קידום אתרים ברחובות / קידום אתרים בנס ציונה

אם הגעתם לכאן ככל הנראה שאתם בעלי עסקים ו/או בעלי אתר שמייצג עסק, ושאתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית.

בעוד שהנתון הזה פשוט יחסית או לא מרשים במיוחד (הרי זה תרתי משמע מופיע בכותרת), התהליך שמתרחש מאחורי הקלעים הוא החשוב והמשמעותי – והוא גם הסיבה שבגינה הגעתם לפה.

ובדיוק בגלל זה כמו גם אם הביטוי קידום אורגני לא אומר לכם הרבה, במאמר הקרוב נרחיב ונעסוק בקידום אתרים ברחובות, קידום אתרים בנס ציונה, וקידום אתרים בכל מקום באשר הוא.

קידום אתרים מקומי

מה זה קידום אתרים ולמה זה קשור למיקום גיאוגרפי?

אז קודם כל נתחיל מהסוף – קידום אתרים לא קשור או כרוך במיקום הגיאוגרפי של המקדם ו/או של בעל האתר.

כלומר, אפשר למעשה לקדם אתר שבעליו ו/או מקדמיו נמצאים בגלקסיה אחרת או מעבר לכביש, ועדיין התוצאות או ההשפעה תהיה זהה פחות או יותר, הסיבה היא שמרביתה המוחלטת של העבודה במסגרת קידום אתרים נעשית מול גוגל עצמו ובאמצעים וירטואליים.

כלומר – אף על פי שקיים יתרון מסוים בעבודה עם אנשים שקרובים אלייך פיזית, מדובר בשיחות שנעשות אחת לתקופה וכאלו שניתן להרחיק לכת עבורן ו/או לקיימן מרחוק, כאשר לבסוף מדובר בעניין של מקלדות מסכים ואינטרנט, אמצעים שקיימים בכל פינה ברחבי הגלובוס.

מנגד, החלק השני דווקא מאוד קשור לעניין הגיאוגרפי, כלומר – היכולת של קידום אתרים להביא את הגולשים הספציפיים שמחפשים מונחים מסוימים, כמו שהכותרת הזו הביאה אתכם, ציבור שמחפש קידום אתרים ברחובות ו/או קידום אתרים בנס ציונה, הנה למאמר הזה.

רוצה לומר, קידום אתרים באשר הוא, מהווה שיטת שיווק דיגיטלית שתכליתה לאפשר לאתר ו/או לנכס הדיגיטלי שיש לכם לשאוב אליו חלק גדול ככל האפשר מקהל היעד הפוטנציאלי שלו, קרי – האנשים שמחפשים אותו בגוגל.

מי צריך קידום אתרים

למה אני צריך קידום אתרים? הרי מי שמחפש אותי בגוגל מוצא אותי כבר

כמו כן, שאלה נוספת שעולה לעתים תכופות היא למה צריך בעל אתר או בעל עסק שחושב על לפתוח אתר לקדם את האתר שלו, מכיוון שכשמחפשים את שם העסק הוא מופיע בגוגל ובהתאם מקבל את החשיפה שלו, לא?

לא. קידום אתרים לא נועד לאפשר לאנשים למצוא אתכם ישירות באינטרנט, את זה גוגל ככל הנראה יעשה לבדו כל עוד אין לכם שם של חברה בינלאומית שתמשוך את כל תשומת הלב אליה.

💡 קידום אתרים נועד למעשה לאפשר לכם להרחיב את מעגל החיפוש ולהגיע לגולשים ולקוחות שלא יודעים בכלל שהם צריכים אתכם ויכולים להיעזר בכם.

כלומר ולדוגמה, כשמקדמים אתר של חברה לטיהור מים ומרחיבים את הנוכחות הדיגיטלית שלה, כשאדם מחפש מונח כדוגמת מסנן מים לבית, קידום אתרים נכון וראוי יאפשר לו להגיע לאותה חברה גם אילו הגולש לא הכיר ולא ידע בכלל שאותה חברה מסוימת קיימת.

כך למעשה מתאפשר לעסקים לעשות שימוש בכלי הרחב והמדויק ביותר שיכול לעמוד לרשותם כיום – גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר באנושות, וזה ש- 92.6% מגולשי האינטרנט עושים בו שימוש קבוע ובממוצע 4 פעמים ביום.

קידום אתרים מקומי

קידום אתרים ברחובות / נס ציונה – לגוגל זה כן חשוב

בנוסף לכך, עוד יתרון משמעותי מקידום אתרים אורגני, בין אם נעשה במישור החוף ובין אם בחופי אינדונזיה, הוא שבאמצעותו מתאפשר לבעל האתר ו/או בעל העסק שהאתר מייצג להבהיר ולחדד את שירותיו ומוצריו בפני גוגל, כלומר באופן שמאפשר לגוגל לאחר מכן להעביר את האינפורמציה החשובה הזו לגולשים השונים.

כלומר, כאשר עסק נעזר בשירותי קידום אתרים, מתאפשר לו להבהיר לגוגל בדיוק היכן הוא פועל ומה הם מגוון שירותיו, כאשר לאחר מכן, בהינתן גולש שנמצא בקרבת רחובות ושמחפש שירות כלשהו, גוגל יודע להתאים לו את בעל המקצוע ו/או נותן השירות שהוא מחפש, בהתאם למיקום הגיאוגרפי של אותו גולש, כזה שגם אם תרצו וגם אם לא – מועבר ברמת העיר לגוגל.

💡 קידום אתרים ברחובות לדוגמה, יאפשר לבעל עסק ברחובות לקבל לידים טובים ואיכותיים יותר כתוצאה מקידום האתר כשלעצמו.

כאשר הגולשים שיפנו ו/או ישאירו את פרטיהם למען תחזרו אליהם יהיו כאלה שעברו מעין סינון ראשוני מסיבי ואיכותי, כאשר בעת פנייתם הם כבר מודעים לשיש לכם להציע ויודעים שהם זקוקים לו – כמו גם כי הדרך משם להגדלת מאגר הלקוחות קצרה ופשוטה.

מה קידום אתרים תורם לעסק שלך

אז מה בעצם קידום אתרים עושה לעסק שלכם?

כמו כן, אילו עד כה נגענו בעיקר לענייני הרחבת קהל היעד וייעול החיפוש של העסק ו/או האתר שלכם בפני גוגל עצמו וכל הגולשים שמחפשים מונחים שקשורים או קרובים לעולם הסמנטי של האתר שלכם, חשוב להבהיר גם מה היתרונות האחרים שנלווים לקידום אתרים עבור כל עסק באשר הוא.

השפעת קידום אתרים על המוניטין והאמינות של מותג העסק ואתר החברה

כלומר, פרט להרחבת קהל היעד, קידום אורגני איכותי שנעשה בצורה טובה משפר פלאים את מידת האמינות של האתר ובהתאם של העסק עצמו, כמו גם המוניטין של המותג של החברה שמאחורי האתר.

הסיבה לכך היא שההגעה למקום הראשון בגוגל אינה פשוטה, וכרוכה לרוב (ובמיוחד בתעשיות צפופות וקשוחות) בהיעזרות באסטרטגיה כירורגית ונכונה לאותו אתר, כאשר הקושי בכך לא חומק מעינו של הגולש הממוצע.

כלומר, הגולש הממוצע לא יודע ואינו מעלה בדעתו אפילו אחוז מהתהליכים שנעשים על מנת שאתר יוכל להגיע לתוצאות הראשונות, אך הוא מעריך ומודע לכך שכשגוגל מציע לו אתר כתוצאה ראשונה – לרוב אותו גולש ייצא מאותו אתר עם מה שהוא מחפש.

הסיבה לכך שהתוצאה הראשונה בגוגל כל כך מדויקת ונותנת מענה, היא שכדי להגיע לעמוד הראשון מלכתחילה גוגל דורשת מאתרים להעמיד אתר ברמה ושנותן ידע ואינפורמציה רלוונטית לאותו עולם סמנטי שהגולשים עתידים לחפש.

כלומר, כחלק מהתהליכים שנעשים במסגרת קידום אתרים (אל תדאגו – גם לזה נגיע), גוגל דורשת מכל אתר שמבקש לכבוש את פסגת העמוד הראשון להתנהג בהתאם, ולהגיע לרמת תוכן ונתונים טכניים שהולמים את המעמד.

קידום אתרים חוסך כסף

קידום אתרים מאפשר לכם לחסוך כסף

בנוסף לכך, עוד יתרון משמעותי שנלווה לדחיפת האתר שלכם במעלה גוגל, בין אם זה קידום אתרים ברחובות או בקוטב הצפוני, הוא שקידום אתרים אורגני מאפשר לכם לחסוך בעבור הוצאות שיווק ופרסום.

הסיבה לכך היא שקידום אורגני הוא ייחודי ושונה בנוף הפרסומי שיווקי, כשבניגוד לאמצעי פרסום אחרים, כדוגמת קידום ממומן – כזה שבמסגרתו אתם משלמים לגוגל למען קבלת חשיפה ופרסום עבור גולשים רלוונטיים, עלותו של קידום אורגני נשארת כשהייתה בלי כל תלות בביצועיו השונים ובכמות התנועה שהאתר שלכם מקבל.

