רוצים להגדיל את מכירות החברה?

זמן קריאה: 5 דקות

רוצים להגדיל את מכירות החברה? כך תעשו זאת בשנת 2016!

שנת 2016 בפתח, מה שאומר שיש לכם ממש ימים ספורים לארגן את האסטרטגיה השיווקית שלכם ולהתעדכן בטרנדים האחרונים של גוגל ובכלל בכל הקשור לקידום האתר ברשת.

טוב, זה לא סוד  שמנוע החיפוש של גוגל הוא פלטפורמה מצוינת להגדלת מכירות החברה ולחשיפת המותג או השירות שלכם בצורה הטובה ביותר. אך כידוע, חברת גוגל מעת לעת משנה את הרגולציה בכל הקשור לקידום אתרים, על מנת לשפר לגולש את התוצאות הרצויות ולתת לו את התוצאות המדויקות ביותר בהתאם למילה או הביטוי המבוקש.

ראשית, נגדיר מהו קידום אתר ולאחר מכן נראה מה ממתין לנו בשנת 2016

קידום אתרי אינטרנט נועד להביא את מירב הגולשים המחפשים במנוע הקידום של גוגל מילה או ביטוי הקשור בצורה ישירה או עקיפה לתחום שלכם. הימצאות האתר שלכם בתוצאות הראשונות ואפילו בדף הראשון, עבור מגוון ביטויים רלוונטיים לתחום שלכם, תבטיח לכם לאורך זמן פניות או מכירות ושלל מדדי הצלחה אחרים בעסק. קידום אתרים הינו דרך מצוינת להגדלת המכירות בעסק וזאת ניתן לבצע בשתי דרכים מרכזיות – על ידי קידום ממומן ועל ידי קידום אורגני. באו נראה מה ההבדלים בין השניים:

קידום ממומן – הדרך המהירה ביותר להגיע למקום ראשון ולהגדיל את מכירות החברה

קידום ממומן מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם בצורה אפקטיבית למיקום ראשון על ידי רכישת חבילת הקלקות בתשלום המוגדר מראש. את הביטויים הרצויים ניתן לבחור בעזרת מערכת Google Adwords המאפשרת לכם לראות כיצד אנשים מחפשים את התחום הספציפי שלכם ואת הפופולריות של הביטוי או המילה הקשורה לתחום שלכם. מילות המפתח הינן מתומחרות על פי הפופולריות שלהן ומחירן ינוע בין – 0.20 אג’ לעשרות שקלים פר קליק. כאשר יסתיים התקציב שלכם, האתר יעלם מתוצאות החיפוש בדף הראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838