תחשבו-על-האתר-שלכם-כעוגה שניהם-עוגות-נכון קידום-רב-ערוצי

מדריך קידום אתרים: 8 דברים שחייבים לדעת

זמן קריאה: 5 דקות

קידום אתרים (SEO) הוא דבר בסיסי וחיוני. קידום אתרים יעזור לכם למקם את האתר שלכם בצורה נכונה ככה שכאשר אנשים יחפשו מוצר או שירות שיש לכם להציע, הם יוכלו למצוא אתכם.

מה מנועי החיפוש מחפשים בעצם? איך תוכלו לבנות את האתר שלכם בצורה כזו שהוא ירצה גם את הלקוחות שלכם וגם את גוגל, בינג ושאר מנועי החיפוש?

והדבר החשוב ביותר, איך קידום אתרים יכול לעזור לנוכחות שלכם באינטרנט להיות רווחית יותר?

מדריך קידום אתרים זה יעזור לכם לבצע את השלבים הראשונים והחשובים ביותר בקידום האתר שלכם.

אז מה זה בעצם קידום אתרים?

המטרה בקידום אתרים בסיסי היא לא לרמות את מנועי החיפוש. המטרה של קידום אתרים היא:

  • ליצור חווית משתמש מצויינת וחלקה
  • לשדר למנועי החיפוש את המטרות שלך כך שהם יוכלו להמליץ על האתר שלך בחיפושים רלוונטים.

1. האתר שלכם הוא כמו עוגה

הקישורים שלכם, הקידום הממומן והרשתות החברתיות משמשות כציפוי לעוגה, אבל התוכן, מבנה המידע, מערכות ניהול התוכן והתשתית משמשות כסוכר והם בעצם המבנה של העוגה. בלעדיהם לעוגה שלכם לא תהיה טעם, היא תהיה משעממת ותיזרק לפח.

2. מה מנועי החיפוש רוצים שיהיה באתר שלך? 

מנועי החיפוש רוצים לעשות את העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר על ידי הפניה של משתמשים לאתרי אינטרנט ותוכן שהוא כמה שיותר רלוונטי למה שהם מחפשים. אז איך בדיוק נקבעת הרלוונטיות?

  • תוכן: נקבע על פי ערכת הנושא שניתנה, הטקסט בעמוד והכותרות והתיאורים שניתנים.
  • ביצועים: עד כמה האתר שלכם מהיר והאם הוא עובד בצורה תקינה?
  • סמכות: האם יש לאתר שלכם תוכן מספיק טוב כדי לשלוח אליו קישורים או שאתרים סמכותיים אחרים משתמשים באתר שלכם כאל מין נקודת התייחסות כדי לצטט משם מידע?
  • חווית משתמש: איך נראה האתר שלכם? האם קל לנווט בו? הוא נראה מספיק בטוח? האם יש לי שיעור נטישה גבוה?

3. מה מנועי חיפוש לא רוצים שיהיה באתר שלך?

  • דחיסת מילות מפתח: שימוש מוגזם במילות מפתח בעמוד שלכם
  • קניית קישורים: קניית קישורים לא תוביל אתכם לשום מקום כשזה נוגע לקידום אתרים, אז תיזהרו!
  • חווית משתמש רעה: תקלו על המבקרים שלכם לנווט באתר. יותר מדי פרסומות ולהקשות עליהם למצוא תוכן שהם מחפשים רק יגבירו את שיעור הנטישה שלכם. אם אתם יודעים מה שיעור הנטישה שלכם זה יעזור לכם לקבוע מידע אחר באתר שלכם. לדוגמא, אם זה 80% ומעלה ויש לכם תוכן באתר, סביר להניח שמשהו לא בסדר.

 

4. דעו מה המודל העסקי שלכם

זה אולי מובן מאליו, אבל כ"כ הרבה אנשים נוטים לא להתמקד במטרות העיקריות שלהם. חלק מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם הם:

  • מה ההגדרה שלכם להמרה?
  • אתם מוכרים חשיפות או מה שאנשים לוחצים עליהם?
  • מה המטרות שלכם?
  • אתם יודעים מה הנכסים וההתחייבויות שלכם?

5. אל תשכחו לבצע קידום רב ערוצי

 

זה חשוב ליישם את אסטרטגיית מילות המפתח לא רק באתר שלכם, אלא גם בפלטפורמות שהם מחוץ לאתר שלכם, וזו הסיבה שכדאי לכם לחשוב על קידום אתרים רב ערוצי. הפלטפורמות האלו כוללות:

  • פייסבוק
  • טוויטר
  • LinkedIn
  • דואר אלקטרוני
  • אוף ליין כמו רדיו ופרסומות טלוויזיה

אם תישארו עקביים עם ביטויי מילות המפתח בפלטפורמות האלה זה לא רק יעזור למאמצים שלכם לקדם את המותג שלכם, אלא גם יגרום למשתמשים להשתמש בביטויים האלה .

6. תהיו עקביים עם שמות הדומיין (כתובת אתר) שלכם.

 

שמות דומיין כ"כ חשובים ליסודות הכלליים של האתר שלכם, לכן הדבר הטוב ביותר בשבילכם הוא להשתמש בתתי ספריות לדומיין הראשי (www.something.co.il/example) במקום בתת דומיין (www.example.something.co.il). דברים נוספים שצריך לעשות הם:

  • דומיין עקבי: אם תקישו www.something.co.il, אבל אז תקישו רק something.com וה "www" לא מפנה מחדש ל www.something.co.il, זה אומר שמנועי החיפוש רואים 2 אתרים שונים. זה לא אפקטיבי למאמצי קידום האתרים הכללי שלכם כי זה ידלל את הקישורים הנכנסים שלכם, כי אתרים חיצוניים יקשרו גם ל www.something.co.il וגם ל something.co.il
  • תצמדו לדברים המסורתיים: דומיינים ישנים טובים יותר מדומיינים חדשים, אבל אם אתם קונים דומיין ישן, תוודאו שהבעלים הקודם לא עשה נזק שגרם לדומיין הזה להיפסל על ידי מנועי החיפוש וגוגל בפרט.
  • מילות מפתח ב URL: אם מילות המפתח שאתם מנסים לקדם יופיעו ב URL  שלכם זה רק יעזור למאמצים שלכם לקדם את האתר.

 

7. קידום לסוגים שונים של תוצאות

בנוסף לקידום למשתמשי מחשב שולחני, תוודאו שאתם מתמקדים בקידום לסלולר ולטאבלטים כמו גם למדיות אחרות.

  • תיצרו תוכן מדיה עשיר כמו וידאו, זה קל יותר לגרום לוידאו להופיע בעמוד הראשון מאשר לעמוד טקסט רגיל
  • תקדמו את התוכן שלכם שהוא לא טקסט כך שמנועי החיפוש יוכלו לראות את זה. אם האתר שלכם משתמש בפלאש או קבצי PDF, תוודאו שאת מוצאים את הדברים הנכונים ביותר עבורכם לעשות כך שמנועי חיפוש יוכלו לסרוק את התוכן.

8. תתמקדו במידע הMETA  שלכם 

צריך שיהיה לתוכן באתר שלכם תגיות כותרת ותיאורי Meta

  • מילות מפתח Meta  (Meta keywords) זה משהו שהיום מנועי חיפוש מתעלמים ממנו בדרך כלל, אבל אם אתה עדיין משתמש בהם תוודא שזה מדבר באופן ספציפי על העמוד ושזה כתוב נכון.
  • תיאור הMeta  צריך להיות ייחודי וגם שידבר על העמוד הספציפי. תיאורי Meta כפולים מעמוד לעמוד לא יקדמו אתכם לאף מקום.

גם תגיות הכותרת צריכות להיות ייחודיות! תחשבו על הכותרת שלכם כעל מודעה של 4-8 מילים, ותעשו את המיטב לפתות את הקוראים שלכם ככה שהם ירצו להקליק ולקרוא יותר.

סיכום

הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו זה קידום אתרים ותמיד תעקבו אחרי הדברים שעובדים. לדלג על הדברים הבסיסיים של קידום אתרים ישאירו את הבסיס של האתר שלכם מבולגן וימנעו ממכם להשיג מקסימום חשיפה והכנסות.



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    בן גוריון 4 , נס ציונה - הבית האדום

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support