איך לבחור קורס קידום אתרים שיאפשר לכם לשנות קריירה?

משבר הקורונה העולמי אילץ לא מעט בעלי מקצוע בוגרים להחליט על חישוב מסלול מחדש: אנשים שחוו את תוצאות המשבר הזה מבקשים כיום לעסוק בתחום יציב יותר, עם סיכונים מופחתים, ועם הזדמנויות חדשות.

המעבר המואץ של עסקים רבים לפעילות אונליין היווה הזדמנות מצויינת למי שמעוניין בכך לשנות קריירה ולספק לאותם עסקים תשתית לקידום האתר שלהם במנועי החיפוש השונים.

לא מהיום הבינו בעלי עסקים קטנים ובעלי עסקים גדולים כאחד שלא די בבניית אתרים קורס קידום הוא קורס מהותי לאלו שרוצים להבין ולשפר את התנהלות והתפוקה של אתר העסק בכלל מנועי החיפוש וזה של גוגל במיוחד.

בתהליך קידום אתרים לא נדרשים ספקי השירות להקים סניפים פיסיים, לנהל מלאי של סחורה, והם אינם מושפעים מהתפרצות מגיפה שמרחיקה את קהל הלקוחות מנקודות המכירה. להפך, בעידן שבו עוד ועוד עסקים עוברים לשווק באינטרנט, אזי עוד ועוד עסקים זקוקים לשירותים של קידום אורגני.

לכן, בתקופה האחרונה, ההתעניינות בקורס קידום אתרים בגוגל שיקנה לבעלי המקצוע שמנסים לבצע את שינוי הייעוד שלהם גברה בצורה משמעותית.

🙋 נשאלת השאלה: מהם השיקולים שצריכים להנחות אתכם בדרככם ללמוד קידום אתרים בצורה המקצועית ביותר?

לבחור קורס קידום אתרים בגוגל

במאמר הזה ריכזנו עבורכם שמונה שיקולים שיעזרו לכם לבחור את קורס קידום אתרים (קורס SEO) ושיווק, בואו נתחיל:

1. מרצה יחיד או ריבוי מרצים?

בגדול, ניתן לומר שישנן שתי תפיסות עיקריות לגבי סוגיית כמות המרצים בקורס.

יש מי שיעדיפו שגורם אחד, בעל קו מחשבה ברור ועקבי, ינחה את הקורס, ושממנו יוכלו ללמוד את כלל שיטות העבודה בצורה סדורה ולא מבוזרת. אחרים יעדיפו להיחשף לכמה שיותר דעות, מחשבות ושיטות עבודה ולכן יבחרו בקורס שיש בו מרצים רבים המגיעים מעולמות תוכן שונים.

יתרון חשוב של בחירה בקורס מרובה מרצים, הוא שבמקרים רבים, הקורס, לצד היותו כלי אפקטיבי להעברת ידע, הוא גם פלטפורמה ליצירת קשרים בינאישיים טובים שנרקמים בדרך כלל בהפסקות העישון או הקפה.

2. קורס קידום אתרים פרונטלי או קורס אינטרנטי?

השיקול הבא שכדאי יהיה לכם לקחת בחשבון אם אתם מתכננים להפוך למקדמי אתרים, הוא האם מתאים לכם קורס פרונטלי או שמא דווקא קורס המועבר באונליין, בלי נוכחות פיסית.

היתרון המשמעותי של קורס SEO פרונטלי הוא היכולת לייצר קשרים טובים עם אנשים טובים, ולהעמיק את ההיכרות עם מי שבעתיד תחליפו איתם קישורים, ותיעזרו בהם ליצירת תכנים שונים לצורך הקידום.

כמו כן, לימודי קידום אתרים בצורה פרונטלית מייצרים מסגרת מחייבת, שתכריח אתכם לפנות את הזמן הדרוש לצורך הלמידה – פרמטר שהוא לכל הדעות חשוב בעידן שבו כולנו, כל הזמן, מאוד עסוקים.

היתרון המשמעותי של קורס קידום SEO הוא היכולת להנגיש את הקורס גם למי שקשה לו להתחייב למסגרת פרונטלית.

באמצעות קורס אונליין תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט זמן שהיה מושקע בנסיעות, לוותר על העונג במציאת חניה, להימנע מן הפקקים, וגם להצליח ולא לוותר על הקורס בימים גשומים במיוחד.

קורס SEO פרונטלי או אינטרנטי?

3. הרצאות בלייב או חומר מוקלט וכתוב?

עוד שיקול שיכול להנחות אתכם בבחירת קורס שיתאים ביותר לצרכים שלכם, הוא האם יהיה מדובר בקורס שמועבר בלייב או קורס מוקלט וכתוב. לקורס המועבר בלייב יש לא מעט יתרונות: הוא הרבה יותר אוטנטי, עדכני, ויכול להתייחס באופן אובייקטיבי לאירועים שהתרחשו ממש בסמוך לתחילת השיעור.

עם זאת, רבים מבעלי העסקים מעדיפים לקבל חומר כתוב ומוקלט, עליו הם יכולים לעבור מספר פעמים, ובמועד שמתאים להם ביותר.

כמו כן, לרוב, קורס מוקלט וערוך יהיה תמציתי ויתמקד רק בנושאים החשובים ביותר להצלחת המקדם שם בחוץ.

מה עוד כדאי לדעת על קורס קידום אתרים? צפו בסרטון הבא:

4. האם מקדמים אתר בפועל במהלך הקורס?

