כיצד לבצע בעצמכם חקר מילות מפתח בגוגל ולבחור את הביטויים המתאימים לקידום

תוכן עניינים

מנוע החיפוש של גוגל הוא ציר התנועה המרכזי בכל הקשור לאינטרנט ומיליוני ישראלים מבצעים חיפושים מדי יום: החל מתכנים, מידע בתחומים מסוימים, מוצרים, שירותים, אנשי מקצוע ועוד.

בחירת מילות מפתח לקידום הן חלק משמעותי בהליך קידום אתרים במנועי החיפוש ונחשבת לאחת הפעולות הראשונות שיש לבצע עם תחילת עבודת הקידום. בין אם אתם רוצים לוודא שהחברה שלכם או שהמומחה לקידום אתרים שלכם מקדם את הביטויים הנכונים עבורכם או כי אתם מקדמים את האתר שלכם בעצמכם ורוצים להקדיש את הזמן שלכם לקידום הביטויים הנכונים – הכנו עבורכם מדריך קצר וברור שיעזור לכם לבצע חקר מילות מפתח בעצמכם.

כיצד נבחר את הביטויים הנכונים לקידום האתר שלנו?

    • מדד התחרות – ראשית אתם צריכים להתחשב בתחרות שיש לאותם ביטויים שאתם רוצים לקדם.כמות החיפושים – אתם רוצים להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל על מנת לבדוק את כמות החיפושים לכל ביטוי שאתם רוצים להשקיע בקידום שלו כדי לא לקדם ביטויים ללא נפח חיפוש כלל.
    • רלוונטיות – אתם צריכים לקדם ביטויים הרלוונטיים לא רק לעסק ולנישה שלכם, אלא גם לקהל היעד שאתם רוצים לכוון אליו. לדוגמה: אם אתם משווקים איזו תוסף טבעי המסייע להקלה או טיפול בסוכרת אתם לא רוצים להתקדם בביטוי הראשי “סוכרת” שכן יכולים להיות אנשים רבים המחפשים את המילה הזו ואינם רוצים להוציא כסף מכיסם כדי לקנות תרופה אלא רק מחפשים מידע על הנושא. תוסיפו לזה את העובדה שמדובר בביטוי מאוד תחרותי ותקבלו השקעה של זמן רב ומשאבים בביטוי ללא ממוקד מספיק.
    • כמות הביטויים לקידום – כל ביטוי דורש זמן, השקעה ומשאבים לקידום שלו – בחרו בקפידה כמות ביטויים התחלתית ולאחר שתקדמו אותם תרחיבו את מעגל הביטויים שלכם.
  • Inbound Marketing Strategy Advertisement Commercial Branding Concept

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button052-9788838