7 דרכים להגדלת מכירות באתר חנות וירטואלית

תוכן עניינים

זמן קריאה: 3 דקות

חנות וירטואלית – 7 טיפים להגדלת מכירות ויותר תנועה

אז בניתם חנות וירטואלית ועכשיו אתם רוצים יותר מכירות ויותר תנועה? ברור שכן. אנחנו ב SeoWho הכנו עבורכם 7 שיטות שיווק יחד עם כלים שיסבירו לכם איך ליישם את כל אחת מהשיטות עוד היום.

אם יצא לכם לשאול את עצמכם מה אתם עושים לא בסדר, או איך לעזאזל אתם מביאים יותר לקוחות שיבצעו קניה בחנות הווירטואלית שלכם, אז כתבנו את הפוסט הזה בדיוק בשבילכם. אנחנו נציג כאן שיטות שכוללות החל מהנחה מיוחדת ללקוחות שעומדים לעזוב את האתר שלכם ועד ליצירת אימיילים ללקוחות שכבר הוסיפו פריטים לעגלה אבל לא קנו שום דבר בסוף (מבאס).

תחשבו על זה ככה: תיישמו במשך השבועיים הקרובים כל יום רק שיטה אחת מהשיטות שנציג כאן ובסוף הספרינט הזה תבצעו הערכה מחדש וספירת מלאי ותראו מה עבד הכי טוב בשבילכם.

1. תבצעו UPSELL (הארנק בחוץ) למוצרים שלכם

“אפשר לעניין אותך בשדרוג הזה?”
רובנו בטוח נתקל כבר בשאלה הזו. זו דוגמא מצוינת ל-UPSELL. זה בעצם ניסיון שלנו, המוכרים, למכור ללקוח מוצר טיפל’ה יקר יותר ממה שהוא רצה לקנות בהתחלה.
עכשיו נחשו מה? זה עובד! Upsell מוכר פי 20 יותר טוב מ Cross Sell (רוצה גם קולה עם הלאפה?) בחנויות וירטואליות. לא קורה שלקוח לא יודע שיש מוצר יותר טוב שהוא יכול לקנות?! קורה.

יש לכם מוצר שעשוי מעור טיפה יותר טוב? או אולי המוצר הזה מעבודת יד? תוודאו שאת  מדגישים את ההבדל ותשאלו את הלקוח אם הוא מוכן לשדרג.

יש 2 מפתחות ל Upsell:

  • תוודאו שה Upsell קשור למוצר המקורי
  • תהיו רגישים לגבי טווח המחירים של הלקוח. אל תציעו לו מוצר משודרג שהוא יותר יקר ב-3000% אבל כן תציעו מוצר שהוא באמת יותר טוב מהמוצר המקורי.

קבלו דוגמא מעולה ל-Upsell:

תראו איך APPLE מוכרת אייפאדים באתר שלה (בתמונה משמאל). בגדול, כל אפשרות בתוך המסגרת הצהובה מייצגת את הנסיון של APPLE לשכנע אותנו להחליף לאייפאד שמרפד עוד קצת את הכיסים העמוקים שלה J

2. תשלבו את Instagram

ערך הזמנה ממוצע כתוצאה משיווק בInstagram- עומד על משהו כמו 250 שקל. יותר מכל רשת חברתית אחרת. חוץ מזה, מחקר מסויים גילה ש-Instagram נותנת למותגים כמעט 30% יותר אנגייג’מנט מאשר כל רשת חברתית אחרת. אם תצליחו לגרום לאנגייג’מנט (מעורבות) עם הקוראים שלכם ב-Instagram אז עשיתם את רוב העבודה. תמונות שהקוראים שלכם העלו הם דרך מעולה לשווק שם. לקוחות פוטנציאלים רואים שאנשים בדיוק כמוהם קנו אצלכם, אז למה לא בעצם?! תתמידו ברשת החברתית הזו ותקצרו את הפירות.

דוגמא מעולה למעורבות גולשים ב-Instagram
אפשר לראות בתמונה משמאל דוגמא מעולה מעמוד ה-Instagram של קסטרו של לקוחה שהשתתפה וזכתה במבצע מסוים.

3. תפחיתו את כמות העגלות הנטושות

לכל מי שיש חנות וירטואלית מכיר את זה. הלקוח נכנס, הוסיף מוצרים לעגלה ובסוף לא קנה כלום. מחקרים מראים שיותר מ-60% מהקונים נוטשים את העגלה לפני שביצעו רכישה כלשהיא. תחשבו על זה רגע, אתם מוכרים רק שליש ממה שבאמת יכלתם למכור. אל תקחו את זה אישית אבל, זה קורה בכל חנות וירטואלית. תסכימו איתי אבל שזה יהיה שווה את המאמץ לנסות ולפתור את בעיית ההיסוס שיש לחלק מהלקוחות שלכם. נסו לשכנע אותם באמצעות הנחה, או אולי משלוח חינם, או אולי אפילו הם מעולם לא התכוונו לצאת מהאתר, פשוט קרס להם המחשב?!?!?!?!?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838