טיפים של מומחה קידום אתרים

תוכן עניינים

במאמר זה אציג בפניכם כמה מהשיטות שאני כמומחה קידום אתרים משתמש כדי לשפר את מיקומם של אתרים ולהביאם לדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל.

תחום קידום האתרים הוא כל כך עשיר ומגוון כך שתחת ידו של מקדם אתרים עומדים עשרות אם לא מאות של כלים, שיטות ודרכים כדי לשפר את מיקומו של אתר במנוע החיפוש של גוגל. חלקם טובים יותר וחלקם פחות, חלקם בתשלום ואחרים חינמיים, חלקם מיועדים למתקדמים ואחרים למקדמים מתחילים. הדבר החשוב הוא שתמיד אפשר למצוא את הכלי והשיטה המתאימה עבור אופיו, מקצועיותו וניסינו של כל אחד ואחד.

מתחילים!

ידע בשפת HTML

חלק נכבד מביצוע קידום הוא ביצוע אופטימיזציה לקוד אתר האינטרנט. ידע ב-HTML יקל על זיהויים של שגיאות ותקלות בקוד האתר ואין שום דרך אחרת לעלות את רמת הדיוק שלכם ולהיכנס לתוך יסודות ונבכי האתר מלבד שליטה ושימוש בשפת HTML.

כמובן שככל שיותר תעמיקו ותלמדו את השפה, היכולות שלכם לאתר תקלות בקוד ישתפרו בהתאם אבל גם להתחיל עם ידע בסיסי יתרום משמעותית לרמה המקצועית שלכם.

לא קשה למצוא מקורות לימוד לשפת ה-HTML ובמיוחד היום כאשר באמצעות האינטרנט כל הידע שבעולם נמצא בהישג ידכם.

אתר רספונסיבי

אתר רספונסיבי הוא אתר המאפשר בו גלישה מבלי לשבש את ממשק המשתמש ולהשפיע לרעה על חווית הגלישה באתר ולא משנה אם בקרתם בו דרך מחשב, טאבלט או טלפון סלולרי. ההתאמה מתבצעת אוטומטית ללא התערבות הגולש.

שימת הדגש מבחינת גוגל הוא בעיקר על טלפונים סלולריים. זה כבר כמה שנים שטלפונים סלולריים עקפו את המחשבים בכמות החיפושים ולגוגל חשוב שחווית הגלישה מסלולרי באתרי אינטרנט תהיה נוחה, איכותית ותביא את הגולש במהירות למחוז חיפושו.

מהירות טעינת אתר

נתחיל בזה שאף אחד לא אוהב אתרים איטיים! אתר איטי גורם למבקרים לנטוש אותו ולחפש חלופות. לרוב, איטיות באתר מסוים בגלישה דרך מחשב יעיד על איטיות אפילו גדולה יותר דרך טלפונים סלולריים וזאת מאחר ואיכות הגלישה דרך הטלפון לעומת המחשב, תלוי במספר רב יותר של גורמים. לדוגמא:

  • המרחק מאנטנת ממסר סלולרית.
  • המכשולים שיש בין הטלפון לתחנת הממסר והמבנה בו נמצאים.
  • תנועה מהירה כמו נסיעה שמאלצת את המכשיר להתנתק ולהתחבר לאנטנות ממסר מספר רב של פעמים בזמן קצר.

 

זה בסדר אם תראו הודעות שגיאה בודדות בנוגע ל-Server או הודעות 404. אבל במידה ורואים עשרות ומאות שגיאות, אתרו את מקור השגיאות ותקנו אותו במהירות האפשרית.

קצרה היריעה מלפרט על כל אחת מהיכולות של הכלי המעולה הזה. אני ממליץ בחום ללמוד ולהבין כיצד להשתמש בו לנצל אותו לטובתכם.

מחקר מילות מפתח (אבל קצת אחרת)

חשיבותו של מחקר מילות מפתח אינה עומדת בספק עבור אף מקדם אתרים. למעשה זאת הפעולה החשובה ביותר שמומחה קידום אתרים עושה עוד לפני תחילת תהליך הקידום. העניין הוא שרוב מקדמי האתרים משתמשים באותה השיטה, אותם הכלים ומגיעים פחות או יותר לאותן התוצאות.

גם השימוש ב-Related Searches ו-Google Suggests כדי לאתר מילות מפתח זנב ארוך נמצא כבר בשימוש נרחב ע”י קהילת מקדמי האתרים.

אז מה עוד ניתן לעשות? האתר Ubersuggest מספק שירות חינמי ומצוין להצעות עבור מחקר מילות מפתח ושווה לבדוק אותו. בנוסף, אפשר לבדוק מהן ההצעות שמתקבלות במנועי חיפוש אחרים מלבד גוגל, לדוגמאYouTube, Amazon, eBay, Bing, Wikipedia ולנסות להשתמש בהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838