עבור חלק מן הלקוחות של קורס קידום אתרים בגוגל – העניין הזה הוא קריטי. לצד התיאוריה חשוב יהיה להם מאוד לקבל גם את הפרקטיקה, ואם אפשר, על אתר משלהם שאותו הם מעוניינים לקדם באמת. כאשר מפשילים שרוולים ומבצעים את עבודת הקידום בפועל, לומדים על האתגרים האמיתיים שאיתם צריך להתמודד כחלק מתהליך הקידום.

עם זאת, רבים מן האנשים שמבקשים לבצע הסבת מקצוע, לא באים לקורס כשהם מצויידים באתר אינטרנט מוכן לקידום. הם מעוניינים לשבת בקורס, להקשיב, ללמוד, ולרשום לעצמם את הנושאים החשובים שבהם הם ירצו להעמיק. לכן, במקרים כאלו, קורס שיתאים במיוחד ללקוחות כאלו, הוא קורס כללי, שלא ייחד חלק נכבד מן הזמן המושקע בקורס בקידום אתר ספציפי.

5. האם תקבלו ייעוץ פרטני במסגרת הקורס?

גם קורס שבו תקדמו בפועל אתר כחלק ממסגרת העבודה, אינו יכול להחליף באמת ייעוץ פרטני ואישי של יועץ קידום אתרים ושיווק מקצועי.

בתהליך של ייעוץ פרטני, תקבלו עצות וטיפים חשובים המתייחסים למצב האתר שלכם, כולל התייחסות לסביבת התחרות שבה אתם פועלים, המגמות בשוק המתייחסות לנישה שבה אתם פועלים, והידע הדרוש כדי לייצר ערך מוסף בתחום שבו אתם פועלים.

אם אתם מצויידים באתר כזה, ומעוניינים שהקורס יספק לכם גם מענה אישי, לצד התכנים הכללים, פעלו לבחירת קורס שמשלב בתוכו גם ייעוץ פרטני ואישי. אם אין לכן 😲 כלל אתר אינטרנט ספציפי שאתם מעוניינים לקדם בשלב זה, תוכלו לבחור בקורס שלא מציע את השירות הזה של ייעוץ פרטני.

ייעוץ פרטני במסגרת קורס קידום אתרים

6. האם יש דרישות קדם לקורס?

לקורסים רבים אין דרישות קדם, והם פונים לאוכלוסייה נרחבת של מי שרוצים לרכוש מקצוע אינטרנטי בלי ידע מקדים. אם אתם אכן בלי ידע כזה, קורס כזה יוכל להתאים לצרכים שלכם. עם זאת, אם כבר רכשתם ידע בתחום, ייתכן שדווקא קורס שאין לו דרישות קדם רק יעכב את ההתפתחות שלכם, שכן הוא יפנה למכנה משותף נמוך יותר, וישלב סטודנטים שסביר שישאלו שאלות שאתם כבר מכירים את המענה עליהם.

לכן, ההמלצה בהקשר הזה היא לבחור בקורס יספק לכם את התמורה הגדולה ביותר ביחס למידת ההתאמה שלכם לדרישות הקדם של הקורס.

7. האם במסגרת הקורס מובטח סיוע בהשתלבות בתעשייה?

חלק מן הקורסים בתחומים של קידום אתרים בגוגל מציעים גם סיוע בהשתלבות בתעשיית קידום האתרים. הקורסים השונים מתנים זאת במבחן מסכם שיעבור הסטודנט ושתוצאתו תהיה גבוהה מרף מינימום שהוגדר. אם אין לכם מושג היכן להתחיל בשוק, הקריטריון הזה בהחלט יוכל להיות שובר שוויון בבחירה של קורס מתאים.

לעומת זאת, אם אתם כבר יודעים באיזו מסגרת תרצו לפעול לאחר סיום הקורס, ומבחינתכם הקורס הוא רק עוד שלב טכני על מנת לקבל את ההכשרה השלמה והמלאה, ייתכן שהקריטריון הזה יהיה פחות רלוונטי מבחינתכם בכל הקשור לבחירת קורס מתאים.

8. האם קיימות המלצות על קורס קידום אתרים?

בסופו של יום, מי שיוכל להעיד יותר מכל על האיכויות של הקורס שבו תבחרו, הוא לא החברה עצמה שמעבירה את קורס קידום אתרים, שכן לה יש כמובן אינטרס, אלא הסטודנטים שסיימו את הקורס שהיא מציעה.

רוב החברות המציעות קורסים לקידום אתרים מספקות גם רשימת ממליצים על הקורס. אל תתביישו לפנות לאותם ממליצים ולהתעניין ביתרונות ובחסרונות של הקורס הספציפי שבו אתם מתעניינים. לעיתים, שיחה או התכתבות קצרה, תוכלנה לשפוך לא מעט אור על הערפל שאתם נמצאים בו ביחס לקורס.

בדרך כלל, הפרטים הקטנים הם אלו שקובעים את הצלחת הקורס: ההיבטים הלוגיסטיים השונים, איכות מקומות הישיבה, החיבור למטען ולתשתית חשמל, המיזוג בכיתה – כל אחד מאלה יכול להפוך את קורס קידום אתרים למוצלח במיוחד – או כזה שיספק חווית שירות לא אופטימלית לסטודנטים.

אל תפספסו את המדריכים הבאים שלנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838