טיפים חשובים ל SEO 2016

זמן קריאה: 5 דקות

כל המידע, הטיפים וההמלצות בנוגע ל-3 העדכונים האחרונים של גוגל בתחום ה-seo
כל מי שעוסק בתחום הקידום ולא גר בחדר קטן המנותק מאינטרנט שם לב לכמה דברים משמעותיים וגדולים שקרו בשבועות האחרונים במנוע החיפוש של גוגל.

  1. מודעות השוואה נשאבות בחלק מהנישות לביטויים תחרותיים.
  2. . כבר לא ניתן לראות מודעות בצד הימני של SERPs
  3. גוגל מספקת 4 מודעות בתשלום מעל ה- SERP העליון

איך שינויים אלו השפיעו או יכולים  להשפיע עלייך ועל הקידום של החברה שלך? בדרכים מרובות. דוגמא אחת היא אם ראיתם פחות טראפיק (תנועה) מחיפוש אורגני, אבל האתר שלכם נותר באותן העמדות בדירוג.
ייתכן מאוד שהתרחיש שהוזכר למעלה נראה לכם מאוד מוכר. מקדמים רבים מניחים באופן מידי שהתרחיש קשור לגלישה במכשירים ניידים, שהוא חצי מדויק, אבל זה רק חלק קטן ממנו. זה יכול להיות גם מן שינויי שנובע מן העיצוב החדש של ה- SERPs של גוגל עם ארבע מודעות מעל לתוצאות האורגניות.
ככל שיותר מודעות מופיעות לפני המודעות האורגניות, הגולש צריך לגלול יותר את העכבר בשביל   למצוא מודעות אורגניות. אם נוסיף לכך מידע מקומי כמו להקות מקומיות, מידע אודות טיסות או   ציונים, ספירות או קטעי חדשות פוליטיים, ופריטים אחרים אשר תופסים את השטח שטח, הופך להיות קשה יותר למצוא את הדירוגים האורגניים של האתרים בגלילה. משמעות דבר זה היא פחות תנועה לאתר שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838