חשיבותה של בניית אתרים לעסקים קטנים
נסו לחשוב בעצמכם: מתי הייתה הפעם האחרונה שהקלדתם ביטוי במנוע החיפוש Google? בנוסף, האם תכלית החיפוש שלכם הייתה למצוא בית עסק/איש מקצוע? אפשר רק לנחש
נסו לחשוב בעצמכם: מתי הייתה הפעם האחרונה שהקלדתם ביטוי במנוע החיפוש Google? בנוסף, האם תכלית החיפוש שלכם הייתה למצוא בית עסק/איש מקצוע? אפשר רק לנחש
לכאורה, יש לכם את כל מה שאתם צריכים: מלאי גדול של מוצרים מעולים, חנות שהשקעתם בה המון זמן וכסף ועובדים שממתינים לטפל בהזמנות. ובכל זאת,
במעמד בניית אתר הבית לעסק ולפני קידומו האורגני, תשומת הלב מתקדמת בעיקר על קהל היעד (מיהו הקהל שלי ומה הוא מצפה ממני). לא שלא צריך
אתם יודעים מה אתם רוצים ללמוד ובמה אתם רוצים לעסוק. ומה אתם לא יודעים בשלב זה? באיזו מסגרת ללמוד את מקצוע קידום האתרים- בקורס קידום
טוב. הפוסט הזה הולך להיות הכי פרקטי שאפשר. בלי קשקושים, בלי מריחות, בלי דיונים על יתרונות וחסרונות, ובלי עובדות מיותרות. קצת רקע: החלטתם שאתם רוצים
בשנים האחרונות, תחום קידום האתרים האורגני תפס תאוצה ורבים מן העסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלהם במנועי החיפוש השונים, בוחרים בו כערוץ
אז החלטתם שאחד הערוצים המשמעותיים שבאמצעותם אתם רוצים לייצר תנועה לאתר העסק הוא מנועי החיפוש השונים, ואתם כבר נמצאים בהתלבטות חדשה (השיווק הדיגיטלי הזה לא
קידום עסקים קטנים – איך עוקפים מותגים גדולים? כיום ישנה חשיבות רבה לפרסום העסק ולהגדלת לקוחות והכנסות החברה. ניתן לראות חברות רבות המקצות תקציבי פרסום
המאמר באדיבות BOUTIQUE – סוכנות איקורמס E – COMMERCE כדי שלקוחות פוטנציאליים יגיעו לחנות שלכם, הם צריכים קודם למצוא אותה במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל, לכן מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש
המטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני היא לגרום לאתר להתקדם במעלה מנוע החיפוש Google, בהתאם למילות מפתח מסוימות. כדי שהיעד הזה יתגשם נדרשת עבודה סיזיפית
בעולם שבו הצריכה לנפש עולה באופן מתמיד, בעולם שבו אנחנו לא יכולים לדמיין את החיים שלנו בלי שדרוג של המכשיר הנייד שלנו בכל מספר שנים,
הרבה מאוד עסקים, גם כאלו שזה עתה קמו, וגם כאלו שפועלים במשך תקופה ארוכה בשוק וצברו לא מעט ניסיון, מתלבטים איזה מן ערוצי השיווק יהיה
קישורים, לפחות בכל מה שקשור לקידום אורגני של אתרים, הם החיים עצמם. בלי פרופיל קישורים איכותי קשה עד בלתי אפשרי לקדם אתרים במנועי החיפוש השונים,
לא חשוב אם אתם מנהלים עסק שפועל און ליין או שיש לכם סניפים פיסיים, ופחות חשוב אם אתם מבצעים את המכירות עצמן בצורה אוטומטית או
השאלה הנפוצה ביותר שמאפיינת כל בעל אתר וויקס שרוצה לקדם את האתר בצורה אורגנית, היא האם ניתן בכלל לקדם אתרי וויקס בגוגל. התשובה הפשוטה היא
בואו נשים את הדברים על השולחן: קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, לפני קצת יותר מרף הסבלנות שיש לעסקים מסוימים. בעל עסק רוצה לראות תוצאות כאן
אחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם קידום האתרים הוא להבין שלפעמים נדרשים סבלנות ואיפוק ולא הכל נמצא בשליטה שלכם. עסקים רבים, שלא מבינים זאת, מייחסים הרבה
אם אתם נמצאים בקשר שוטף עם קהל הלקוחות שלכם, אתם ודאי מודעים לעובדה שחלק מהם מרוצים מן השירות שאתם מספקים להם, חלק אפילו חוזרים לקבל
נכס, באופן כללי, הוא מרכיב כלשהו בחיים שלנו שמאפשר לנו לייצר הכנסה. נכס כזה יכול להיות דירה בבעלותנו שאנחנו משכירים, ידע ייחודי שאנחנו מוכרים, רשימת
ברגע זה ממש, מקלידים משתמשים ברחבי העולם ביטויים שונים במנוע החיפוש Google. עם לחיצה על מקש ה-Enter, מופיעות תוצאות שונות הרלוונטיות לביטוי המחופש. האם יצא
איזו שיטת קידום מומלצת יותר: קידום אורגני או ממומן? “על הנייר”, שיטת הקידום האורגני נחשבת למומלצת ואיכותית יותר, זאת משום שהקידום מטפח את אתר הבית
כחלק מאסטרטגיית הקידום האורגני, בכל חודש יצורפו אל האתר שלכם מאמרי תוכן מקוריים. הקלקה על “בלוג” בסרגל הכלים באתר, תפנה את הגולשים למאגר של כתבות
שלא כמו בקידום הממומן, התוצאות של הקידום האורגני לא מופיעות ברגע או ביום אחד. קידום אורגני הוא כמו תוכנית אימונים: בכדי לראות תוצאות, עליכם להשקיע
רבים מן העסקי מתלבטים מהי הדרך הנכונה ביותר לפנות אל קהל הגולשים שמחפש אחר השירותים שהם מציעים בגוגל או במנועי חיפוש אחרים. שתי האפשרויות המרכזיות
אם הגעתם לכאן, סימן שאתם מתעניינים בתחום קידום האתרים האורגני, ורוצים לפעול לקידום האתר שלכם בעצמכם. שמעתם בטח לא מעט סיפורים, ויכול להיות שחוויתם גם
משבר הקורונה העולמי אילץ לא מעט בעלי מקצוע בוגרים להחליט על חישוב מסלול מחדש: אנשים שחוו את תוצאות המשבר הזה מבקשים כיום לעסוק בתחום יציב
יש דבר אחד עליו יסכימו רוב מקדמי האתרים: SEO – תהליך האופטימיזציה של עמודי אתרים לדפי תוצאות החיפוש (Search Engine Optimization) הוא אומנות. שני מקדמים
ערוץ הקידום האורגני הוא אחד הערוצים המשמעותיים שבהם עסק יכול לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלו ברשת. כולם מחפשים בגוגל, והרוב המוחלט של אלו שמחפשים, נעצרים
בתחילתה של רשת האינטרנט היה תפקידה להעביר מידע, סוג של ” אנציקלופדיה דיגיטלית” אבל מאז עברה הרשת שינויים ומהפכים רבים והיום היא בפירוש מהווה מנוף