20 סיבות לכך שכל עסק זקוק לתהליך קידום אתרים

20 סיבות לכך שכל עסק זקוק לתהליך קידום אתרים

בשנים האחרונות, תחום קידום האתרים האורגני תפס תאוצה ורבים מן העסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלהם במנועי החיפוש השונים, בוחרים בו כערוץ השיווק הראשי של העסק. מאחורי הבחירה הזאת ישנן לא מעט סיבות מוצדקות. במאמר הזה ננסה לסקור בקצרה את 20 החשובות שבהן. אז בלי להכביר במילים, הנה 20 סיבות שבגללן כדאי כמעט לכל עסק להטמיע אסטרטגיית קידום אתרים כדי לשפר את הנראות של עמודי האתר.

סיבה מספר 1: קידום אתרים הופך את מציאת העסק שלכם לפשוטה וקלה

אנשים התרגלו לעשות שימוש במנועי החיפוש ואלו מהווים כיום חלק בלתי נפרד מן ההתמצאות שלנו, הגולשים, במרחב הדיגיטלי. שיפור המיקומים של עמודי האתר עבור ביטויי חיפוש רלוונטים, מקל באופן משמעותי על קהל היעד של העסק לאתר אותו אונליין.

סיבה מספר 2: תהליך מגדיל מכירות

אחד המאפיינים החשובים ביותר של תנועה אורגנית איכותית המגיעה לאתר הוא שיעור והיקף המכירות הגולים ביחס לכל ערוץ שיווק אחר באמצעותו מגיעים גולשים לאתר. ניתן לייחס זאת, בין היתר, לרמת האמון הגדולה שמביעים גולשים המגיעים לאתר כתוצאה מהקלקה על תוצאות החיפוש הטבעיות. בכל אופן, ככל שהמיקומים של ביטויי חיפוש רלוונטיים המעידים על כוונת רכישה אמיתית של הגולשים הם גבוהים יותר, כך היקף המכירות צפוי גם הוא לגדול ביחס ישיר.

סיבה מספר 3: תהליך המשפר את חווית המשתמש

יש הנוטים לחשוב שמדובר בהיפוך של סיבה ותוצאה, אולם כולם מסכימים על כך שמנועי החיפוש נוטים לדרג גבוה יותר אתרים המספקים חווית שימוש מצוינת לגולשים המגיעים אליהם. לכן, מקדמי אתרים רבים המעוניינים לשפר את הנוכחות הטבעית של האתר בדפי תוצאות החיפוש, פועלים לרוב גם לשיפור חווית השימוש באתר.

סיבה מספר 4: פרויקט קל למדידה

עם מדדים כמו שיעור הגדילה בטראפיק האורגני המגיע אל האתר, דירוגים של ביטויי מפתח שנבחרו מראש, כמות הביטויים עליהם מדורגים עמודי האתר, כמות המכירות הנובעות מטראפיק אורגני – קל ופשוט באופן יחסי למדוד אפקטיביות של פרויקט SEO.

סיבה מספר 5: בונה סמכות עבור המותג בנישה

אם אתם רוצים למצב את עצמכם כברי סמכות בנישה שבה אתם פועלים, הופעה במיקומים הראשונים עבור ביטויי חיפוש כלליים המאפיינים את הנישה היא דרך הפעולה המומלצת ביותר עבורכם.

סיבה מספר 6: קידום אתרים אינו מצריך תשלום על פרסום

זהו תהליך מורכב ומתמשך, אולם מרגע שמושגות בו התוצאות, האתר צפוי לקבל טראפיק איכותי, ולייתר ערוצי שיווק אחרים משלימים, בהם מתבצע תשלום עבור הטראפיק עצמו.

סיבה מספר 7: מעלה את שיעור הלידים האיכותיים

ערוצי שיווק שונים יכולים לייצר לאתר לידים ברמות בשלות שונות. מבין כלל הערוצים, ערוץ הקידום האורגני הוא בדרך כלל זה שמייצר לבעלי העסק את הלידים ברמת הבשלות הגבוהה ביותר.

סיבה מספר 8: משמש בסיס לאסטרטגיות שיווקיות ארוכות טווח

תהליך קידום אתרים הוא אמנם תהליך ממושך שנדרשת בו השקעה וגם לא מעט התמדה, אום היתרון הגדול שלו מתבטא בצד השני של המטבע: הוא מייצר יציבות לבית העסק ומאפשר קבלת תנועה איכותית של גולשים לאורך זמן.

סיבה מספר 9: מייצר תשתית סושיאל יציבה יותר לעסק

גולשים אשר נותנים אמון גדול יותר במותג, בין היתר בשל המיקומים האורגניים שלו במנוע החיפוש שנתפס בעיניהם אובייקטיבי, נוטים גם לשתף ולתייג תכנים של המותג הזה בהיקפים גדולים יותר.

סיבה מספר 10: מאפשר לכם למצב את עצמכם בסביבה תחרותית

בסביבת תחרות אשר כוללת מספר שחקנים מרכזיים, תהליך קידום אתרים מאפשר מיצוב של העסק כמוביל בתחומו. כמו כן תהליך כזה, כאשר מבוצע נכון, מאפשר גם לעסקים קטנים לייצר לעצמם נוכחות דיגיטלית ולהתחרות בתאגידים גדולים.

סיבה מספר 11: בראיית עלות תועלת קידום אתרים הוא תהליך אפקטיבי

בכל ערוץ שיווקי שבו יבחר עסק לפעול, השקעת משאבים תהיה חלק בלתי נפרד מן התהליך. קידום אתרים אורגני מייצר את ההשקעה האפקטיבית ביותר לעסק מהיבטי עלות תועלת.

סיבה מספר 12: מעלה את רמת המודעות למותג

מודעות של גולשים למותג היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית ה – SEO של כל חברה. ככל שהדירוגים של ביטויי חיפוש פופולריים וכללים בנישה מסוימת גבוהים יותר עבור מותג הפועל בתחום, כך גולשים רבים יותר נחפשים לשם המותג, והופכים אותו לזכיר ושמיש בשיח השוטף בתחום.

סיבה מספר 13: תהליך שיכול לספק תובנות על המשתמשים באתר

בית עסק שהטמיע תהליך קידום אתרים סדור בחברה, יוכל ליהנות מנתונים שונים הקיימים במערכות האנליטיקה בחברה, שישפכו אור על התנהגות הגולשים באתר: אילו ביטויים הם נוהגים לחפש? כמה זמן הם נשארים באתר? כמה עמודים הם נוהגים לצרוך בהם תוכן לפני שהם עוזבים את האתר? ועוד ועוד.

סיבה מספר 14: מייצר רלוונטיות גבוהה לחיפושים מקומיים

אם אתם עסק מקומי שפועל במיקומים גיאוגרפיים מוגדרים, קידום אתרים הוא תהליך שיוכל לסייע לכם להגביר את הרלוונטיות של העסק לקהל המקומי, לייצר עבורו תוכן איכותי שקהל היעד הזה מחפש, ולהתאים את האתר לתוצאות החיפוש הלוקאליות במנועי החיפוש השונים.

סיבה מספר 15: מוכוון תנועה איכותית לאתר

באמצעות התהליך ניתן להביא תנועה מדויקת וטבעית לאתר. ניתן לקדם עשרות, מאות ואפילו אלפי ביטויים רלוונטיים.

סיבה מספר 16: מצוין ליחסי ציבור

נאמר זאת כך: תהליך קידום אתרים אורגני הוא אחד מן המרכיבים בוני האמון הטובים ביותר שניתן לשלב בעבודת השיווק של האתר במסגרת כל תהליך של ניהול יחסי ציבור. הסיבה היא, שאנשים שנחשפים לראשונה למותג יכולים לאתר אותו בקלות במיקומים גבוהים בדפי תוצאות החיפוש, ולחזק עוד יותר את הסמכות של בית העסק.

סיבה מספר 17: מעודד שיפור מהירות האתר

חלק בלתי נפרד מתהליך האופטימיזציה שמבצעים מקדמי אתרים לשיפור הדירוגים של עמודי האתר במנוע החיפוש, הוא שיפור מהירות האתר. לכן, אתרים מקודמים הם אתרים שנהנים ממהירות טעינת עמודים גבוהה יותר.

סיבה מספר 18: הקידום מעודד התאמת האתר לתצוגה במכשירי מובייל

על מנת להצליח ולקדם עמודי אתר בדפי תוצאות החיפוש תוך יישור קו להנחיות של גוגל ומנועי חיפוש אחרים, יש לבצע התאמה של עמודי האתר לתצוגה במכשירי מובייל. זאת הסיבה, שאתרים המקודמים היטב לרוב גם מספקים חווית שימוש מוצלחת לגולשים במכשירי מובייל.

סיבה מספר 19: מעודד ספציפיות

כדי להצליח ולדרג עמודי אתר עבור ביטויי מפתח רלוונטיים, מקדמי אתרים רבים בוחרים להתמקד בביטוי זנב ארוך, עם כוונת חיפוש ספציפית. לכן, גם התוכן המוטמע באתרים כאלו הוא לרוב תוכן המיועד לכוונות חיפוש מאוד ברורות, ומאפשר לשרת טוב יותר את קהל הגולשים המגיע לאתר.

סיבה מספר 20: מאפשר חיסכון בתקציב המופנה לערוצי שיווק אחרים

אם הצלחתם לקדם את האתר על שורה ארוכה של ביטויי מפתח רלוונטיים המייצרים תנועה איכותית והכנסות לעסק, תוכלו ודאי להשקיע הרבה פחות, בערוצי שיווק נוספים ומשלימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן