כיצד לבצע בעצמכם חקר מילות מפתח בגוגל ולבחור את הביטויים המתאימים לקידום

כיצד לבצע בעצמכם חקר מילות מפתח בגוגל ולבחור את הביטויים המתאימים לקידום

מנוע החיפוש של גוגל הוא ציר התנועה המרכזי בכל הקשור לאינטרנט ומיליוני ישראלים מבצעים חיפושים מדי יום: החל מתכנים, מידע בתחומים מסוימים, מוצרים, שירותים, אנשי מקצוע ועוד.

בחירת מילות מפתח לקידום הן חלק משמעותי בהליך קידום אתרים במנועי החיפוש ונחשבת לאחת הפעולות הראשונות שיש לבצע עם תחילת עבודת הקידום. בין אם אתם רוצים לוודא שהחברה שלכם או שהמומחה לקידום אתרים שלכם מקדם את הביטויים הנכונים עבורכם או כי אתם מקדמים את האתר שלכם בעצמכם ורוצים להקדיש את הזמן שלכם לקידום הביטויים הנכונים – הכנו עבורכם מדריך קצר וברור שיעזור לכם לבצע חקר מילות מפתח בעצמכם.

כיצד נבחר את הביטויים הנכונים לקידום האתר שלנו?

    • מדד התחרות – ראשית אתם צריכים להתחשב בתחרות שיש לאותם ביטויים שאתם רוצים לקדם.כמות החיפושים – אתם רוצים להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל על מנת לבדוק את כמות החיפושים לכל ביטוי שאתם רוצים להשקיע בקידום שלו כדי לא לקדם ביטויים ללא נפח חיפוש כלל.
    • רלוונטיות – אתם צריכים לקדם ביטויים הרלוונטיים לא רק לעסק ולנישה שלכם, אלא גם לקהל היעד שאתם רוצים לכוון אליו. לדוגמה: אם אתם משווקים איזו תוסף טבעי המסייע להקלה או טיפול בסוכרת אתם לא רוצים להתקדם בביטוי הראשי “סוכרת” שכן יכולים להיות אנשים רבים המחפשים את המילה הזו ואינם רוצים להוציא כסף מכיסם כדי לקנות תרופה אלא רק מחפשים מידע על הנושא. תוסיפו לזה את העובדה שמדובר בביטוי מאוד תחרותי ותקבלו השקעה של זמן רב ומשאבים בביטוי ללא ממוקד מספיק.
    • כמות הביטויים לקידום – כל ביטוי דורש זמן, השקעה ומשאבים לקידום שלו – בחרו בקפידה כמות ביטויים התחלתית ולאחר שתקדמו אותם תרחיבו את מעגל הביטויים שלכם.
  • seo

האם להיכנס לקידום ביטויים תחרותיים או פחות תחרותיים?

קידום אתרים בנוי מעשרות פעולות שיש לבצע מדי חודש כדי לקדם את האתר בגוגל לביטויי חיפוש מסוימים. ככל שהביטויים תחרותיים יותר כך קשה יותר לקדם את עצמכם אל מול המתחרים שלכם, התחרות יותר גבוהה ועשוי לקחת יותר זמן להתקדם. כמובן שככל שהביטוי תחרותי יותר כך גדל הסיכוי שלא משנה כמה זמן תשקיעו בקידום הביטוי, אם אין לכם את המשאבים, הידע והניסיון הנדרשים, הרי שגם בשנים של השקעה כנראה שלא תמצאו את עצמכם בתוצאות הראשונות. אם כן אנו ממליצים להתפרס על כמות מעט גדולה יותר של ביטויים (נניח 10-15 ביטויים במקום 5 ביטויים מאוד תחרותיים) שהם יהיו פחות תחרותיים. אולי פשוט מלאי תשוקה להתקדם בהם (כמו בביטוי הראשי של הנישה שלכם) אבל אלה בהחלט ראויים יותר לקידום בתוך זמן סביר ויכולים להתחיל לייצר לכם תנועה וזרימה של לקוחות חדשים לעסק.

כיצד נבדוק את כמות החיפושים של ביטוי מסוים

על מנת לבדוק את כמות החיפושים החודשית לביטוי מסוים וכן לקבל רעיונות נוספים לביטויי מפתח מתאימים לקידום כל שאתם צריכים הוא להיכנס לחשבון הג’ימייל שלכם -> גוגל אדווארדס -> כלי מילות המפתח. אם יש לכם חשבון ג’ימייל מחובר בדפדפן אתם פשוט יכולים לרשום בגוגל “כלי מילות המפתח” ולהיכנס לתוצאה הראשונה של גוגל. כעת יופיעו לכם 2 אופציות בחירה. בחרו באופציה הזו: “רוצה לגלות מילות מפתח חדשות?” ולאחר לחיצה על זה תצטרכו למלא בשורה כמה ביטויי מפתח מופרדים בפסיק (או ביטוי אחד לפחות). לחצו על “הצגת תוצאות” ותקבלו את נפח החיפושים החודשי של הביטויים שחיפשתם + רעיונות נוספים. כמו שהכמות הנה משוערת בהתאם נתונים של גוגל ויש טווח חיפושים שלאחר הסתכלות מעמיקה יותר בביטויים אחרים המוצעים לכם תוכלו לקבל השארה לגבי כמות החיפושים החודשית שאתם רוצים לרוץ עליה בתור התחלה. לאחר שתקדמו נגלה ראשונה של ביטויים לתוצאות הראשונות תוכלו להתפרס על כמה ביטויים נוספים.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

צור קשר

  • התקשרו אלינו

    072-390-2343

  • כתבו לנו

    [email protected]

  • בואו נפגש

    שדרות נים 2 , קניון עזריאלי ראשל"צ

שיחה מהירה
שיחה מהירה