בניית אתר מקצועי

כיום כשהיכולות לבנות אתר אינטרנט עשיר בתוכן יכול להיעשות די בקלות יחסית על ידי כלים רבים ברחבי הרשת, הדרישה של בניית אתר מקצועי רק הולכת וגדלה בהתאם. למרות הצפייה שמערכות כגון WIX ודומיו יגרמו לעסקים רבים לוותר על בניית אתר מקצועי, נראה שהמגמה היא דווקא לחפש את המפתחים היותר מוכשרים, וכמובן לבחור במערכת לניהול תוכן של וורדפרס על מנת להגיע לתוצאות מרביות ביכולת ובנוחות של ניהול האתר ביום יום גם לאחר פיתוחו.

כל אחד רוצה שאת השירות שהוא מקבל, הוא יקבל בצורה הכי מקצועית שאפשר. אה, וגם שהמחיר יהיה טוב והוגן. אז למה שהאתר שאנחנו רוצים לא יהיה מקצועי? ההגדרה של אתר מקצועי הוא רחב מאוד, מי בסופו של דבר קובע מה מקצועי? בואו נתחיל עם זה שאתר שקורס מידי פעם הוא בהחלט לא מקצועי. חווית הגלישה נהרסת והגולשים בו עלולים לעזוב ולחפש את מה שהם רוצים, באתר אחר של מתחרה.

הנקודה החשובה של בניית אתר מקצועי היא חווית משתמש

user experience

חווית המשתמש היא הנקודה החשובה ביותר בתחום של בניית אתר מקצועי. בסופו של דבר, ככל שהאתר הוא חלק אינטגרלי יותר בתפעול של העסק או של כל ארגון או חברה או ישות פרטית, כך השפעתו על התייחסות הגולשים למה שעומד מאחורי האתר תהיה בהתאם.

חשוב מאוד שכל מי שמתכנן לבנות אתר, בין אם הוא עושה את זה לבד ובין אצל בונה אתרים מקצועי, שיארגן את כל המטרות שהאתר צריך לייצג. אם האתר אמור רק לפרסם שירות מסוים ולקבל את פרטי ההתקשרות של הגולש, אז אין צורך באתר גדול ועמוס במידע שסביר להניח שאפילו ירתיע את הגולשים שממש לא חיפשו לשבת ולקרוא עומסים של מידע ואפשרויות. במקרים כאלו האתר המתאים הוא דף נחיתה של מסך אחד או אתר של דף אחד, בדרך כלל מכנים אותו דף מכירה, או One-page-site.

אם המטרה היא חנות אינטרנטית, חשוב שהיא תהיה ברורה ומקצועית. כלומר, שהטקסט יהיה גדול וקריא, שיהיה קל לנווט באתר ולהבין איפה נמצאים בכל שלב, לתת גישה נוחה ומידית לעגלת הקניות – אם זה רלוונטי. חלק מהיות האתר מקצועי היא גם הגישה של האתר אל הגולש, כך שיאפשר לו להיכנס לאזור אישי, לפנות בשמו של הגולש, ולאפשר לכל אחד שנמצא באתר לקבל שירות מיידי דרך חיוג טלפוני כאשר נכנסים דרך הנייד, או אפילו אפשרות לפנות לשירות דרך צ’ט מובנה בתוך האתר.

אתר מקצועי חייב להיות מותאם לקידום אתרים

קידום אתרים הוא אחד מהאספקטים החשובים ביותר בכל אתר רציני. אתר שלא נמצא במקומות הראשונים בגוגל הוא כאילו לא קיים. מהלך שכזה גם חוסך לבעל האתר את העלות של ביצוע אופטימיזציה ראשונית על ידי מקדם אתרים, וכך מזניק את האתר מנוקדה הרבה יותר גבוהה, ומקצר את תהליך הקידום באופן משמעותי.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה