פרסום בפייסבוק למתחילים – חלק 1

תוכן עניינים

זמן קריאה: 5 דקות
קורה לא מעט ששואלים למה בכלל לפרסם בפייסבוק? יש אנשים שיגידו לכם שזה לא רעיון כזה מוצלח מכל מיני סיבות. יכול להיות שהם ניסו את זה בעצמם וזה לא כ”כ הלך להם או שהם קראו איזה בלוגר גאון ומוצלח שאמר להם למה זה רעיון גרוע וכו’ וכו’. אז בשורה התחתונה, התגובה שלי תהיה: “בולשיט”.  יותר ממיליון אנשים מפרסמים בפייסבוק ובשנה האחרונה הוציאו על פרסום בפייסבוק למעלה מ-8.5 מיליארד דולר!!!! כולם טועים? כנראה שלא.

פרסום בפייסבוק עובד

אפשר לראות בבירור לפי המספרים שיותר ויותר עסקים משתמשים בפרסום בפייסבוק כפלטפורמה למינוף העסק שלהם ומקצים תקציבי פרסום דווקא בפייסבוק על חשבון פרסום מסורתי רגיל. למה זה קורה אתם שואלים? פשוט, כי פרסום בפייסבוק עובד.  אני לא משוחד, פייסבוק לא משלמת לי כסף כדי לרשום לכם את הדברים האלו ואני לא מקבל עמלה (לצערי) מהכנסות הפרסום שלהם.

היצע מול ביקוש

חשוב מאוד להבין את ההבדל בין השימוש בפלטפורמה של פייסבוק לבין הפלטורמה של המתחרה העיקרי שלה: Google Adwords על מנת שנוכל לנצל את הכלי של פרסום בפייסבוק בצורה יעילה עבור העסק שלך. לאלו מביניכם שלא יודעים איך Google Adwords עובד, אז התהליך בגדול הוא שהמשתמש מחפש משהו, הוא רואה את המודעה שלך, לוחץ עליה וקונה את מה שיש לך להציע. דרך פשוטה למלא ביקוש. אבל השיטה הזו לא נקייה מטעויות לצערנו:

  • יש מספר מוגבל של ביטויים או מילות מפתח לכל מוצר או שירות. זה אומר שאם יש עוד אנשים שמתחרים בכם באותם ביטויים או מילות מפתח, אז הפרסום בגוגל יכול להפוך למשהו די יקר.
  • ניתן לספק ביקוש שכבר קיים, שברוב המקרים הוא די מוגבל – בחלק גדול מהמקרים, קהל היעד שלכם לא יחפש אחר הפתרונות שלו בגוגל.

ההבדל המשמעותי ביותר בין זה לבין פרסום בפייסבוק הוא שבפייסבוק זה לא באמת משנה אחרי מה אנשים מחפשים. מה שבאמת משנה הוא מי הם הלקוחות שלכם. אתם לא מגיעים לקהל הלקוחות שלכם לפי ביטויים או מילות מפתח אלא לפי חלוקה הרבה יותר ברורה כמו תחביבים, דברים שמעניינים אותם, עבודה וכו’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838