האם קידום אורגני עובד? כך תוכלו לדעת

שלא כמו בקידום הממומן, התוצאות של הקידום האורגני לא מופיעות ברגע או ביום אחד. קידום אורגני הוא כמו תוכנית אימונים: בכדי לראות תוצאות, עליכם להשקיע ולהתמיד לאורך זמן. אז איך תוכלו אתם לדעת אחרי תקופה של השקעה רבה האם הקידום אכן מניב פרי? 

קידום אורגני – איך יודעים אם הוא עובד?

לפני שהמקדם מתחיל לעבוד על האתר שלכם, חשוב שתדגישו בפניו מהן המטרות שלכם (לדוגמא: הגדלת מכירות). כך, כעבור X זמן, יהיה ניתן לקבוע האם הקידום עובד או שלא. אילו סימנים יכולים להעיד על עבודת קידום נבונה ומקצועית של המקדם?

  • מספר הכניסות לאתר גדל משמעותית בחודשים האחרונים (בדקו כמה כניסות היו לפני הקידום וכמה כניסות ישנן כעת)
  • דירוג האתר בגוגל – באיזה עמוד מופיע האתר שלכם? (לדוגמא: לפני הקידום האתר דורג בעמוד 12 וכעת בעמוד 2)
  • הגדלת מכירות – ישנן יותר כניסות לאתר הודות למיקום הגבוה שלו. כל כניסה לאתר היא פוטנציאל למכירה ואכן, הצלחתם להגדיל מכירות!

 

“אני רוצה תוצאות מיידיות. לא עדיף לי קידום ממומן?”

זה לא שהקידום הממומן פחות טוב או פחות מומלץ, אלא שהוא לא תורם לטיפוח הנכס שלכם – אתר הבית. גוגל רוצה להכיר אתכם לעומק לפני שהוא מקדם אתכם, ולכן – קידום אורגני אכן לוקח מעט זמן. עם זאת, הקידום בשיטה זו הוא השקעה שלכם בעסק ובאתר שלכם. המטרה היא להגיע למצב בו האתר שלכם יעבוד בשבילכם! משתמשים שיקלידו ביטוי שהאתר שלכם מקודם לפיו (לדוגמא: נגר מומלץ בראשון לציון), יגיעו אל דף הבית שלכם, יתרשמו מכם ואולי גם ישאירו לכם פניה או יפנו אליכם ישירות. 

עם זאת, במידה ואתם יוצאים במבצע לזמן מוגבל, מעוניינים להגיב למתחרים או לייצור באז למוצר חדש שאתם משיקים, רצוי וכדאי לייצור קמפיין ממומן. 

מתי הקידום בהכרח לא יעבוד?

מקדמי האתרים יודעים אילו פעולות תורמות לקידום האתר ואילו טכניקות פסולות. חשוב שגם אתם תדעו מה עלול לפגוע בדירוג האתר במנוע החיפוש וכך להחריב את מאמצי הקידום:

  • תוכן מועתק אל תנסו את גוגל ואל תהמרו על דירוג האתר שלכם. מעבר לכך שהעתקת תוכן היא עבירה מוסרית ופגיעה בזכויות של היוצרים המקוריים, היא עלולה לגרור אחריה “עונש” מגוגל.
  • התחכמות עם גוגל מקדמי האתרים יודעים היטב מה גוגל אוהב ומה לא. במילים פשוטות יותר? כל מקדם יודע באיזה שפה לדבר עם מנוע החיפוש. קידום האתר חייב להיות מותאם לחוקים ולכללים של גוגל, כאשר המטרה היא לגרום לו “לחבב” את האתר שלכם, לקדם אותו ולשפר את דירוגו. 
  • השקעה מועטה בזמן ובכסף קידום אורגני דורש בהשקעה ובעיקר בהתמדה. כשם שלא תצליחו לפתח גוף מאימון אחד בשבוע, כך האתר לא יקודם ללא השקעה בתוכנית עבודה מסודרת ועקבית. 

 

לפרטים נוספים אודות קידום אתרים בשיטה אורגנית, התקשרו – 052-9788838.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838