חברת קידום אתרים במרכז / קידום אתרים במרכז

קודם כל נתחיל בגילוי נאות, המאמר הזה הוא מעין נבואה שמגשימה את עצמה.

אילו אתם לא הייתם בוחרים לחפש את מה שמופיע בכותרת, הוא ככל הנראה לא היה נכתב מלכתחילה.

מנגד מדובר בעובדה שמעידה על הצורך הגדול והבלתי נגמר של בעלי אתרים ו/או בעלי עסקים רבים להיעזר בחברות קידום אתרים באשר הן, כאשר עצם ההתעסקות במיקום החברה שנותנת את השירות, כלומר שמבצעת קידום אתרים במרכז, מעידה על הבנה חלקית בנוגע, הבנה שננסה במאמר הקרוב לבאר ולהעמיק.

אז מה זה בעצם קידום אתרים ולמה שמישהו ירצה לקדם אתרים רק במרכז?

בהמשך לכך, בדומה לכל בעלי המקצוע האחרים, החל ממוביל דירה ועד לעורך דין, הרבה יותר קל לנו לעבוד עם אנשים שנמצאים גיאוגרפית קרובים אלינו.

כלומר, יש משהו מנחם ומרגיש בתחושת המרחק הקצר, זו שגורמת לנו להרגיש שבמידה ויש קושי או תקלה נוכל להיכנס לרכב ולנסוע מספר דקות למשרד ולטפל בסוגייה.

מנגד, תשאלו את עצמכם ? כמה פעמים בשנה האחרונה אם בכלל קיבלתם החלטה כזו בהסתמך על מרחק ומיקום גיאוגרפי, ולעומת זאת כמה פעמים באמת מימשתם אותה ונסעתם להתמודד עם כל מה שצף ולא היה מתוכנן.

כלומר, אם יש דבר אחד שתקופת הקורונה לימדה את העולם המערבי בכלל וישראל בפרט, הוא שהיום אפשר לעשות כמעט הכל וכמעט מכל מקום.

לא מדובר רק בתופעת הנוודות הדיגיטלית – זו שבמסגרתה בעלי מקצוע רבים נוסעים לטייל בעולם בעודם ממשיכים לעבוד, אלא גם על התקשרויות רחוקות בין בעלי מקצוע בתוך ישראל עצמה, כמו שקרה בשנה האחרונה אין סוף פעמים, וכפי שצפוי להמשיך לקרות בתקופה הנראית לעין.

חברת קידום אתרים במרכז

אז צריך להיות קרוב לחברת קידום אתרים או לא?

כמו כן, השאלה הישירה שנגזרת מכך היא האם אדם שמחזיק בעסק ו/או באתר והוא מתגורר באזור המרכז, צריך לעבוד עם חברת קידום אתרים שמחזיקה במשרד או במטה במרכז בהתאם, לעומת זאת – התשובה אינה חד משמעית, כיוון שהיא נגזרת אך ורק מהעדפה, כלומר – אין לה שום בסיס או מקור מקצועי.

רוצה לומר, האתר שלכם ככל הנראה יקודם בדיוק אותו דבר, בין אם חברת קידום האתרים תהיה בירח, בחופי ברזיל, או בראשון לציון.

כאשר פרט לשינויים כמו הבדלי שעות, מרבית ככל העבודה עצמה מתקיימת באמצעים רחוקים, כלומר דרך שיחות טלפון ומיילים וזום, כאשר אף על פי שניתן במידת הצורך להיפגש פיזית, לא מדובר במאפיין שבהיעדרו מידת הקידום נפגעת.

לפני שנצלול על חשיבות חברת קידום אתרים במרכז בואו נבין רגע מה קידום אתרים

אז מה זה בעצם קידום אתרים ולמה לא חובה לבצע אותו פרונטלית?

בנוסף לכך, הסיבה שבעקבותיה אין צורך ממשי או דרמטי לביצוע פגישות פרונטליות במסגרת קידום אתרים, היא שקידום אתרים נעשה רובו ככולו אל מול אמצעים וירטואליים.

בעבודה של מספר אנשי מקצוע אל מול גוגל כגורם המודד ובוחן את הקידום וגם משיב משוב בעבורו.

כלומר, קידום אתרים במרכז בצפון בדרום או במערב זימבבואה נעשה לאור בחינה רוחבית שגוגל עושה לכלל האתרים שמסוקרים ומופיעים בה כענקית טכנולוגיה שבה משתמשים לא פחות מ- 92.6% מהגולשים בעולם.

כחלק מאותה סקירה למעשה נבחנים אלמנטים טכניים ותוכניים שקיימים באותו אתר, כאשר במידה והאתר מחזיק בנתונים טובים ועשירים גוגל תדרג את אותו אתר בצורה שתדחף אותו קדימה ותציג אותו להרבה יותר משתמשים וגולשים.

כמו כן, במידה ואותו אתר לא מחזיק באותם מאפיינים, קרי כאשר האתר לוקה בחסר בהיבט התשתית הטכנית שלו ו/או בעומק או הרלוונטיות של התוכן שלו, כאשר כתוצאה מכך גוגל בוחרת שלהציג אותו כמשני לכלל המתחרים שלו, כאן בדיוק נכנס מקדם האתרים לתמונה.

מה זה בעצם קידום אתרים

מה בדיוק עושה מקדם אתרים במרכז (או בכל מקום בארץ, סתם הייתי חייב)?

בנוסף לכך, כחלק מאותה עבודה של מקדם אתרים שמנסה לדחוף ולהאיץ את האתר קדימה, רוצה לומר כחלק מאותו שיפור טכני ו/או תוכן.

נעשה מחקר מקיף על ידי מקדם האתרים שנועד לאפיין את מונחי החיפוש ומילות המפתח אשר בעבורם מעוניין ויכול בעל האתר להתברג גבוה יותר בגוגל, כאשר מדובר באחד השלבים המשמעותיים והדרמטיים בעבור קידום האתר.

לאחר מכן, משנגזרו המונחים הרלוונטיים, יכול אותו אתר להתחיל לייצר תוכן רלוונטי ובעל ערך מוסף, כזה שיגרום לגולשים אשר נחשפים אליו להישאר ולצפות בו למשך זמן ארוך ובכך לסמן לגוגל כי ככל הנראה נכון שהיא תראה אותו לגולשים נוספים, כאשר מכאן מתחיל מעין כדור שלג שמשפר ותומך ברלוונטיות של האתר.

קידום אתרים במרכז העשייה הטכנית

קידום אתרים במרכז העשייה הטכנית

כמו כן אך בהיבט אחר לחלוטין, חלק מקידום אתרים נוגע גם לכל התשתית הטכנית שקיימת לאתר כבר עכשיו.

אותה תשתית עוסקת בעיקר במהירות ובאופטימיזציה שיש לאתר, כשהכוונה היא לכמה מהר האתר טוען את התוכן שבו, כמה גולשים יכולים להשתמש בו במקביל ובאיזה קצב, מידת האבטחה והתקנים השונים שיש לו, כמו גם ההפניות ודרכי השיוט בתוך האתר עצמו.

כל אותם מאפיינים טכניים מהווים מרכיב חשוב ומרכזי באופן שבו גוגל מעריכה ובהתאם ממקמת אתרים.

כאשר גוגל רוצה להבטיח שגולשים שיופנו לאתר שלכם על ידה לא יצאו משם עם הפתעות לא נעימות כמו וירוסים או חמור מכך – דליית פרטים אישיים על ידי האקרים או גורמים עוינים.

תהליכים נוספים בשילוב קידום אתרים

תהליכים נוספים במסגרת קידום אתרים

כמו כן, חברת קידום אתרים במרכז או בכל מקום אחר, תבטיח ותעסוק בכך שהאתר שלכם יהיה רווי קישורים הגיוניים ונכונים, כאלה שמותאמים לעולם הסמנטי של האתר שלכם (כלומר – תפנה לאתר שלכם קישורים מאתרים רלוונטיים ובעלי הקשר דומה), וכאלה שמוערכים על ידי גוגל.

ההערכה הזו נקבעת לפי מידת הוותק והכניסות שיש לאותם אתרים, כאשר בהתאם למידת הערכה נקבעת השפעת ההמלצה.

