בנייה וקידום אתרים

בנייה וקידום אתרים היא אחד מנתיבי השיווק העיקריים כיום. כל עסק וחברה שרוצים לקבל נוכחות שהיא מעבר לשיטה של “מפה לאוזן”, חייבת לאנדקס את עצמה בדף הראשון של גוגל עם אתר כובש ומנצח, על מנת להיות נוכחת בזירה העסקית.

הדבר מוכרח עוד יותר כאשר מדובר בעסקים בינוניים ומטה, שהסבירות שיש בידם את התקציב לפרסום רציף ויעיל ברדיו וכל שכן בטלוויזיה, נמוכה. ועל כן האופציה הסבירה שנשארת להם היא בנייה וקידום אתרים באחד מאפיקי הפרסום – ממומן בגוגל או בפייסבוק, או קידום אורגני.

למעשה ישנם יתרונות רבים של בנייה וקידום אתרים על פני פרסום בכל מדיה אחרת, אפילו אם המחיר הגבוה של פרסום המבוקש בטלוויזיה עלול לבלבל אותנו. הזמינות של רוב רובם של הצרכנים, ולא משנה מאיזה תחום, היא בעיקר דרך האינטרנט, ואם זה לא היה כך פעם, אין ספק שכיום, כשרשת האינטרנט נתונה בכף ידו או ידה של כל אחת ואחד, החשיפה באינטרנט היא הפרסום האפקטיבי ביותר שקיים בתקופה זו.

כמה שאלות חשובות על בנייה וקידום אתרים

האם לקחת את שני השירותים – בנייה וקידום אצל נותן שירות אחד?

יש יתרון שמי שבנה את האתר גם יקדם אותו, אבל כל זה בתנאי שאכן יכולות הקידום של המפתח אכן מרשימות כמו האמר שהוא בנה. חלק ניכר מהאלמנטים של הקידום כלל לא שייכים לאתר עצמו, אלא לנוכחות של האתר ברשת האינטרנט. לכן זה לא מוכרח שמפתח האתר דווקא הוא יהיה זה שמקדם, בעיקר כשקיימת אלטרנטיבה של נותן שירות אסלוסיבי של קידום אתרים, אלא אם כן מדובר בחברה עם מחלקות – מחלקת קידום ומחלקת פיתוח, כך שמי שמפתח פנוי רק לפיתוח ומי שמקדם – עסוק כל כולו בעולם הקידום והאופטימיזציה של האתר לקידום.

נקודה חשובה מאוד שאסור לשכוח, היא החובה לפתח אתר מוכן ויעודי לקידום אתרים, אחרת עבודתו של המקדם תהיה כבדה יותר, ויהיה צורך בקשר רציף עם המפתח על מנת שיערוך את האתר מחדש מותאם לכללי הקידום של גוגל.

בנייה וקידום אתרים

האם צריך לקחת חברה או נותן שירות פרטי לצורך קידום אתרים עם חוזה ידי חודש בחודשו?

טוב, זה בעצם כמו לשאול אם צריך להזמין טכנאי כשהמזגן מתקלקל – אתה יכול לעשות את זה לבד אם אתה רוצה, ולוותר על להזמין טכנאי, אבל התוצאות יהיו בהתאם.

אחד הדחפים של בעלי עסקים קטנים היא לנסות לשלוט בכל המשימות שהעסק זקוק לו. מניהול חשבונות, דרך צילום סרטוני תדמית, בניית דפי נחיתה באופן עצמאי דרך פלטפורמות אוטומטיות ועד קידום אתרים ואפילו מכירות ושירות לקוחות.

כאשר אין האצלת סמכויות וחלוקת תפקידים, העסק בוודאי נידון לכישלון, מאחר שהדבר האחרון שנשאר לו זמן זה להתעסק בעצם השירות שבו אתם כל כך טובים.

לכן, גם בניית אתרים וגם קידום אתרים הוא תחום שהוא MUST, וחשוב לבחור נותני שירות טובים וידועים עם ניסיון ויכולות מוכחות בתחום בנייה וקידום אתרים.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה