איך לקדם אתר בגוגל

השאלה איך לקדם אתר בגוגל הוא כמו שפעם שאלו מה מספר הטלפון של מחלקת הפרסום של ערוץ 2, רק הרבה יותר יעיל וזול. בשנים האחרונות חל מפנה מטורף בכל עולם הפרסום. קשה היה לחזות משהו בכיוון הזה בכלל. סוכנויות פרסום היו בעלי מונופול בתחום, וכדי להגיע מעבר לתושבים בשכונה שלך, צריך היה להשקיע הון עתק.

זה לא האינטרנט שהפך את כללי המשחק, אלא גוגל, בכבודה ובעצמה, כמובן שאנחנו, הגולשים, עזרנו לה בזה לא מעט.

יש משפט שידוע שאומר – “אם אתה לא שם, אתה לא קיים!”. שמעתי פעם עוד משפט: העמוד השני בגוגל – הוא בית הקברות הגדול ביותר בעולם לעסקים”.

כמה נכון ועצוב.

המציאות הזו החזירה את בעלי ההון חזרה למשחק, ושוב הכסף, לזמן קצר חזר לשחק תפקיד חשוב בפרסום, אבל גם זה חלף.

איך לקדם אתר בגוגל, הפך להיות ידע נחלתם של לא מעט אנשים, ועל מנת לתת בוסט רציני לעסק שלכם, כל מה שאתם צריכים הוא:

How to promote a website on Google

  • מחשב ברמה סבירה,
  • טיפונת ידע בכתיבת קוד בסיסית ביותר, ואפילו על זה אפשר לדלג,
  • לפנות כחצי שעה ביום – כל יום.
  • במציאות של היום – גם להכיר את מערכת וורדפרס. אם אתם לא אז קבלו מדריך
  • ולקרוא את המדריך הזה של איך לקדם אתר בגוגל.

אם אני קורא נכון את המחשבות שלכם, אתם רוצים שאגש ישר לעניין, אז נתחיל תכלס’!

הדברים החשובים באמת בקידום אתרים

על מנת לעלות בסולם הדירוג של גוגל, צריך להפריד בין החשוב, למה שעוד יותר חשוב. במאמר הזה נדבר על מה שיותר חשוב. אז מה כל כך חשוב?

ישנם שני סעיפים בתחום החשוב הזה שנקראים תוכן וקישורים.

שיטת העבודה הנכונה היא יצירה מתמדת של תוכן איכותי בעל ערך מוסף שיביא תועלת ועניין לגולשים. התוכן צריך להעסיק את הציבור הרלוונטי שלכם, ולהכליל מילות חיפוש מפתח רלוונטיים.

מאמר חייב להיות לפחות 300 מילים כדי שגוגל יבחר להתייחס אליכם, ומומלץ שבנוסף לכל האתר שלכם, יהיה לכם גם בלוג איכותי שבו תרימו מאמר לכל הפחות פעם אחת בשבוע.

הרעיון בבלוג, היא לצבור כמה שיותר מילות חיפוש רלוונטיות לתחום שבו עוסק האתר שלכם, כך שכאשר גולשים יחפשו בגוגל כל מיני ביטויים שקשורים לתחום שלכם, אתם תמיד תהיו, גם שם.

דוגמא, יש לכם חנות אופניים בבאר שבע ואתם רוצים לקדם את האתר שלכם, שהוא דף ההיכר שלכם באינטרנט. כמובן שבחנות שלכם ישנם מספר רב של שירותים שאותם אתם מספקים, כגון, מכירה, תיקון, החלפה, אופניים חשמליים (…ולא חשמליות!), קסדות, ציוד נלווה של בטיחות ועוד.

המטרה היא לייצור דפי שירות יחודיים לכל תחום שכזה, וכך כל דף יהוה מוקד משיכה לשאילתות שונות בגוגל בתחום האופניים.

על מנת להיות אתר בעל נפח מינימלי שגוגל רואה אותו כאתר, צריך שיהיו לכם עשרה דפים באתר לכל הפחות – וכל המרבה הרי זה משובח, בתנאי שעושים את זה נכון.

טוב, אז אתר עם דפי שירות זו לא עבודה ארוכה מידי והיא מסתיימת מתי שהוא, אך המשימה הממושכת ממשיכה בבלוג.

לבלוג יש מספר מטרות:

  1. להחזיר את העכביש של גוגל לאתר שלנו שוב ושוב, ולהראות לו שאתר שלנו חי ובועט כל הזמן, הוא עדכני, רלוונטי ומתפקד. גוגל אוהב (או אוהבת?) אתרים שכאלה.
  2. על מנת לייצר מאמר שמייצג מילת חיפוש מסוימת, ובכך לקדם כל ביטוי אפשרי בתחום שלכם.
  3. אם יהיו לכם מאמרים ממש טובים זה יביא תנועת גולשים לאתר.
  4. לבנות קישורים פנימיים – תכף נגיע לנושא הזה.

איך לקדם אתר בגוגל על ידי קישורים

האינטרנט זה קישורים, וקישורים זה המלצות. כך לפי השקפת העולם של גוגל. מה זה אומר? שככל שיהיה לאתר שלכם יותר קישורים מאתרים אחרים, כך החשיבות של האתר שלכם יגדל באותו תחום בו עוסק הקישור.

נניח שאתר בנושא זהירות בדרכים כותב על החובה לחבוש קסדה בזמן הנהיגה באופניים, ובתוך המאמר נותן קישור לאתר שלכם, שבו ישנו מאמר בתחום הקסדה, סוגי קסדות, מחירים ועוד. גוגל מבין (או מבינה…) שאדון זהירות בדרכים ממליץ על הדף שלכם באותו תחום, וכך הערך של האתר שלכם עולה. במצב שישנם עוד אתרים נוספים שעושים כך, ושולחים קישורים לאתר שלכם, כך האתר שלכם מקבל חשיבות גדולה יותר בעיני גוגל, ודבר זה מקדם באופן משמעותי את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל.

ככל שהאתר הממליץ חשוב וגדול יותר, כך הקישור בעל כח רב יותר. אחרי הכל, מי לא רוצה לדעת איך לקדם אתר בגוגל. הבנתם…

לפרטים חזרו לדף הבית



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה