קידום ועיצוב אתרים מה הקשר ?

ובכן, יש קשר הדוק בין השניים! ויותר מזה, יש צורך לקחת בחשבון את תהליך העיצוב מול תהליך קידום אתר עוד לפני בנייתו. כמה שנשקיע לפני כן בתהליך הבנייה שלו כך תהליך הקידום יהיה קל יותר. גם אם מדובר על אתר תדמיתי, בדגש על חנויות וירטואליות. יש לפרסום ולעיצוב משקל מכריע בנידון.

אז מה הקשר בעצם בין השניים?

כפי שכולנו כבר יודעים, או למי שלא יודע – גוגל בוחנת את התנועה של הגולשים בתוך האתר. בשנת 2013 גוגל הכריזה על האלגוריתם החדש אשר שינה את החוקים ואיתו קמו פרמטרים רבים שמשפיעים על ציון האיכות של גוגל. בין היתר: אתר שאינו רספונסיבי, אתר שלא נוח לשימוש, אתר שלא ידידותי לקריאה וכדומה פשוט יגרום לאחוזי נטישה גבוהים.

כאשר מתכננים אתר, חשוב לשים דגש על כל הפרמטרים הללו, לדוגמא:

  • בחירת צבעים שיהיו נעימים לעיניי המשתמש
  • שימוש בשם דף ידידותי (Friendly URL)
  • בניית קטגוריות בצורה נוחה וברורה.
  • בחירת תמונות וסקריפטים שלא יהיו יותר מדי כבדים על האתר.
  • יצירת אתר רספונסיבי גם לאלה שגולשים מהמובייל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838