איך מבשלים קידום מקומי עם ארבעה מרכיבים

תוכן עניינים

זמן קריאה: 4 דקות

השינויים האחרונים בשיטה בה גוגל מדרג את האתרים נותנים הרבה משמעות למיקום של העסק ביחס למיקום של הגולש המחפש אותו, במיוחד מאז שרבים מהחיפושים מתבצעים בזמן אמת מהסלולר או מהטאבלט. אנשים שמחפשים מסעדה סינית, או חברת הובלות מעדיפים לראות תוצאות מקומיות מהעיר בה הם נמצאים, ולרב סדר התוצאות הוא בתאם למרחק של הגולש מהעסק.

קידום מקומי אז איך מגיעים לדירוג גבוה בגוגל עבור מרבית הגולשים שלכם המחפשים אתכם בחיפוש מקומי?

ראשית מומלץ לבדוק שהעסק מופיע בגוגל מפות. תוכלו להוסיף כל עסק לשירות המפות של גוגל מכאן.

 

על מנת לנבא אילו עסקים גוגל יציג קודם עבור כל ביטוי חיפוש, יש לבחון את הפרמטרים השונים שגוגל משתמש על מנת לתת את התוצאות הטובות ביותר לגולש. אתר LSA Insider בחן באמצעות ניתוח של עשרות אלפי אתרים את

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838