איך תבחרו חברה לקידום אתרים שלא תצטרכו להחליף לעולם?

מחפשים חברה לקידום אתרים / סוכנות לקידום אתרים? אחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם קידום האתרים הוא להבין שלפעמים נדרשים סבלנות ואיפוק ולא הכל נמצא בשליטה שלכם.

עסקים רבים, שלא מבינים זאת, מייחסים הרבה מאוד פעמים את הירידה בדירוגים או הפגיעה בטראפיק האורגני המגיע לאתר לחברת הקידום שמספקת להם שירות.

הדברים, עם זאת, לא תמיד עובדים בצורה הזאת: הרבה פעמים עדכון חדש לאלגוריתם הדירוג של גוגל משפיע בצורה רוחבית על הדרך שבה מוצגות תוצאות החיפוש, ופוגע בטראפיק שמגיע לאתר.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים? צפו בסרטון:

במצב כזה, כל חברה לקידום אתרים צריכה ללמוד את העדכון, לחקור אותו ולהתאים את האתרים המקודמים לדפי תוצאות החיפוש.

כל זה לא אומר שלא קיימות חברות קידום אתרים שלא באמת פועלות בצורה מקצועית, ולא תורמות לשיפור הדירוגים של עמודי אתר הלקוח.

מאחר שהמבחר היום הוא עצום, וקיימים לא מעט גופים שישמחו לספק לכם שירותי קידום אורגני, החלטתי לפרט כמה וכמה קריטריונים שישמשו אתכם לפני שאתם בוחרים להתקשר עם חברת קידום כזאת. בואו נתחיל: מה באמת חשוב לבדוק לפני שמתקשרים עם מקדם פרילנסר או חברה לקידום?

1. תוכנית קידום מותאמת אישית

בראש ובראשונה, עליכם יהיה לדעת כי חברת הקידום או המקדם הפרילנסר שמציעים לכם שירותים, אכן בחנו את האתר שלכם, הבינו מהן החוזקות שלו ומהן החולשות שלו, ומיפו את הפעולות הדרושות לצורך קידום האתר במנועי החיפוש השונים.

תוכנית גנרית שמיועדת לקידום באופן כללי לא תסייע לאתר שלכם אם הוא סובל מקישורים לא איכותיים רבים, אם הוא לא מאובטח כראוי או לא מותאם למובייל. לכל אתר יש מאפיינים יחודיים משלו שצריך להתייחס אליהם בתוכנית הקידום. אם החברה אכן הכינה עבורכם תוכנית קידום שמשקללת את הפרמטרים השונים המתייחסים למצב האתר בתחילת התהליך, הרי שהיא עשתה צעד נכון בהתקשרות מולכם.

2. שיטת הדיווח

לכל חברה לקידום אתרים ולכל מקדם אתרים פרילנסר יש שיטות עבודה מקובלות בעסק שמסייעות להם להפוך את תהליך הניהול השוטף לאפקטיבי, יעיל, ולא צורך זמן רב מידי. עם זאת, חשוב יהיה מאוד שתבדקו ששיטות הפעולה האלו מתאימות לצרכים השוטפים של העסק שלכם.

במסגרת הבחינה הזאת, נסו להבין האם תדירות הדיווח על התקדמות הפרויקט מתאימה לכם, האם תצורת הדיווח משרתת אתכם (למשל, האם הדיווח כולל שיחה חודשית שבה נסקרות פעולות הקידום או שמדובר ברשימה כתובה בלבד), האם פורמט הדיווח מתאים לכם (יש חברות שעושות שימוש בפורמט ניהולי בתוך מערכות החברה ומבקשות שקובץ הדיווח יתממש אליו) ועוד.

3. הרכב הצוות

בסופו של יום, הקריטריון שיש לו את ההשפעה הרבה ביותר על שביעות הרצון שלכם מתהליך הקידום הוא האנשים מולם תעבדו.

לפני שאתם מתקשרים מול חברה לקידום אתרים, החליפו מילה או שתיים עם הצוות מולו תעבדו. נסו לוודא שיש חיבור, שאתם מדברים באותה שפה, שהתהליך יזרום ולא יהפוך לקטנוני ולא אפקטיבי.

בסופו של יום, במהלך הקידום תהיינה תקופות שבהן תרצו לקבל הבהרות בגלל הירידות שתחוו מעת לעת, הסברים באשר לפעולות הנחוצות לביצוע, וגם התייעצויות כאלו ואחרות בנוגע לתהליכים העסקיים שלכם עצמם.

כדי שזה יקרה בראש טוב ויהיה חלק מתהליך פורה של שיתוף פעולה, חשוב יהיה שתבחרו את החברות שבהן עובדים האנשים הנכונים מבחינתכם.

4. יוזמה

עם כל הכבוד לפעילות הברוכה השוטפת בקידום האתר, כמו יצירת תכנים, ביצוע אופטימיזציה, בניית פרופיל קישורים, וטיפול בהיבטים טכניים שונים, חשוב לחלק מן העסקים שמקדם האתר יסייע לעסק לזהות הזדמנויות שונות לשיתופי פעולה על מנת לייצר תשתית טובה יותר לקידום האתר.

בסופו של יום, קידום אתרים הוא לא רק תהליך טכני, אלא גם תהליך לוגי, שבו צריך לחשוב כיצד תוכלו לשרת טוב יותר ולתת מענה איכותי יותר לצורך של הגולשים המגיעים לאתר. כדי שזה יקרה, לפעמים תצטרכו לשתף פעולה עם עסקים משלימים בתחום, כדי לייצר הצעת ערך טובה יותר לגולשים.

בהקשר הזה, מי אם לא מקדם האתרים, שפועל בנישה הזאת וצבר לא מעט ניסיון, יכול לסייע לכם למצוא את אותם שיתופי פעולה הכרחיים לשיפור הסמכות של האתר בנישה שבה הוא פועל.

5. קשרים בתעשיה

מקדם אתרים מוכשר ככל שיהיה, לא יוכל לסייע לכם באמצעות התשתיות העצמיות שהקים רק עד גבול מסוים.

כדי להצליח ולקדם את האתר למיקומים איכותיים בעבור ביטויי החיפוש החשובים לכם, חשוב יהיה שלמקדם שלכם יהיו קשרים נחוצים עם קולגות בתחום.

חברה לקידום אתרים שיש לה קשרים עם גורמים רלוונטיים בענף – יכולה להשיג שיתופי פעולה מעניינים שיכולים לתרום לקידום אתר הלקוח.

באמצעות קשרים טובים יוכל מקדם האתרים לבנות עבורכם קישורים איכותיים ורלוונטיים יותר, וכן לסייע לכם לאתר הזדמנויות ומבצעים על תוכן, קישורים ושירותים משלימים נוספים, כמו כתיבת ביקורות, עזרה בניהול ערוץ יוטיוב לאתר ועוד ועוד.

נכון, לא כל הנחה שנמצאת שם בשוק תתגלגל מיד לכיס שלכם כצרכנים, אבל אם המקדם מולו אתם עובדים הוא הגון, הוא יאפשר לכם ליהנות ממחירים טובים כאשר ישנם מבצעים טובים בשוק הקידום.

6. שקיפות

חברה לקידום אתרים שלא תרצו להחליף היא חברה שעובדת מולכם בשקיפות מלאה.

שקיפות באה לידי ביטוי לא רק באמצעות דוחות מפורטים על תהליך הקידום, אלא גם באמצעות מתן מידע איכותי באשר למקומות בהם סביר יהיה להניח שתהליך הקידום לא יצליח בתקציב הנתון.

העברת המקל אל העסק עצמו היא תהליך חשוב דווקא להמשכיות של תהליך הקידום.

כאשר בית העסק הוא זה שצריך לקבל את ההחלטה ואכן מחליט להמשיך בתהליך הקידום, הוא למעשה נותן אמון רב יותר במקדם, ומאפשר לתהליך הקידום ליהנות מהמשכיות שלעיתים היא כל מה שנדרש על מנת להגיע אל ההצלחה.

7. איך נראה האתר של חברת הקידום?

לא כל סוכנות קידום אתרים צריכה להשקיע בקידום האתר שלה על הביטוי “קידום אתרים“.

בפועל, זה לא יהיה מאוד חכם בהתחשב בסביבת התחרות. ההפך הוא הנכון: חברת קידום אתרים שיודעת להשקיע משאבים בקידום הביטויים הנכונים מבחינתה היא חברה שתוכל לסייע לכם לבצע בדיוק אותו תהליך בתקציב הנתון שהגדרתם לטובת התהליך.

עם זאת, קיימים פרמטרים בסיסיים שאותם תוכלו לבדוק באתר חברת הקידום, ושיכולים לשפוך לא מעט אור על המקצועיות של החברה: אם אתר החברה מכיל תוכן משוכפל, לא מוגדרות בו תגיות אלט לתמונות, ההיררכיה שלו לא ברורה והוא מספק חווית משתמש גרועה, כדאי יהיה לחשוב פעמיים לפני התקשרות עם החברה.

8.טיפול במשברים

בסופו של יום, גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, הולך ומשתכלל כל העת.

מאחר שחלק גדול מתהליך הקידום מבוצע שלא תמיד בהתאמה ישירה להנחיות השוטפות של גוגל, בהחלט ייתכן מצב שבו ביום מן הימים תחוו פגיעה בטראפיק המגיע לאתר בשל מיקומים שהתדרדרו או מחיקה מן האינדקס של חלקים מן האתר.

במצב דברים זה, אתם עלולים לחוות פגיעה קשה בעסקים. הרבה עסקים ימצאו את הסיטואציה הזאת מלחיצה, כאשר לא ברור כיצד על החברה יהיה לפעול בנושא.

ניסיון של חברה לקידום אתרים בסיטואציות כאלו הוא חשוב מאוד, גם אם אתם לא מייחסים בשלב זה חשיבות רבה לכך.

לא רק חברה לקידום אתרים! מדריכים נוספים באתר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838