שיפור יחס המרה – 5 שיטות מעשיות לשיפור יחס ההמרה באתר (CRO)

שיפור יחס המרה (CRO = Conversion Rate Optimization) זהו תהליך בו אנחנו שואפים לשפר ולמקסם את היחס בין מבקרי האתר לבין אלו שמבצעים פעולה (“המרה”) בפועל – כלומר השארת ליד או רכישה באתר.

אם אתם מעולם השיווק או אם יש לכם עסק אינטרנטי כלשהו, אז אני מאמין שאתם מבינים שנכון להיום – זה ממש לא מספיק להביא אנשים לאתר שלכם כדי לסגור מכירה.

התחרות היום בעולם הזה מ-ט-ו-ר-פ-ת ואתם צריכים לוודא שאתם תופסים עם צבט כל לקוח כדי לשפר יחס המרה ולגרום לו לקנות אצלכם.

הסבר על שיפור יחס המרה ניתן לקבל בסרטון הבא:

שיטות לשיפור יחס המרה להגדלת החזר השקעה

נניח שלא קראתם בעיון את הפסקה הקודמת, ולא הצלחתם להפוך את המבקרים ללקוחות, אז חשוב לפחות לוודא שלמדתם מהעניין והפנמתם למה אותו לקוח החליט לא לקנות ממכם.

את הדבר הזה משיגים עם אופטימיזציה לשיעור המרות (או CRO). תהליך של שיפור יחס המרה מאפשר לכם לבחון כמה וריאציות של מבנה העיצוב של האתר או העמוד, תמונות, קופירייטינג ובכלל את הצורה שהאתר מתקפד כדי לראות ולבחון מה המיר הכי טוב.

אגב, אם אתם מחפשים נוסחת קסם ל-CRO אז תרשו לי להגיד לכם שאתם לא במקום הנכון. אין דבר כזה.

לחיצה על ה”כפתור הכתום” לא תביא לכם 19% יותר בהמרות מאשר לחיצה על ה”כפתור הירוק”. הדבר היחידי שאתם יכולים לעשות הוא לנסות שיטות שעובדות ולראות איך המבקרים שלכם מגיבים אליהם. לפעמים אגב, התוצאות באות לרעתנו אבל ככה זה אנשים 🙂

אז קבלו כמה טיפים שאתם צריכים לנסות על האתר שלכם היום:

1. אימות בטפסים

אם יש משהו שאני באופן אישי לא אוהב זה שאתה ניגש למלא טופס הרשמה באתר, משקיע בו 5-6 דקות ובדיוק כשאני לוחץ על “שלח” אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת ש”מילאת את הטופס באופן שגוי”.

אימות טפסים inline מסיר את התסכול שלנו בכך שהוא מראה לנו בדיוק מה מילאנו לא נכון או מה שכחנו למלא:

2. קופירייטינג מקורי בכפתור קריאה לפעולה

אם תצליחו לייצר כפתור קריאה לפעולה ייחודי אז אני מבטיח לכם שהמבקרים ישקיעו כמה שניות כדי לקרוא אותו.

תחשבו על זה רגע, מי ממכם באמת מתייחס היום לכפתורי קריאה לפעולה שכתוב עליהם “הצטרף עכשיו” או “קנה עכשיו” וכו’ וכו’? אתם צודקים, גם אני לא.. לעומת זאת, אם על הכפתור שלכם יהיה כתוב נניח “גורי חתולים בחינם” אז יש מצב שאנשים יקראו אותו.

דוגמאות: “בוא נלך על זה”, “כן, בא לי” ו- “אני בפנים”. נסו לדאוג שהקופירייטינג שלכם יהיה כמה שיותר אישי.

שמתי לכם כמה כפתורים למטה לדוגמא בשביל הכיף:

3. תעיפו את השדות של הקופונים

ואללה יש לי חדשות בשבילכם.

אחוז ניכר מהמבקרים שלכם באתר יוצאים מהאתר שלכם כדי לחפש קוד קופון שלכם כדי שיוכלו להזין אותו בשדה של הקופונים. הבעיה? חלק גדול מהם יוצא מהאתר שלכם אבל לא חוזר. באסה.

4. תוסיפו הטבות ליד הקריאה לפעולה

תורידו את ההתנגדות הטבעית של הלקוחות שלכם בכך שתוסיפו הטבות ליד כפתור הקריאה לפעולה. כל אחד מאיתנו אוהב “החזר כספי מובטח” או “ארוחת בוקר כלולה” אז תוודאו שהלקוחות שלכם רואים את זה.

5. תדגישו את הרבי מכר שלכם

כל אחד מאיתנו אוהב הוכחות חברתיות אז תוודאו שאתם משוויצים במוצרים שהם רבי מכר. אל תשכחו אגב שהרבי מכר שלכם הם גם המוצרים הכי ממירים שלכם אז סביר להניח שזו תהיה מכירה קלה.

אהבתם? רוצים מדריכים נוספים? בבקשה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן