הסיבות שבגללם טראפיק ה SEO לא ממיר

תנועה שמגיעה ממאמצי SEO שלא ממירה – זו בעיה שאני נתקל בה כמעט תמיד…
הרבה אנשי שיווק לומדים איך לעשות SEO בצורה נכונה ועושים עבודה די טובה בליישם את מה שהם למדו.
מהר מאוד הם מתחילים לגלות שהתנועה שלהם באתר עלתה מ-0 ל-4,000 ביקורים בחודש, ואז זה קופץ ל-8,000 ואז ל-15,000.
כל איש שיווק טוב יודע לנצל את המספרים האלה וגם לבנות רשימות אימייל כתוצאה מכל הטראפיק הזה

והנה כל הסיפור הזה מתחיל להיות מרגש כי אותם אנשי שיווק קראו ברשת על אנשים שעושים סכומים של 5 ספרות מאותם רשימות אימייל.

 

אחרי כל זה הם מחליטים שזה זמן מצוין להשיק מוצר חדש ואז… בום!!! אחוזי המרה נוראיים.

 

איך זה הגיוני? – אחרי הכל, הם עשו הכל נכון, לא? למה הטראפיק שלהם לא מתעניין במוצרים שיש להם להציע?

 

אם יצא לכם להיתקל בסיטואציה הזו, אז אני לגמרי מבין את התסכול שזה גורם לכם להרגיש, ואם לא, אז אני ממש לא רוצה שתעברו את זה.

 

בפוסט הזה אני אנסה לעזור לכם להבין למה זה קורה ואיך לעשות SEO נכון ובצורה אפקטיבית כדי שמה שתיארתי למעלה לא יקרה גם לכם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838