שירות בניית קישורים: איך זה עובד + 5 סיבות (לפחות) להשתמש בזה

תוכן עניינים
תחום קידום האתרים האורגני עבר לא מעט תהפוכות בשנים האחרונות, וקצב התמורות הפך להיות לכל הדעות מסחרר. עם זאת, גם לאחר שאלגוריתם הדירוג של גוגל עבר לא מעט עדכונים בשנים האחרונות, קישורים נשארו פקטור מוביל ומרכזי בתהליך הקידום של כל אתר, ונדמה, לפחות נכון למועד כתיבת שורות אלו, שהם ימשיכו להיות פקטור חשוב גם בשנים הבאות.

מדוע שירות בניית קישורים חשוב לקידום האתר?

מה, למעשה, כל כך מייחד קישורים והופך אותם לרכיב קריטי לקידום של כמעט כל אתר, בטח ובטח כאלו שפועלים בסביבת תחרות בינונית וגבוהה? מדוע בכלל משנה למנוע החיפוש כמה הפניות מבצעים אתרים אחרים לאתר הרלוונטי, על מנת להחליט כיצד לדרג אותו בדפי תוצאות החיפוש עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות? ובכן, קישורים מספקים למנוע החיפוש לא מעט מידע בעל ערך אודות האתר המדורג. ראשית, אוסף גדול של קישורים נכנסים ממקורות סמכותיים אל האתר יכול להעיד כי האתר הוא בר סמכות בתחום. לצורך העניין, אם האוניברסיטאות המובילות בעולם וכן אתרי החדשות המובילים מפנים באמצעות קישורים לאתר נתון, יותר מסביר להניח שיש סיבה טובה לכך, והאתר נתפס כמקור סמכות שניתן לתת בו אמון. בסרטון הבא אני מסביר קצת יותר על מה זה בכלל קישורים חיצונים:
שנית, בניית קישורים יכולה לחזק את ההבנה של מנוע החיפוש לגבי הנישה שבה פועל האתר, וגם לתפקידו בתוך הנישה הזאת. קישורים משפרים את היכולת של מנועי החיפוש להבין את יחסי הגומלין בין עמודי אינטרנט ולנתח בצורה מעמיקה יותר את תפקידם. לדוגמה, מאמר מדעי יכול להפנות לעמוד אינטרנט שמכיל את הביוגרפיה של הכותב. לקישור כזה ישנה משמעות גדולה מבחינת המהימנות שאפשר לייחס לכתוב במאמר. דוגמה נוספת יכולה להיות קישור מבלוג נחשב ומצליח בעולם הטבעונות אל מסעדה טבעונית. קישור כזה, יכול לסייע למנוע החיפוש להבין שלמסעדה המקושרת ישנו מאפיין ייחודי. יתרה מכך, אם אותו בלוגר טבעוני כותב מאמר על חמש המסעדות הטבעוניות המומלצות באזור מסוים, ואר אינטרנט של אחת מן המסעדות הטבעוניות מקושר מן המאמר הזה, הדבר בהחלט יכול להעיד על איכות העסק שעומד מאחורי אתר כזה. בעולם קידום האתרים נהוג לדבר על “מיץ קישורים”, או בשפה פחות עממית “כוח דירוג ערך הדף”. התפיסה המקובלת היא שכאשר אתר מסוים מפנה לאתר אחר הוא למעשה מעביר אליו חלק מאותו ערך דירוג הדף. יתרונות שירות בניית קישורים:

באילו דרכים ניתן לבנות פרופיל קישורים לאתר?

