Instagram
אפשר לראות בתמונה משמאל דוגמא מעולה מעמוד ה-Instagram של קסטרו של לקוחה שהשתתפה וזכתה במבצע מסוים.

3. תפחיתו את כמות העגלות הנטושות

לכל מי שיש חנות וירטואלית מכיר את זה. הלקוח נכנס, הוסיף מוצרים לעגלה ובסוף לא קנה כלום. מחקרים מראים שיותר מ-60% מהקונים נוטשים את העגלה לפני שביצעו רכישה כלשהיא. תחשבו על זה רגע, אתם מוכרים רק שליש ממה שבאמת יכלתם למכור. אל תקחו את זה אישית אבל, זה קורה בכל חנות וירטואלית. תסכימו איתי אבל שזה יהיה שווה את המאמץ לנסות ולפתור את בעיית ההיסוס שיש לחלק מהלקוחות שלכם. נסו לשכנע אותם באמצעות הנחה, או אולי משלוח חינם, או אולי אפילו הם מעולם לא התכוונו לצאת מהאתר, פשוט קרס להם המחשב?!?!?!?!?

4. תפתחו חנות פייסבוק

דיברנו כבר על Instagram. עכשיו בואו נדבר קצת על פייסבוק. פייסבוק היא חלק עיקרי מהעוגה של כמות ההזמנות שמגיעות מרשתות חברתיות. עכשיו נחשו מה? פייסבוק היא לא רק דרך מעולה להשיג תנועה לאתר/חנות/בלוג. אתם יכולים גם למכור ישירות מפייסבוק עם חנות פייסבוק. היתרון הוא שקל מאוד להקים את החנות וזו דרך מעולה לאפשר ללקוחות להגיע אליך דרך הרשת החברתית הכי גדולה בעולם.

דוגמא לחנות פייסבוק ניתן לראות בצד שמאל

5. הרשמה במייל

אימייל הוא אחד מדרכי השיווק און ליין הטובים ביותר שיש היום. הוא מביא תנועה לחנות שלכם, ומשיג יותר מכירות מפייסבוק וטוויטר ביחד.

שיווק באימייל עובד. רוצים קצת מספרים? קבלו:

  • יש לאימייל החזר השקעה ממוצע של 4,200%
  • 78% מהאנשים אומרים שהם מקבלים הצעות שיווקיות יחד עם המייל האישי שלהם על בסיס יומי.
  • 72% אחוז משתמשים בהנחות או קופונים שהם שמעו עליהם דרך המייל שלהם.
  • 60% מהאנשים אומרים שהסיבה המרכזית שהם נרשמים לרשימת אימייל היא כדי לקבל הצעות מיוחדות.

תחשבו על זה רגע, מי מאיתנו באמת יכול לעקוב אחרי כמות הפוסטים שיש בפייסבוק? לעומת זאת אנשים ממש מוקירים מיילים אישיים שנשלחים אליהם לתיבת הדואר. חוץ מזה, אימיילים נותנים לכם את המקום להגיד דברים שלא נכנסים לפוסט בפייסבוק. תקדמו את רשימת התפוצה שלכם, זה יכול להיות אחלה ערוץ המרה.

דוגמא מעולה לאיך נראית הצעה להירשם לאימייל בצד שמאל

6. תנו ללקוחות שלכם מה שהם רוצים

אם החנות שלכם לא מעוצבת נכון אז אתם בלי ספק מאבדים לקוחות.

אתם בטח שואלים עכשיו מה זה עיצוב לא נכון? חוץ מזה שזה נראה לא מי יודע מה אמין, יכול להיות שהחנות שלכם סובלת משילוב של חלק מהדברים האלו: חסרה הצעת ערך ברורה, תיאורי מוצר לא טובים וניווט לא ידידותי למשתמש.

גם אחרי שתיקנתם את כל מה שצויין למעלה,עדיין יכול להיות שהחנות שלכם סובלת מטעויות עיצוב נפוצות של חנויות וירטואליות. אתם מפלחים נכון את המוצרים שלכם או שאתם שמים יותר מדי מוצרים בעמוד אחד? הצלחתם לעלות על האיזון הנכון בין כמות טקסט לתמונות? כל אלו דברים חשובים ששווה לקחת בחשבון.

יש הרבה מאוד דרכים לשפר את החנות שלכם. אם החנות שלכם לא ממירה ומוכרת כמו שהייתם רוצים, אולי שווה לבדוק את נושא העיצוב וחוויית המשתמש.

קבלו עיצוב מעולה לחנות של TOYS R US (כן כן, צד שמאל)

7. תייצרו יותר ביקורות על מוצרים

על ידי הוספת ביקורות מוצר בחנות שלכם, ניתן להגדיל את יחס ההמרה בין 14%-76%.

למה? 2 סיבות:

קודם כל; הוכחה חברתית. מה זה אומר? ביקורות הם סוג של מתן עדות. ראית מישהו שקנה את המוצר ואהב אותו, אז סיכוי גדול שגם אתה תאהב את המוצר.

סיבה שניה; SEO: ביקורות על המוצר מגדילות את כמות התוכן בעמוד וגם מגדילות את הסיכוי שהוא יפול תחת איזה ביטוי עם זנב ארוך (“כורסאות טלוויזיה אורטופדיות בניגוד ל “כורסאות”)

דוגמא בצד שמאל (ברגיל)

 

לסיכום

ניסינו לתת לכם בפוסט הזה כמה כלים ואסטרטגיות על איך לייצר עוד תנועה לחנות שלכם. לשיטות שיווק נוספות ועזרה בקידום החנות שלכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

נשמח ללייק קטן בפייס :)



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support