לדוגמה, אם שילמתם במסגרת קידום ממומן לגוגל למען חשיפה עבור X גולשים, בין אם שמתם לב לכך ובין אם לא נוצרה משוואה מסוכנת אשר קובעת שבעבור חשיפה של X עליכם יהיה לשלם מעתה והלאה Y.

אילו תפסיקו את דמי הפרוטקשן לגוגל, אתם עתידים לחזור למקומכם הטבעי בהתאם למידת הקידום האורגני שלכם.

לכן, בעודכם משלמים לגוגל אתם מדפנים ובונים במו ידיכם את תקרת הזכוכית של העסק שלכם, כשמנגד היעזרות בשירותי קידום אורגני מאפשרת לבעל האתר להנות מצמיחה שלא מוגבלת בדבר.

הסכום ההתחלתי ששילם בעבור קידום העסק נותר כשהיה, גם כשהאתר יזכה למיליוני כניסות מדי יום.

להיפטר מערוצי שיווק פחות יעילים

קידום אתרים מאפשר לכם להיפטר מערוצי פרסום אחרים ופחות יעילים

הדבר נכון גם בעבור ערוצי פרסום אחרים, כדוגמת שיווק דרך רדיו, מקומונים, טלוויזיה ושלטי חוצות, כאשר ברגע שהקידום האורגני שלכם מתקיים כמתוכנן ומכניס בדרך קבע לקוחות חדשים ולידים איכותיים, כמו גם מאפשר למותג שלכם לצמוח ולהפוך לאוטוריטה בתחום בו אתם עוסקים.

אתם כבר לא צריכים להוציא כסף ומשאבים עבור אפיקי פרסום שמחזיקים בעלות תועלת נמוכה מאשר קידום אורגני.

אז איך מקדמים את האתר שלי בצורה מקצועית?

בהמשך לכך, עכשיו אחרי שנגענו ביתרונות ובחשיבות של קידום אורגני בעבור כל אתר ועסק באשר הוא, נעסוק מעט באופן בו האתר מקודם בפועל, כלומר – מה עושה מקדם אתרים כדי לדאוג שהאתר שלי יגיע גבוה ויהנה מכל היתרונות המוזכרים לעיל?

תשתית טכנית ראויה

חלק בלתי נפרד מהאופן שבו גוגל מעריכה אתר, כחלק מהרצון שלה לתת חווית משתמש טובה ואיכותית לגולשים השונים, עובר בווידוא כי לאתר קיימת תשתית טכנית ראויה, וכזו שיכולה להכיל מספר רב של גולשים ולהעלות את התוכן המבוקש על ידם מהר ובמגוון פלטפורמות שונות.

בנוסף לכך, היבטים נוספים שנוגעים לתשתית הטכנית הם שיפור מערך האבטחה של האתר, כאשר ניתן דגש ותשומת לב אודות היכולת של האתר לאפשר לגולשים להיכנס ולהתרשם משיש לו להציע, בעודם יוצאים ממנו ללא הפתעות ותופעות לוואי כדוגמת ווירוסים כאלה ואחרים.

במיוחד אילו מדובר באתרי איקומרס או כאלו אשר במסגרתם מבקשים הגולשים להשאיר פרטי אשראי ותשלום 💳

תשתית טכנית תקנית לשיפור התנועה

העמקת תוכן בהתאם למונחים הרלוונטיים

בנוסף לכך, יש שיאמרו שהתהליך החשוב והדרמטי ביותר במסגרת קידום אתר נוגע דווקא לתוכן שנמצא בו, כאשר המונח תוכן מתייחס לא רק לכתוב, אלא גם לתמונות עיצוב ושלל המאפיינים שמשפרים את חווית השימוש של הגולש עצמו.

במסגרת העמקת התוכן נבדקים מונחי חיפוש הקשורים לעולם בו האתר מתעסק.

לאחר מכן פועל האתר להרחבת התוכן והידע שהוא מציע במסגרתו בעבור אותם מונחי חיפוש, על מנת לאותת לגוגל במה אנחנו מתעסקים ומאיפה נשמח לקבל גולשים, כמו גם לתת לגולשים ערך מוסף ותמריצים שונים להישאר ולהנות באתר ומשיש לו להציע.

לדוגמה, אדם שמוצא עצמו לפני הליך גירושין ושנכנס לאתר משפטי שעוסק בתהליכים השונים במסגרת הליך הגירושין כשלעצמו, יתרשם ויאמין הרבה יותר לאותו אתר מאשר אילו זה פשוט ינסה למכור ולשווק עצמו בצורה גסה, כמו גם כי הכללת מספר רב של תהליכים במסגרת האתר מאפשרת לאתר להרחיב את רוחב היריעה שלה הוא משווק החוצה.

אופטימיזציה בשירות קידום אתרים

אופטימיזציה – לאן הולכים ומה עושים

כמו כן, קידום אתרים באשר הוא מוכרח להכיל חלק שוטף ומשמעותי של אופטימיזציה כחלק מקידום האתר בשוטף. אותה אופטימיזציה נוגעת להבנה כיצד גוגל ו/או הגולשים מגיבים לשינויים שהאתר עובר.

כלומר, אף על פי שישנן תאוריות מוכחות יותר לעומת כאלו שפחות, האופן בו גוגל מעריך ומודד אתרים עודנו מהווה תעלומה ברובו.

כיוון שגוגל לא מעוניין להפוך את מנגנון החיפוש שלו לכלי ציני בו ישתמשו בעלי אתרים כאלו ואחרים שבאים ”לנצח את המשחק”, כלומר – לקדם את האתר בצורה מלאכותית מבלי להשקיע בתהליכי עומק.

לכן, אופטימיזציה מהווה עבורנו מעין בדק בית מתמשך שנועד לוודא שנרתום ונתנהג בהתאם לחיווים שגוגל מעבירה, כאשר ההצלחה בהם מתורגמת באופן ישיר לקידום טוב יותר ובהתאם מיקום טוב יותר בתוצאות גוגל בעבור אותם מונחים, כאשר היתרונות לכך ידועים.

פרופיל הקישורים לאתר

קישורים – חלק בלתי נפרד מקידום אתרים

כמו כן, הטמעת קישורים במסגרת קידום אתרים מהווה גם כן כלי עוצמתי וחשוב שמאפשר לבעלי אתרים ו/או בעלי עסקים להגיע למרכז הבמה – העמוד הראשון בתוצאות החיפוש השונות.

הטמעת הקישורים היא מעין המלצה של אתר אחד עבור אתר אחר, שנובעת הן מהעובדה שמדובר באתר שהוא מעין אוטוריטה מקצועית באותו תחום, או כחלק משיתוף פעולה בין בעלי אתרים כאלו ואחרים שמעוניינים לפרגן ולהפנות גולשים מאחד לשני, במיוחד כאשר מדובר בנושאים משיקים או שגולש שמחפש אחד מהם יכול בהחלט להנות משירות דומה במסגרת השני.

קישורים נבדלים ומשתנים במידה רבה מאחד לאחר בהתאם למוניטין של האתר המפנה את את הקישור, כאשר לאור זאת עבודה עם חברת קידום אתרים תבטיח כי אותה חברה תרתום את הקשרים והחיבורים הקיימים לה עם לקוחות אחרים על מנת להבטיח שהאתר שלכם יקודם כהלכה ויזכה לקישורים איכותיים וכאלה שישאירו חותם.

לסיכום – קידום אתרים ברחובות / נס ציונה – להתעסק בעיקר ולא בתפל

לסיכום, בין אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם עם חברת אתרים קרובה או סמוכה, ובין אם אתם רוצים להיעזר בפרילנסר שגר מעבר לים, הדבר החשוב ביותר הוא שתקדמו את האתר שלכם ותאפשרו לו לעבור את מתיחת הפנים ההכרחית לו למען יוכל להמריא ולהנות מכל מה ששיווק דיגיטלי יודע להציע.

לכן, בעודנו בוחנים את החשיבות של מיקום גיאוגרפי כחלק מקידום אתרים אנחנו למעשה חוטאים למטרה במעט, מכיוון שזה לא חשוב כל כך האם נעשה קידום אתרים בנס ציונה עבור עסק מנס ציונה, כמו שחשוב פשוט לקדם את האתר של העסק.

כמו כן, חשוב לוודא מפאת מגוון אנשי המקצוע הקיימים, כי הגורם שעימו אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם הוא מקצועי דיו ומחזיק בניסיון וביכולות הרלוונטיות לקידום שכזה, כלומר מכיר את האוכלוסייה שאתם מבקשים לשאוב, ויודע איך לעבוד איתה.

ואם במקרה אתם מחפשים אנשים כאלה (ואפילו כאלה שנמצאים באזור רחובות / נס ציונה), בין אם אתם מכוונים ללקוחות באזור העירוני ובין אם לכלל היושבים בציון – אני נמצא במתחם “פאוורבול” ברחוב פנחס ספיר 8, נס ציונה (פארק המדע הצפוני) – ויותר מאשמח לעמוד לשירותכם 😊

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838