נשאלת אם כן, השאלה כיצד ניתן לפעול לבניה של פרופיל קישורים לאתר. אז ראשית נציין, כי על פי ההנחיות הרשמיות של גוגל, קישורים המעבירים את ערך דירוג הדף (כלומר קישורים שלא סומנו באמצעות התגית nofollow) אמורים להתקבל בצורה טבעית, ולא כנגד תשלום, תמורה או בקשה כלשהי. למעשה בתיאוריה, גוגל מצפה שערך התוכן באתרים יהיה כה גדול, עד שלא תישאר ברירה לאתרים המקשרים אלא להוציא אליהם קישור. בפועל, כמובן, הדברים לא עובדים כך: ברוב המוחלט של המקרים, האתר שאתם מנסים לקדם לא יקבל קישורים טבעיים, גם אם יספק ערך שלא יסולא בפז באמצעות אסטרטגיית התוכן שיטמיע באתר. לכן, נפנים רבים מבעלי האתרים לבנות בצורה מלאכותית, פרופיל קישורים שיראה טבעי עד כמה שיותר. ישנן עשרות רבות של דרכים לבנות פרופיל קישורים איכותי לאתר. חלק מן הדרכים דורשות יצירתיות, אחרות בעיקר מזל, יש דרכים שדורשות התמדה ועבודה קשה, ואחרות דורשות תקציב נאה ומכובד. עם זאת, יש שלוש דרכים מרכזיות שמשמשות מקדמי אתרים בבניה של פרופיל קישורים לאתר סטנדרטי: רכישה של קישורים, החלפה של קישורים, ורישום לאינדקסים בתשלום וכן אינדקסים חינמיים. במאמר הזה ננסה להבין מהו שירות בניית קישורים בתשלום, איך הוא עובד בפועל ומהם היתרונות המרכזיים שהוא יכול לייצר לטובת תהליך קידום אתרים אורגני.

אז מהו שירות בניית קישורים ואיך הוא עובד?

שירות בניית קישורים בתשלום הוא שירות שבאמצעותו פונה הלקוח בקצה או מקדם האתרים מטעמו, ורוכש את הזכות לפרסם מאמר עם קישור יוצא לאתר המקודם באחד מן האתרים שמעמיד השירות לצורך כך. ישנם שני סוגים של שירותים כאלו: אלו שמציעים שורה של אתרים פומביים המאפשרים פרסום מאמרי SEO (כך נקראים מאמרים שמטרתם הוצאת קישורים לאתרים מקודמים), ואלו שמספקים את השירות תוך הסתרת כתובות האתרים מהם יתקבל בעתיד הקישור. לכל שיטה, כמובן ישנם יתרונות וחסרונות. כחלק מביצוע ההזמנה נדרש בדרך כלל בעל האתר או המקדם מטעמו לבחור את נושא המאמר (בדרך כלל רצוי שהנושא יהיה תואם לאג’נדה הכללית של האתר בו המאמר יפורסם) וכן את טקסט העוגן של המאמר, ממנו יצא הקישור אל האתר המקודם. חלק מן השירותים מגדירים סטנדרטיים ליצירת התוכן במאמר, כולל חלוקה להיררכיית כותרות נכונה, שילוב של תמונה עם זכויות יוצרים מתאימות, הקפדה על הגהה, הוצאת הקישור רק החל ממיקום מסוים במאמר ועוד. לאחר שמתבצע סיכום בין הצדדים יכול בדרך כלל הלקוח לבחור האם לספק את המאמר ולהוזיל לעצמו עלויות או לרכוש במסגרת החבילה גם שירותי כתיבה של מאמר מתאים. אם אין תקלות מיוחדות, בדרך כלל, כעבור מספר ימים, מפורסם המאמר עם הקישור היוצא בהתאמה.

מדוע כדאי לעשות שימוש בשירות בניית קישורים?

כאמור, יש לא מעט דרכים המאפשרות בניה של פרופיל קישורים לאתר. במאמר הזה, ננסה להתמקד בשירות בניית קישורים בתשלום ונבין מדוע הוא מספק יתרונות משמעתיים למי שבוחר בו.

