חשיבותה של בניית אתרים לעסקים קטנים

נסו לחשוב בעצמכם: מתי הייתה הפעם האחרונה שהקלדתם ביטוי במנוע החיפוש Google? בנוסף, האם תכלית החיפוש שלכם הייתה למצוא בית עסק/איש מקצוע? אפשר רק לנחש כי ב-24 השעות האחרונות נכנסתם אל מנוע החיפוש, וגם אפשר לנחש שבמעמד החיפוש הייתם בתוך “נעלי לקוחות” שחיפשו שירות או מוצר מסוים.

ההקדמה הזו נועדה לחדד את מעמדו של מנוע החיפוש ואת חשיבותה של בניית אתרים לעסקים קטנים. כיום, מרבית העסקים מחזיקים באתר בית המקודם ברשת. המוטיבציה של עסקים להקים אתר מושקע:

  • הפגנת נוכחות ברחבי הרשת מתוך התפישה כי אתר בית הוא נכס דיגיטלי בסיסי
  • “אתה לא נמצא ברשת = אתה לא קיים” 
  • הגדלת קהל הלקוחות + הגדלת מכירות 
  • אתר מושקע תורם למוניטין העסק – משדר אמינות, יציבות ועדכניות

 

בניית האתר צריכה להתחשב בשלושה דברים עיקריים: 

  • עיצוב אתר מרשים ונכון לכם מיתוגית 
  • חווית המשתמשים מהגלישה באתר
  • בניית אתר המותאם לקידום אורגני נכס דיגיטלי

חשיבותה של בניית אתרים לעסקים קטנים

כבישת המטרות שלכם מתחילה עם בניית אתרים לעסקים קטנים

אז נכון, היה קל יותר אם קהל היעד הפוטנציאלי היה מכיר אתכם, יוזם אליכם פניות ורוכש מכם את המוצרים שלכם מבלי שתתאמצו. בפועל, בכדי שיכירו אתכם – אתם צריכים לפרסם ולשווק את עצמכם. נתיב הפרסום עליו עולים מרבית העסקים הוא כמובן נתיב הפרסום הדיגיטלי. בכדי שתוכלו גם אתם להגיע לעוד לידים/ לקוחות ולהגדיל את המכירות, עליכם להשקיע תחילה בבניית אתר.

רק לאחר שיהיה לכם אתר בית מושקע, יהיה ניתן לקדם אותו אורגנית במנוע החיפוש Google. השאלה שרבים שואלים היא האם ניתן לפרסם דיגיטלית ללא אתר והתשובה היא שכן (עם פרסום ברשתות החברתיות לדוגמא). עם זאת, אתר בית הוא הנכס הדיגיטלי המשמעותי ביותר – הוא סוג של כרטיס ביקור דיגיטלי, המאפשר לקהל הגולשים להתרשם מכם ולהכיר אתכם. 

“מהי התחזוקה הנדרשת לאתר בית?”

שאלה מצוינת! ישנם אתרים שלא דורשים כלל בתחזוקה, כמו אתרי תדמית לדוגמא. זהו אתר קטן שהוא סוג של פורטפוליו הזמין להתרשמות הגולשים. התוכן באתר תדמית לרוב אינו מתחדש, והוא כלל עמוד אודות, מוצרים ושירותים ודף יצירת קשר. עם זאת, אתרי בית גדולים יותר (שכוללים מספר עמודים רב יותר, גלריה עשירה של סרטונים ותמונות וגם בלוג), דורשים בתחזוקה גבוהה יחסית.

התחזוקה באה לידי ביטוי בדברים הבאים:

  • הוספת מוצרים חדשים לאתרי מכירות/ עדכון מלאים
  • הוספת תכנים לבלוג כחלק מאסטרטגיית הקידום
  • הוספת עדכונים אונליין (“בעקבות הקורונה, יתכנו עיכובים בזמני המשלוח”)
  • עיצוב מחדש של האתר (שינוי השפה החזותית) ועוד…

 

האם כל עסק קטן צריך אתר בית? אפשר לשאול את השאלה הזו אחרת: האם כל עסק רוצה להתקדם, לגדול ולהרוויח יותר? התשובה היא כמובן שכן. בניית אתרים לעסקים קטנים מעניקה הזדמנות שווה לכל עסק – חדש או ותיק, קטן או בינוני. עם אתר בית מרשים, תוכלו גם אתם להשקיע בקידום אורגני שיקדם ויחשוף אתכם אל קהל היעד הפוטנציאלי והמדויק לכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838 דילוג לתוכן