קורס רשתות חברתיות

כיום הרשתות החברתיות מתפקדות כאחת מפלטפורמת הנפוצות והיעילות ביותר בזירת הפרסום, ועסקים רבים, כולל חברות ענק בכל הענפים בוחרים להשקיע את הכסף המיועד למימון פרסום השירותים או המוצרים שלהם בעיקר על הרשתות החברתיות, כשאחת מהיתרונות החזקים ביותר בפרסום ברשת החברתית הוא היכולת לנטר את יעדי הפרסום ולהגיע לקהלים רלוונטים אשר סביר להניח שיהיו מעוניינים בהצעות השונות.

twitter-facebook-together-exchange-of-information-147413 (1)

הפרסום ברשתות החברתיות כולל יתרונות רבים:

כמו שהזכרנו, ניתן לבצע בחירה של קריטריון, או מספר קריטריונים ולהגיע לקהל יעד ממקוד עבור ההצעות שלנו.

  • ניתן להציג ברוב הרשתות החברתיות טופס רישום ייעודי על מנת לגבש רשימת תפוצה פרסומית, או לגייס מתעניינים איכותיים (LEEDS) שבחרו להציג את פרטיהם וכך לבנות אינטרס משוטף סביב המוצר או השירות.
  • הרשתות החברתיות מספקות כלי מעקב שעל פיהם ניתן לעמוד על היקף הצלחת הפרסום ועל פי הנתונים השונים, לשפר ולשנות לפי העניין את הקמפיינים הקיימים ולבחור מבניהם את האפקטיביים ביותר.
  • את הצעות המחיר ניתן לבחור לפי שיטות שונות של חיוב – על פי מספר הופעות, מספר הקלקות על המודעות וכדומה.
  • אולי החשוב ביותר בעיני – ברשתות החברתיות, מודעה שהיא טובה ומעניינת, יכולה לייצר באז חזק על ידי שיתופים של בעלי החשבונות ברשתות החברתיות, וכך הפרסום צובר תאוצה ובעצם יכול להמשיך להתקיים תקופה ארוכה גם אחרי סיום המימון של הקמפיין ברשת החברתית.

בישראל ישנם עסקים רבים שמעוניינים לפרסם את עצמם ברשת החברתית, וכך, הם מנסים את מזלם במגרש החברתי כשברוב המקרים רוב המפרסמים אינם מבינים את כללי המשחק ורוב הפעמים כספם אינו מנוצל היטב ולא מספק את ההכנסה הרצויה, ויש כאלה שממש זורקים את כספם לריק.

הרבה מאלה בעלי העסקים שנכשלו בתפעול חכם של קמפיין ממומן ויעיל ברשת החברתית פונים בצר להם לבעלי מקצוע שדורשים בעבור השירותים שלהם סכומים גבוהים מאוד עבור חבילות פרסום שלא בהכרח עומדות בקנה אחד עם האינטרסים של הלקוחות.

אחד מהפתרונות האידיאלים לכל בעל עסק או בעלת עסק הוא להתמקצע ביכולות השימוש שלהם בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, כגון גוגל פלוס, טוויטר, לינקדין, יוטיוב, פינטרסט, אינסטגרם, פורומים, בלוגים ועוד, וכך, ללא צורך בתלות של בעלי מקצוע יקרים, לבצע את הפרסום באופן יעיל וריווחי, תוך השקעת זמן מינימאלית של זמן, וביצוע שינויים ועדכונים של הצעות מחיר ובמצעים לפי הצורך.

עקב עקומת הגרף העולה של מספר העסקים הנפתחים בישראל, גם הדרישה של ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות עולה באופן משמעותי כל הזמן, מה שהופך את המקצוע של ניהול קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות מבוקש ביותר גם בחברות של פרסום דיגיטאלי, וגם ובמיוחד בחברות גדולות המעוניינות להעסיק עובדים כחלק ממערך החברה שתפקידם יהיה בטיפול המחלקה השיווקית באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט.

pexels-photo-267355 (1) (1)

היכולות לתפוס את עיני הקורא ולהסב את צומת ליבו למודעה פרסומית מבין הכמות העצומה שכל משתמש מקבל מידי יום ברשתות החברתיות, היא אומנות של ממש, וכוללת יכולות עיצוב וחווית משתמש מתקדמת, מודרנית וצעירה, שתכיל שילוב חכם של תמונות ואותיות, קופי-רייטינג איכותי ובחירה נכונה של אפשרויות הפרסום השונות בפלטפורמות החברתיות.

קורס רשתות חברתיות עונה למגוון רחב של אנשים ועונה על צרכים שונים וייחודיים. גם אנשים שכבר עוסקים בתחום השיווק ברשת האינטרנט, מנהלי יחסי ציבור ומנהלי פרסום אשר מעוניינים להתמקצע בתחום הרשתות החברתיות ולפרוץ באופן אינטנסיבי יותר לפלטפורמות הללו, ימצאו בתוכניות ההכשרה הללו את מבוקשם, ויוכלו לשכלל ולשפר את יכולת הפרסום ותפוצה של עבודתם, תוך שילוב יעיל בין הפלטפורמות השונות, גם כאלו שאינם קשורות לרשת האינטרנט.

מי עוד מחפש קורס רשתות חברתיות? חיילים משוחררים ועובדים שכירים אשר מבקשים לרכוש לעצמם מקצוע יוקרתי ומבוקש שיוכל לשחרר אותם מכבלי במעסיק ולהתחיל לצעוד בדרך לעצמאות כלכלית במקצוע שיאפשר להם להיות מבוקשים בכל מקום, הן כשכירים עם משכורות מכובדות והן כעצמאים המבקשים לעצמם מקצוע שיכול לתת להם את ההזדמנות לעבוד מהבית, וכן לשלב עם תחום זה גם את הקריירה כעובד חברה מן המניין.

הנושאים הנלמדים בקורס רשתות חברתיות כוללות נושאים מגוונים שכוללים שיטות קופי רייטינג, חווית משתמש וניצול הממשקים למטרות השונות, עיבוד נתונים של התעבורה באתר, התאמת פרסומים למובייל ועוד נושאים רבים ומגוונים שהינם גולת הכותרת של הפרסום והשיווק באינטרנט.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    dudu@seowho.co.il

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support