יתרון מספר 1: מהירות ואפקטיביות

היתרון המרכזי והחשוב ביותר של בניית קישורים באמצעות שירות בתשלום הוא היכולת לבצע את העבודה במהירות ובאפקטיביות. לא כל שיטות בניית הקישורים עונות לדרישה הזאת. למשל, בעת החלפת קישורים יכול המקדם להשקיע לא מעט זמן ומשאבים בניהול משא ומתן על פרמטרים שונים ומגוונים המתייחסים לעסקת ההחלפה, כמו חוזק האתרים המקשרים, המיקום בטקסט ממנו יצא הקישור, אורך המאמר הנדרש, חובת הצירוף של תמונה ועוד ועוד. לעומת זאת, שירות בניית קישורים בתשלום מאפשר לבעל האתר ליהנות מתהליך מהיר, שלא דורש השקעה נוספת של זמן או משאבים.

יתרון מספר 2: מקצועיות של הגורם שמנגד

בדרך כלל, מי שעוסק במכירה של קישורים, עושה זאת באופן שוטף ורגיל לספק את השירות למגוון רחב של לקוחות. במקרים כאלו, הגורם המספק את השירות מתמקצע בתחום, והופך אותו ליעיל ואפקטיבי. במסגרת זאת, אתם יודעים שספק השירות יודע כיצד לבצע את העבודה, ולא ידרשו מכם משאבים מיותרים לצורך הסברים, פיקוח או נטור מיוחד של הקישורים שתקבלו. זאת, בעוד שפניה, למשל, אל בעל עסק שמנהל אתר לקוח, יכולה להיות מתישה, שכן למרות שהוא מחזיק באתר רלוונטי ואיכותי, הוא לא ממש מבין מה זה אומר להוציא קישורים מן האתר וכיצד לעשות זאת נכון.

יתרון מספר 3: קישורים ממקורות סמכותיים

אחד היתרונות המרכזיים בשירות קניית קישורים לאתר הוא היכולת שלכם כבעלי אתרים קטנים יחסית ליהנות מקישורים שיתקבלו מאתרים חזקים במיוחד, שלא היו מוציאים אליכם קישור ללא התמורה הכספית. כך, למעשה, אתם יכולים לפעול לעיבוי פרופיל הקישורים שלכם באמצעות קישורים חזקים.

יתרון מספר 4: מתאפשרת בניית קישורים גם ללא נכסים דיגיטליים מהם אפשר להוציא תמורה

בניית קישורים בתשלום היא אופציה טובה במיוחד כאשר אין לכם, מלבד כסף, מה להציע בתמורה לקישור. אם אתם לא מנהלים נכסים דיגיטליים נוספים, לא הקמתם בעבר אתרי תמיכה שונים, ולא רוצים להיעזר בשירותיו של מתווך לצורך ביצוע החלפה הרי שהברירה שעומדת לרשותכם היא רכישה של קישור כזה.

יתרון מספר 5: לא נדרשת תמורה כלשהי מלבד תשלום

בעת עסקת החלפת קישורים, אתם יכולים אמנם ליהנות מהרחבת פרופיל הקישורים הנכנס לאתר שלכם, אולם בתמורה, תאלצו, ככל הנראה, לשלב באתר המקודם תכנים שנכתבו על ידי גורמים אחרים, ולהוציא מן התכנים האלו קישור לאתרים חיצוניים. בעלי אתרים רבים מרגישים כי הדבר פוגם באווירה שהם מנסים לייצר באתר, ומשנה את האופיו האמיתי של האתר. לעומת זאת, בניית קישורים באמצעות שירות בתשלום יכול לאפשר לכם להשאיר את האתר שלכם טבעי, כאשר יש לכם שליטה מלאה על כלל התכנים המפורסמים בו. אז למה גם לכם כדאי להיעזר בשירות בניית קישורים בתשלום?

ומה עם יתרונות נוספים של בניית קישורים בתשלום?

יש כמובן עוד יתרונות רבים לשירות בניית קישורים בתשלום, כמו גיוון של פרופיל הקישורים, ההיצע הגדול של ספקי קישורים, והיכול לעשות זאת בכל זמן בשנה, בלי תלות במנהל האתר שמנגד. כמו כן, לרוב, קישורים אשר משולמת עבורם תמורה כספית, הם קישורים שאורך החיים שלהם משמעותית גדול יותר, שכן הם משתייכים לשירות שזהו כל מהותו.י

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838