רוצה לומר, במסגרת קידום אתרים מונחים קישורים שונים בין אתרים שונים אשר מהווים (לפחות בעיני גוגל) כהמלצה של אתר א’ לגולשים שהגיעו עליו כי באתר ב’ יש תוכן רלוונטי וכזה שמומלץ להם לעיין בו.

כמו כן, גוגל נוטה להסתמך על אותן המלצות כאשר אתר שיומלץ לעתים רבות ועל ידי אתרים מוערכים צפוי לזכות לשיפור וקידום במקומו על ידי ענקית הטכנולוגיה.

בחירת חברת קידום אתרים

אז איך כן בוחרים חברת קידום אתרים?

כמו כן, מפאת העובדה שציינו שאין חובה להיעזר בשירותיה של חברה שנמצאת בהכרח צמוד וקרוב למקום העסק או בית מגוריכם, חשוב שנצביע על מספר מאפיינים שדווקא כן מפרידים בין שירותי קידום אתרים כאלו לאחרים.

לדוגמה, מפאת היותו של עולם קידום האתרים פרוץ וכזה שאינו מוסדר וחובה העיסוק בו רק במסגרת רישיון או בצירוף תעודת הסמכה, חשובה בחינת ניסיון העבר ותיק העבודות של אותה חברת קידום אתרים.

אותו ניסיון יכול ללמדכם לא רק האם הגורם שעימו אתם מתכוונים לעבוד מוצלח ובנוי לאתגר, אלא גם באיזה פרופיל תעסוקתי הוא מחזיק.

כלומר, קידום אתרים משתנה במידה רבה בהתאם לקהל היעד שאליו הקידום עתיד לקרוץ.

ראוי לבחון ולבדוק כי אותה חברה בה אתם מתכננים להיעזר יודעת כיצד לקדם אתרים בעבור קהל היעד הרלוונטי לכם, כאשר ההבדלים נוגעים בעיקר לגיל, רקע, תרבות צריכה ולעתים אף יורדים לרזולוציות גבוהות יותר.

קידום אתרים באמצעים כשרים

נעזרים בחברת קידום אתרים? – תוודאו שכל האמצעים כשרים

בנוסף לכך, גם כאשר מצאתם חברה שעונה לטעמכם ומרצה אתכם, חשובה לא פחות ההקפדה והווידוא כי אותה חברה עושה שימוש רק באמצעים כשרים וכאלו שלא יפגעו באתר ובהתאם בעסק במידה וגוגל תגלה כי הם מושכים חוטים במקומות שבהם רצוי להישמר.

אותן פעולות נוגעות בעיקר לפרסום שלילי שנעשה לעתים לעבר אתרים מתחרים (הכנסת מילות חיפוש שליליות כדי כשתחפשו את שם החברה יקפצו לכם השלמות ”ספונטניות” שנועדו לגרום לכם לחשוב פעמיים), כמו גם קידום עצמי לא הוגן ובאמצעים שמנצלים בצורה צינית את מנגנון הקידום של גוגל.

הסיבה לסכנה שבדבר היא שבעוד החלק הראשון יכול להסתכם ”רק” בתביעה משפטית, החלק השני משמעותי הרבה יותר, כאשר לעתים גוגל בוחרת להסיר לחלוטין את אתר החברה מהחיפוש בה, כאשר בכך למעשה נותר לכם להתחרות על 7.4% הנותרים ברחבי האינטרנט, כאשר השוק שלכם הצטמצם פי 14.

למה בכלל לקדם את האתר שלי?

זאת ועוד, כי שאלה שעולה הרבה פעמים מבעלי אתרים ו/או בעלי עסקים שמתלבטים האם לפתוח לחברה שלהם אתר, היא מדוע בכלל לקדם אותו ולנסות להביא אותו גבוה ככל הניתן בגוגל.

התשובה לכך ברורה וצועקת, כאשר היום יותר מאי פעם אנשים משתמשים בגוגל כדי למצוא הכל, מסושיה ועד לעורך דין גירושין, מרכב חדש ועד למתווך דירות.

יותר קשה היום למצוא מונחים שלא מסוקרים על ידי גוגל מאשר מונחים שמופיעים בו וקיימים בעבורם עשרות רבות של עמודי אינפורמציה.

לפיכך, הנוכחות בגוגל, כמנוע החיפוש שבו נעזר רוב מוחלט מגולשי העולם, היא דרמטית וחסרת תקדים, כאשר כל בעל עסק שמשקיע הון בשיווק והפצת הבשורה שהשירותים ו/או המוצרים שהעסק שלו יודע לייצר יכול לחסוך משמעותית ולהשיג תוצאות חסרות תקדים באמצעות קידום אורגני.

רוצה לומר, כאשר קידום אורגני נעשה כהלכה, ביכולתו להכפיל פי עשרות מונים את הכניסות לאתר ובהתאם את כמות הלידים ו/או לקוחות שנוצרים כתוצאה מפניות דרך האתר, כאלו שמתעלות וגוברות על אפיקי פרסום כאלו ואחרים.

יתרונות קידום אתרים

יתרונות הקידום האורגני

בנוסף לכך, פרט להגדלת מחזור המכירות כאמור והקטנת ההוצאות בגין שיווק ופרסום, הקטנה שנובעת מהמעבר לאפיק פרסום נטול תקרת זכוכית ובעל עלות קבועה, לקידום אורגני שנעשה עבור עסק ו/או אתר אינטרנט יש יתרונות נוספים – בעיקר כאלו שנוגעים להגדלת המותג והאמינות של העסק שהאתר מייצג.

כלומר, כאשר קידום אורגני נעשה בצורה טובה והולמת, כזו שממקמת את האתר של אותו עסק בפרונט ובאופן שבו הוא נחשף לאלפים רבים של גולשים, כאשר חלק מכובד מהם בוחרים אף להיכנס ולהתרשם משירותי העסק – גדלים בהתמדה גם המוניטין של המותג עצמו, כמו גם האמינות שנלווית לכל ההודעות הפרסומיות שיוצאות ממנו בהמשך.

הסיבה לכך היא הקושי הרב שקיים בהחזקה במקום גבוה במסגרת גוגל, כסביבה תחרותית וכזו שבה רבים טוענים לכתר, כאשר לאור זאת הצלחה מייצבת את מעמדה של אותה חברה שהאתר מייצג ככזו שמהווה אוטוריטה בתחום העיסוק שלה, כאשר האמינות הזו מחלחלת בהתאם לשירותים ולמוצרים שמוצגים בקרבה.

לסיכום – חברת קידום אתרים במרכז או קידום אתרים במרכז

כפי שניתן להבחין מן הכתוב לעיל, לא קריטי שתבחרו חברת קידום אתרים שממוקמת קרוב לביתכם או לעסק עצמו.

חשוב שתפנימו את היתרון העצום של קידום אתרים עבור כל עסק באשר הוא, כאשר התחזקות הדיגיטל והאופן בו אנו כיום כמשק צורכים נתונים ושירותים צפויה רק להגדיל ולהעצים את משקלו של זה.

הסיבה לכך היא כאמור קיומם של מרביתם המוחלט של תהליכי הקידום כאלו שמתקיימים בעיקר אל מול גוגל עצמו ולאור המשוב שהוא מנפיק בחזרה, כאשר לאחר מכן המידע מעובד ונמסר כדוח סופי לבעל האתר עצמו על ידי חברת קידום האתרים.

אותה פגישה נקודתית ניתן כיום לקיים בכל אפיק באשר הוא – בין אם פרונטלי ובין אם כזה שמסתמך על מצרך נפוץ ושכיח במחוזותינו – אינטרנט.

לפיכך, במידה והנכם בעלי אתר ו/או עסק שעתיד להיפתח לו כזה, מומלץ במידה רבה להיעזר בשירותי קידום אתרים ובחברת קידום אתרים, על מנת להבטיח שהעסק שלכם יזכה להנות מכל הפירות שקידום במנועי חיפוש יודע להציע, כאלו שמסייעים לו להפחית עלויות, להגדיל חשיפה אל מול קהל היעד, ולשפר דרמטית את המוניטין והאמינות של מוצריו השונים כתוצאה מכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן