הקמת אתר מכירות מותאם לגוגל מבחינת קידום

הקמת אתר מכירות מותאם לגוגל מבחינת קידום

איך להתאים את אתר המכירות שלכם להתחלת קידום אורגני בגוגל?

בניית אתר מכירות באינטרנט הוא שילוב בין עיצוב האתר וחווית המשתמש לקידום ושיווק נכון.

לשניהם תפקיד משמעותי על מנת להקים אתר מכירות מותאם לקידום בגוגל.

בנוסף איפון ועיצוב נכונים יכולים להגביר רכישות ושהייה באתר, דבר שעוזר רבות לקידום האורגני.

לגוגל מספר רחב של פרמטרים לפיו הם מדרגים כל אתר, זה מתחיל מעיצוב וחווית משתמש וממשיך לאיכות תוכן והנעה לפעולה. אם אתם לקראת הקמת אתר מכירות באינטרנט המאמר הבא יסייע לכם להבין את הפרמטרים העיקריים (לא כולם) לפיו גוגל מדרג אתרי מסחר באינטרנט.

1. מהירות אתר.

אם הייתי כותב את המאמר הזה לפני חצי שנה כנראה שהפרמטר של מהירות אתר היה נכתב אחרון, אך לאור העדכונים האחרונים באלגוריתם של גוגל בה ניתן דגש רב למהירות אתר, וגוגל אף הצהירה שזהו פרמטר חשוב בשקלול.

לאור זאת גוגל שידרגה והוציאה מספר כלים בהם אפשר למדוד ולשפר את מהירות האתר.

דבר ראשון גוגל הוסיפה כלי לGSC  אשר מספק לך פרטים על חווית המשתמש באתר שלך.

לדוגמה מה מהירות טעינת התוכן בכניסה לאתר, האם האתר רספוניסיבי (מותאם לניידים)?

ועוד.. בנוסף לזה גוגל הוסיפה בדפדף הכרום תוספת לכלי המפתחים כלי שנקרא Lighthouse  בכלי זה ניתן למדוד את מהירות האתר בצורה מפורטת יותר מgoogle page speed. ובעצם להבין נתונים של מהירות בכל האתר ואיך לשפר אותם.

בנוסף לזה שמהירות הוא פרמטר הכרחי בעניי גוגל הוא גם פרמטר הכרחי מבחינת הגולש.

מחקרים מראים שמרבית הנטישות באתר, גם בזמן הרכישה וגם בכניסה ראשונית לאתר מתבצעות בגלל מהירות טעינה איטית, במיוחד בניידים אם זמן הטעינה גדול מ2 שניות רוב המשתמשים יינטשו את העמוד.

יכולים להרחיב עוד הרבה על מהירות אתרים אך לשפר ומהם היתרונות של אתר מהיר (יש הרבה.)

אך בינתיים תזכרו כי זהו הפרמטר החשוב ביותר ברגע שאתם בונים אתר ב2021.

2. חווית משתמש – ניווט באתר.

ניווט באתר הוא אחד הדברים החשובים הוא לא רק חשוב להתמצאות המשתמשים באתר שלך, וניווט נוח לנקודת קצה של המשתמש הוא גם חשוב לנראות מפני גוגל, ניווט נכון יאפשר ל”עכבישים של גוגל” להבין את מבנה האתר במהלך הסריקה.

מומלץ להשתמש במבנה פשוט וסטנדרטי על מנת ל”הפשיט” לגוגל את האתר.

3. שימוש נכון בפירורי לחם.

כמו שאמרנו בניווט האתר, גם מנועי החיפוש וגם המשתמשים יכולים לקבל ערך נוסף מהוספה פשוטה של פירורי לחם.

פירורי לחם עוזרים לגולש לדעת היכן הוא נמצא באתר, ומה הדפים הקודמים, במיוחד אם הגיעו לאתר לא דרך הדף הראשי אלא דרך מוצר ספציפי.

4. חווית משתמש – עיצוב ותוכן.

כמו שאמרנו יש הרבה פרמטרים באלגוריתם של גוגל ואנו לא כאן כדאי לדון על כולם, אבל יש מספר פרמטרים שחשוב לנו לזכור לפני בניית האתר כי ככל הנראה גוגל נותן להם משקל גבוהה.

הפרמטר שגוגל מציג כבעל משקל רלוונטי הוא זמני השהייה באתר, לגוגל לא דיי שלקוח חיפש תוצאה מסוימת הוא גם רוצה לראות האם הוא אהב את התוצאות אם הלקוח נכנס לאתר ומיד לחץ הקודם, גוגל מבין שהיה בעיה או בעיצוב או בתוכן שהוצג שכנראה לא תואם ולא רלוונטי למילת המפתח המחופשת.

גוגל ידע אם החיפוש תואם את מילת החיפוש ע”י כך שהוא בוחן את זמן השהייה לאחר לחיצה על המודעה ומעבר לאתר.

אז כמו שאתם מבינים עיצוב תואם לרוח העסק ותוכן אשר מספק ערך נוסף ללקוח הם דבר הכרחי על מנת לגרום למשתמשים לשהות באתר המכירות שלכם זמן רב ובתקווה גם לרכוש מוצרים.

5. סריקת האתר לפני תחילת עבודת קידום.

אוקיי אז בגדול עברנו על 4 פרמטרים חשובים שיש לוודא עם החברה לבניית אתרים שלכם במהלך בניית האתר, אבל איך נדע האם כל הפרמטרים החשובים לקידום אורגני בגוגל נמצאים באתר?

קיימים מספר כלים בשוק אשר יפיקו לכם דוח ON PAGE SEO.

SEO QUAKE-כלי חינמי ונהדר.

מה שבעצם אנחנו נבדוק בתחילת בניית האתר זה ציון הSEO של העמוד.

המערכת תבדוק לנו את כל הפרמטרים החשובים לקידום SEO  שחייבים להיות מוגדרים בעמוד.

לדוגמה מה כותרת העמוד?

מה תיאור העמוד? מהם תגי הקנוניקל ועוד.. כל אלה הם פרמטרים בסיסים שגוגל בודק על כל עמוד ואנחנו כמקדמי אתרים חייבים להציג אותם לגוגל.

 

אלו הם הפרמטרים הראשיים שבחרתי להציג לפניכם היום מכיוון שזהו צ’אקליסט חובה לפני הקמת אתר מכירות לעסק שלך, אז מעבר לעיצוב וחווית המשתמש ברכישת המוצר וודאו שכיסיתם את כל הדברים שעברנו עליהם במאמר הבא שלאחר מכן מלאכת קידום העסק תעשה קלה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן