סוגי-מודעות-לייקים סוגי-מודעות-תמונת-פוסט-לעמוד סוגי-מודעות-וידאו סוגי-מודעות-טקסט-מפוסט-של-עמוד סוגי-מודעות-אפליקציה-לסלולר סוגי-מודעות-אפליקציה-למחשבים

פרסום בפייסבוק למתחילים – חלק 3 – סוגי מודעות בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות
לפני יצירת הקמפיין הראשון שלנו והתחלת הפרסום בפייסבוק, חשוב להבין טוב יותר את סוגי המודעות בפייסבוק.

סוגי מודעות בפייסבוק בהתאם לצורך/מטרה

לאורך השנים, פייסבוק התאימה באופן זהיר את סוגי הפרסום שהיא מציעה כדי להתאים את עצמה טוב יותר לצרכים של הלקוחות שלה. לא משנה מה המטרה של הקמפיין שלך, אתה תמצא את סוג הפרסום שמתאים לך.

תנועה מלווה בלידים (לקוחות) לאתר שלך

אחת המטרות הברורות של פרסום בפייסבוק היא כמובן הבאת תנועה או לקוחות לאתר שלך בין אם זה כדי להגביר את חשיפת האתר או כדי לשלוח לקוחות למקומות מסוימים באתר שלך על מנת שיקנו את המוצרים שיש לכם להציע או שירשמו לניוזלטר שלכם וכו'. הנה פירוט של סוגי המודעות שיש לפייסבוק להציע שללא ספק אחת מהם תתאים לצרכים שלכם.

 לייקים לעמוד


מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, סלולר, פיד

אם אתם רוצים להגדיל את כמות הלייקים לעמוד שלכם, אז זו המודעה שאתם צריכים לבחור בה. ניתן להציג אותה בכל המקומות ויש בה קריאה ברורה לפעולה שתגרום למשתמשים ללחוץ לייק מיידית לעמוד שלכם. חשוב מאוד לבחור את התמונה הנכונה כדי להשיג ביצועים טובים יותר.

כשאתם מבצעים פרסום שמבוסס על השגת לייקים, תזכרו שהרעיון הוא לא לקבל את הלייקים הכי זולים, אלא למקד את זה לקהל הנכון שיתעניין בעמוד שיש לכם להציע.

תמונת פוסט לעמוד


מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, סלולר, פיד

זאת מודעה שמותאמת להצגת תמונות ויש בה הכי הרבה מקום להציג את התמונות שלכם! תבחרו את התמונה הנכונה ותהיו מוצפים עם תגובות ולייקים. אפשר גם להכניס קישור בתיאור של הפוסט, אבל אל תצפו ליותר מדי תנועה ממודעה כזו.

 וידאו


מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, סלולר, פיד

פרסום בווידאו זה עדיין דבר שהוא חדש יחסית בפייסבוק, ככה שיש סיכוי טוב שתשיגו יותר מעורבות מאנשים. החיסרון הוא שהפקת וידאו באיכות טובה עולה כסף וזמן. סוג כזה של פרסום יתאים בעיקר למותגים מוכרים וגדולים אבל גם חברות קטנות עם אסטרטגית שיווק נכונה יכולים להפיק את המרב מזה.

 טקסט מפוסט של עמוד


מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, סלולר, פיד

הרעיון של המודעה הזו הוא ליצור מעורבות ודיונים בעמוד שלכם. למרות זאת אין באמת סיבה להעדיף את זה על פני מודעת תמונת פוסט – זה ידוע שתמונות מדברות יותר טוב ממילים. רצוי להימנע מסוג כזה של מודעות.

התקנת אפליקציות לסלולר או למחשבים

מאז שפייסבוק השיקה את האפליקציות לסלולר, היא הפכה להיות אחד השחקנים הגדולים בפרסום בסלולר. מודעות התקנת אפליקציות לסלולר מביאות הזדמנות ייחודית להביא משתמשים חדשים גם לאנדרואיד וגם למערכת ההפעלה של iOS.

פייסבוק הציגה בזמן האחרון בנוסף, סוג חדש של מודעות שנועדו להזרים שימוש לאפליקציית הפייסבוק שלך. אם אתם מנסים לקדים את האפליקציה שלכם לסלולר, אז זו המודעה עבורכם.

 אפליקציה לסלולר


מיקומים אפשריים למודעה: סלולר

המודעה הזו היא הבחירה המושלמת לאלו שרוצים להביא יותר התקנות לאפליקציה שלהם בסלולר. היא מוצגת אך ורק בסלולר וכאשר המשתמש יקיש על כפתור ההתקנה (Install) הוא יובל מיידית ל App Store. המודעה הזו ידועה באחוז המרה מאוד מאוד גבוה.

כשאתם משתמשים בפורמט המודעות של פייסבוק, יהיו לכם מגוון גדול של אפשרויות כדי למקד את קהל היעד שלכם. תוכלו לבחור לדוגמה לאיזה גרסה של מערכת הפעלה אתם רוצים לכוון, או אם אתם רוצים לכוון רק למכשירים ניידים או גם לטאבלטים, או דוגמה נוספת היא למקד את זה לאנשים שגולשים ברשת אלחוטית או לא.

 אפליקציה למחשבים


מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, פיד

זוהי מודעה יחסית חדשה שמאפשרת לכם להביא תנועה לאפליקציית הפייסבוק שלכם. מכיוון שאין תמיכה לאפליקציות פייסבוק בסלולר, אתם יכולים לפרסם את זה רק בפיד או בעמודה הימנית.

בתמונה בצד שמאל רואים בבירור את הרייטינג והשימוש מתחת לתמונה ככה שתוודאו שיש לכם ניקוד טוב או שהאפקטיביות של המודעה הזו תרד בצורה דרמטית. אף אחד לא רוצה לשחק במשחק עם כוכב אחד בלבד.

מבקרים לחנות או אירוע

לסיכום החלק הזה של המדריך נעבור על 2 סוגים נוספים של מודעות שהמטרה שלהם היא הבאת לקוחות למקומות פיזיים כמו חנות או אירוע. החיסרון של סוג כזה של מודעות הוא שקשה לאמוד בצורה מדויקת את מידת ההצלחה וההמרה שלהם אבל עם שימוש נכון אפשר להפיק מהם לא מעט.

אירוע

מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, סלולר, פיד

דרך מעולה למפיקי אירועים למשוך יותר מבקרים אליהם. אם אתם רוצים חשיפה גדולה יותר לאירוע שלכם, אז זו המודעה הנכונה עבורכם בשילוב של מיקוד נכון של קהל היעד.

תלוי בגודל וברלוונטיות האירוע שאתם מקדמים, אולי תרצו להגביל את המיקוד לאנשים קרובים מבחינת גאוגרפית.

הצעות


מיקומים אפשריים למודעה: עמודה ימנית, פיד

מודעה מעולה לבעלי חנויות שרוצים למשוך לקוחות לחנות שלהם. כדי ליצור הצעה צריך שיהיו בעמוד שלכם לפחות 50 לייקים.

ברגע שהעליתם את המודעה, כל משתמש שילחץ על המודעה וייקח את ההצעה יקבל אימייל שמפרט את התנאים של ההצעה

כפי שאפשר לראות, יש לפייסבוק הרבה סוגים של מודעות להציע שכל אחת מהם יכולה להתאים לכל צורך ומטרה. אני כן יכול להמליץ לכל אחד שיכול, שיבדוק כל אחת מהם כדי לראות איזו מהם היא עם הביצועים הטובים ביותר שמספקת את הסחורה בדרך הזולה ביותר.

עכשיו שאנחנו מבינים מה אפשר לפרסם בפייסבוק, אנחנו יכולים להמשיך לחלק הבא של המדריך הזה שבו ניצור את הקמפיין הראשון שלנו!



תגיות:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    בן גוריון 4 , נס ציונה - הבית האדום

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support